הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל
החתונה של יובל
אביב 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

סוף סוף אחרי 5 חודשים הנה ה **פוסט קרדיטים** שלי :) אז לאחר 7 שנות זוגיות אור הציע ולאחר חצי שנה של אירוסין התחתנו בחתונת צוהריים באלכסנדר ביום שישי ה29.3.19

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

מקקקקסימיםם הם עשו לנו את הארוע לגמרי. חוץ מהאוכל המעולה שלהם שבאמת תופס להם מוניטין ובצדק אני דווקא רוצה לציין את המקצועיות. מקצועיות זה לדעת לתת יחס הגון, ישיר, מרגיע, זמין. אציין במיוחד את בני, אחד הבעלים ועומר המנהל ארוע שבסוף החתונה אמא שלי חיבקה אותו וביקשה לאמץ אותו. באמת שהם הפתיעו אותנו לטובה ולדעתנו שווים את המחיר. מי שרוצה לשמוע יש לי מלא סיפורים שאני יכולה עוד לחפורררר עליהם אז עדיף בפרטי.

צילום סטילס

בהתחלה חשבתי שהכי חשוב לי צלם סופר מוכשר בסגנונות הכי טרנדים וכו'. אבל, גם עניין הכסף לטעמי איבד פרופורציות בנושא הזה וגם גיליתי מחתונות של חברות פקטור אחר ולא פחות חשוב אולי אפילו יותר... הוויבס. ליוויתי כבר לא מעט חברות ביום הנהדר הזה וצלם מעצבן ולא משנה כמה מקצועי הוא יכול להרוס לך לא מעט... אז בחרתי בלירון והגאנג כי הם צילמו בחתונה של חברה והם לא הפסיקו לעשות צחוקים והיה כיף איתם ומחיר הוגן מאוד וכמובן שהם גם מצלמים מעולה

אטרקציות

ראיתי עבודות שלהם וקראתי כאן המלצות ולקחתי. גם הם היו סופר חמודים ויצאו מגנטים מעלפים!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

מקצועיים מאוד. מחיר מצויין.

מעצבי טבעות

גם כאן אציין יחס ושירות מעולה. ביקרתי בחנות של שלומית אופיר שם אפשר למדוד את הנעליים של רוני קנטור והם היו לי הכי נוחות שמדדתי בדיזינגוף (יש לי פלטפוס קשוח שלא אוהב עקבים) והתקשרתי והטרדתי בעינייני צבע צבע ומידה והם היו מאוד אדיבים.

תכשיטים ואקססוריז

פשוט בול אני... כמובן שיש אחריות ועל ההד פיס לא הייתי סגורה אז הם הציעו שאחליט ביום החתונה ואם לא אשתמש אחזיר להם ואקבל זיכוי.

איפור

כמה קלישאתי אבל כבר אין לי מחמאות לגוון. היא גם הייתה סופר נחמדה וסופר מרגיעה ופשוט נהדרת וגם החזיק לי האסוף מעולה. והשתוללתי בחיי. וגם איפרה את אמא שלי מהמם. בקיצור מומלצת מומלצת.

רב לחתונה

הרב והאגדה. שמעתי את הרב חיים הבלין מזמן וממש אהבתי את ההומור הליברליות היחסית וקיצור החופה חחח הוא היה תפוס בתאריך שלנו אבל אמר לי "יש לי חבר גם מצחיק, שוויוני ומקצר כמוני" וככה הגענו לאריה. ובאמת כך הדבר.

תכשיטים ואקססוריז

שלט כניסה מהמם מהמם

הזמנות לחתונה ומיתוג

הדפסנו ב"קניון הדפוס" רעננה. זול, איכותי, בזמן אין תלונות. טיפ: כמה שאתן חושבות להדפיס... תדפיסו פחות... חחח

Dj לחתונה

הלכנו לפגישות עם 3 תקליטנים ואיתו פשוט היה חיבור הכי טוב. הוא קרא אותנו ואת הקהל ועשה עבודה מעולה מעולה.

# הזמנות - מקווה שיעזור למי מכן. הרגשתי שגיליתי את אמריקה ובמקום לשלם לגרפיקאי\ת קניתי טמפלט מאתר ETSY בפחות מ50 ₪. https://www.etsy.com/il-en/search?q=wedding+invitation+template&ref=auto1&as_prefix=wedding+invitation+t כמובן שלפני שרכשתי שלחתי הודעה לבעלת הטמפלט וביררתי שיש אפשרות לפונטים בעברית והיא עזרה לנו בהודעות תוך כדי המשחק עם הטמפלט וכו' קניתי ממנה גם טמפלט לתפריט שהדפסנו. # טבעות נישואים - רות האגדית מהשוק בנתניה. # לוק שני - טופ ומכנס with now כפר סבא.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
96 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
אטרקציות
לחתן
מעצבי טבעות
תכשיטים ואקססוריז
איפור
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
הזמנות לחתונה ומיתוג
Dj לחתונה