הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר וגיא
החתונה של ספיר וגיא
חורף 2020
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

היי :) אני לא מהכותבות אבל יצא לי חפירה כי יש כמה ספקים שסופר מגיע שנפרגן להם! והלוואי ותהנו מהם גם אתן. התחתנו ב17.2.20 כןכן חתונת חורף מובהקת. היה קר אבל לא ירד גשם. כמובן שזה מזל, אבל הייתה חופה בחוץ והכל התנהל כמו שצריך ככה שאין סיבה בעולם להתחתן במחירים לא נורמאלים בקיץ.

מקום לאירוע
הגבעה
+

תמיד כותבים כזה יחס חם אבל באמת הרגשנו שהיחס והתוצר היה הכי טוב שיכולנו לקבל. הדברים זרמו ללא בעיות וכל שאלה שהייתה לנו קיבלה תשובה באותו רגע, הכל היה כפי שהובטח, גם האנשים שלא באנו איתם במגע כמו מלצרים, צוות הבר עשו הכל בכדי שהאירוע יעבוד כמו שצריך! מיותר לציין את היופי של המקום, הקייטרינג "עץ השדה" שעלה מעל הציפיות שלנו. ואין לנו ספק שזו הייתה הבחירה הכי טובה שלנו. את החתונה ניהלה רעות מצוות הגבעה, הייתה סופר מקצוענית ולוותה אותנו לאורך כל הדרך והייתה זמינה לכל דבר! *בגלל שהמקום כלכך יפה, השקעה גדולה בעיצוב השולחנות היא לא חובה

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

הכרנו אותם אחרי שהיו בחתונה של חברים טובים שלנו, ראינו את האנרגיות ואת הכיף הזה שמביאים לרחבה ולצילומים (בבוקר ובערב) גם אם זה רק צילום. אנחנו באים מרקע של אומנות וצילום וזה היה משהו שהיה דיי חשוב לנו לכן זו הייתה בחירה מדוייקת עבורינו! מעבר לזה הם עורכים את הסרטונים בדרך מיוחדת, הומוריסטית ומגניבה. אביב ליווה אותנו מהבוקר ואם יש לנו משהו להגיד עליו זה שהוא פשוט קסם של בנאדם! גרם לנו להרגיש משוחררים אמיתיית, הוא דאג להצחיק אותנו ולגרום לנו לחייך ורצון לשתף אותו בחוויה הכלכך מיוחד הזו. ואפילו פירגן לנו בסרטון טיזר קצר.

צילום סטילס
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
+

איזה כיף שהיה לנו צלמים כאלה! גם את גיל ורון הכרנו לפני וידענו שנגיע לרגע הם יהיו איתנו ללא התלבטות. רצינו צלמים שפשוט יהיו שם, כמו חברים ויצלמו תמונות, ללא ספק קיבלנו את זה! אלה לא מסוג הצלמים שתמצאו אותם עוצרים אנשים ברחבה בשביל להצטלם אלא כאלה שמצלמים רגעים. רון ליווה אותנו במשך כל היום ותפס כל רגע מצחיק, מביך, ושמח שהיה לנו באותו יום, תוך כדי אוכל ושתיה או שהוא פשוט פתאום מסתובב אלינו ואנחנו שומעים את הקליק של המצלמה. *עדיין לא קיבלנו את התמונות מהצלמים אבל מניסיון איתם אין לנו ספק שהכל תהייה כמו שרצינו.

שמלות כלה
כלה קלה
+

ביום יום אני לא לובשת שמלות, ראיתי שמלה באינסטגרם של כלה קלה, מדדתי אותה ולגמריי לקחתי. היא הייתה ממש נוחה ונשארתי איתה כל הערב כך שלא היה צורך בשמלה שניה. היחס שלהם היה מדהים ומחירים שפויים. יש להם הרבה מידות ככה שכל אחת יכולה למצוא שם משהו.

Dj לחתונה

כשמגיעים לבחור דיגיי יש תמיד את הקונפליקט בין המוזיקה שאתה אוהב לבין מה שאתה חושב שיאהבו. מעבר לזה שאיתמר הוא ספק שירות בחתונה שלנו הוא פשוט בן אדם שהתחברנו אליו באופן אישי. הוא דאג להרגיע אותנו בכל הנושאים בחתונה ונתן לנו דגשים מתוך אכפתיות ורצון שהחתונה תעבוד כמו שאנחנו רוצים. הוא הדיגיי הראשון שהצליח לתת בראש גם עם רוק והפיל אפילו את אוהבי המזרחית. אין לנו ספק שהוא מת על מה שהוא עושה! אנחנו בתור אוהבי רוק לא היינו מוכנים שהחתונה תשמע אותו הדבר כמו כל חתונה אחרת לכן זה הייתה בחירה בעיניים עצומות. איתמר נפגש איתנו פעם אחת לתיאום ציפיות שיכיר אותנו ואנחנו אותו, שעתיים של שיחה על מוזיקה ודגשים כללים. לאחר מכן נתן לנו גישה לאפליקציה שם הכנסנו כל מני שירים שרצינו שיושמעו בחתונה. שבועיים לפני החתונה ניפגשנו "לפגישת מוזיקה" 4 שעות של כיף לא נורמלי שמענו מוזיקה והתאמנו את הפלייליסט בדיוק לטעמנו, הכל מהכל וכמובן כולל רוק! פשוט נהננו מכל רגע, הרחבה הייתה מפוצצת עד הרגע האחרון!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

את הילה ראינו כבר ב3 חתונות וגם אם אתם חושבים שאתם לא צריכים מנהלת אירוע חיצונית כי יש מנהל באולם אז תיקחו אותה בכל זאת. היא נתנה לנו שקט נפשי שלא חשבנו שיכול להיות בחתונה. יש לנו קבוצת וואצפ (עד היום) שהייתה זמינה כל יום כל היום לכל שאלה הכי מפגרת שעלתה לנו. נתנה לנו ייעוץ לגבי כל דבר שקשור באירוע מטיפול פסיכולוגי ועד איך להושיב את האנשים בשולחנות. תמיד הולכת (רצה) עם נעלי ספורט, פאוץ וקלסר ופשוט מתקתקת את האירוע. אין בנאדם שלא שם לב אליה, היא דאגה למשפחות שלנו ולחברים כאילו זה שלה. אפילו אמרתי לה שאני שותה רק קולה זירו אז היא דאגה להביא לי זירו במקום מים בתוך כל הסופת טורנדו של הריקודים. ההשקעה שלה לגמריי גרמה לנו להיות רגועים ולחייך!

איפור

כןכן גם אותה הכרתי לפני… היית בלחץ לגבי תסרוקת ואיפור כי אני רוב היום עם קוקו ובלי איפור אז זה דיי לא אני. סיגל פשוט כיפית! נתנה לי הרגשה נוחה ונעימה שגם שלא הייתי בטוחה באיך שהכל נראה, הייתה קשובה וזמינה לכל שאלה בכל הזמן. חשוב לציין שסיגל עושה ניסיון מה שמאוד עוזר להחליט מה נכון לך ומה לא.

אטרקציות

לקחתי מתוך המלצה פה בקבוצה. אחלה מגנטים! אחלה צלם! לא צריך יותר מזה!

רב לחתונה

חיים הבלין חיים היה מקסים והורס מצחוק! חופה קלילה, וכולם היו מרותקים במשך כל החופה אפילו אם אנחנו חילוניים גמורים!

תכשיטים ואקססוריז

יש את כל הסוגים מוגזמים ועדינים, דברים יפיפיים, לגמריי מצאתי את עצמי שם. עיצוב - אני מעצבת גרפית לכן כל עיצוב הזמנות, תפריטים, מספרי שולחנות ועוד כל מני עשינו לבד, זה חסך לנו הרבה כסף והרבה תלות בספקים נוספים. נעליים - מהר מאוד הורדנו את הנעליים הלא נוחות ועברנו לנעליי לדים שאפשר לומר גנבו את הפוקוס. מתנות אורחים - החלטנו לנצל את המדפסת תלת מימד שלנו ועשינו קופסאות לקרמבואים +הקרמבואים.

נהננו מכל רגע והיה סופר של כיף! בבקשה תהנו גם מהחתונה שלכם!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
צילום: גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography+
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
114 ממליצים
צילום סטילס
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
אטרקציות
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז