הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירה ואהוד
החתונה של שירה ואהוד
סתיו 2019
הפוסט של שירה, חברת הקבוצה הסודית:

ממש קשה לי לא לחפור, כי אני אוהבת באמת את כול הספקים שלנו!

מקום לאירוע
צל החורש
+

לצל החורש הגענו בשלב מאוחר יחסית בחיפוש אחר הגן המושלם. את פנינו קיבלה אנה המדהימה (מדהימה!!), ואחרי שראינו את כול הירוק שמציף את הגן והרגשנו את הקסם שיש שם באוויר ידענו שזה המקום בשבילינו. חתונת שישי בסוף אוקטובר, המקום מוצף באור ובאושר, אנשי הצוות אדיבים ומקסימים, הבריכה נוצצת בשמש החמה והכול פשוט מהמם. אף מקום הוא לא מושלם, אבל צל החורש בהחלט מתקרב לשלמות, ואין מקום בארץ שיכול היה להגשים את החלומות שלנו כמו המקום הזה.

Dj לחתונה

אלעד רון המלך!! אין עוד מה להוסיף. ברור שכול זוג בטוח שהדיג'יי שלו הוא הכי טוב בעולם. אבל זה רק כי הם לא מכירים את אלעד רון ולא יודעים שהוא באמת הכי טוב שיש. אלעד שילב את כול סוגי המוזיקה, הרקיד את המבוגרים והצעירים, נע מאולדיז לרוק לפופ לסווינג בקצב מסחרר ובעיקר עשה המון המון המון שמח. האירוע שלנו לא היה יכול להיות מושלם כמו שהוא היה בלעדיו. הוא הוסיף אווירה לכול שלב באירוע, זרם עם הטעם המוזר שלנו ופשוט היה קסם של בחור. מומלץ בחום, קור, ובכול מזג אוויר באופן כללי.

איפור

מושלמת. פשוט מושלמת. היא מה שכול כלה צריכה, בעיקר כלות שישי בבוקר, כדי להתחיל את היום. אנרגיה מטורפת, בחירת מוזיקת רקע נפלאה, ושלא נדבר על השיער והאיפור! לא הייתי כלה רגילה, ועוד באיפור הניסיון אמרתי לסיגל שאני ממש לא רוצה איפור עדין. סיגל זרמה על הכול! ובצורה מושלמת! השיער החזיק מעולה, התסרוקת המתפרקת עשתה את שלה, והאיפור לא זז לרגע- ובכיתי המון. מומלצת לכול כלה שמחפשת אנרגיות טובות ואיפור ושיער ששואפים לשלמות. היא ומאפרת נוספת מטעמה גם דאגו לאיפור ושיער של המלוות שלי, שגם היו מאוד מרוצות וגם נראו כמו נסיכות אמיתיות.

שמלות כלה

זה לא חכמה להגיד שהשמלה שלי קצרה הרבה מחמאות, אם היא לא הייתה עושה את זה כנראה שלא הייתי כלה. אבל השמלה הזאת באמת קצרה המון מחמאות. והיא לא של אף מעצבת עם שם, אלא של תופרת נחמדה שיושבת בדירה שלה בראשון לציון, עם חדר סמפלים קטן. נתקלתי בה בטעות כשבאתי להצר שמלת כלה אחרת לגמרי, ולא יכולתי להשאיר אותה שם. פרטים נוספים בפרטי למי שרוצה(:

צילום סטילס

איזה כיף זה אנשים שאוהבים את העבודה שלהם! ועל איל ועדי רואים שהם נהנים ממה שהם עושים. צלמים מקצועיים, וידאו ברמה, אנשים שכיף לעבוד איתם וגורמים לך לא להתבייש מול המצלמה.

אטרקציות

אנשים לא נותנים לצלם המגנטים מספיק קרדיט. ליאור צילם כמה מהתמונות הכי הכי יפות שלנו בחתונה. המגנטים יצאו איכותיים ובשפע ובעיקר הבחור עצמו פשוט קסם. היה עם חיוך על הפנים כול האירוע, וגרם לאנשים שמולו לחייך למצלמה. אני ממליצה עליו אלף פעמים. באמת זהב של ספק. אין לי מספיק מילים לתאר כמה היינו מרוצים ממנו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

רוב העיצוב שלנו היה DIY. גזרנו וקיפלנו בובות נייר במשך שלושה חודשים, עשינו את מספרי השולחן לבד, אבא שלי הכין עציצים קטנים מבטון ואמא שלי מלאה אותם בסוקולנטים, הזמנו מאליאקספרס כ-200 ברווזי גומי, ועוד ועוד הפתעות. ביקשנו מויקה שתפזר את כול זה ותוסיף כמה חמניות אם אפשר. ויקה לקחה את כוללל מה שהכנו, וביחד עם עיצוב חמניות מגניב הפכה את השולחנות שלנו לקסומים ומהממים! כך גם את עמדת המניפות והכובעים ואת עמדת הברכות. היא גם הקימה עמדת שזירה ברוח האירוע ופשוט קישטה את כולם ועשתה לנו כיף בעיניים ובלב. היא קלטה אותנו מהרגע הראשון, ידעה לעבוד עם התקציב שלנו, זרמה עם הרעיונות שלנו ופשוט שזרה חוט של קסם וחמניות שהפך את האווירה של האירוע לעוד יותר מיוחדת.

רשימת הקרדיטים עוד ארוכה ובאמת שכול אדם שעבדנו איתו באירוע הזה היה מקסים ברמה האישית וברמה המקצועית. אם מישהי רוצה לשאול משהו, אני ממש נהנית לדבר על החתונה שלי, אז אתן יותר ממוזמנות לפנות אלי בפרטי! הנה בכול זאת רשימה של כול מי שלא הרחבתי עליו אבל שווה להזכיר את השם שלו: *נעליים- Latto Velara (גם לחתן וגם לכלה! שלמות!). *חליפת חתן- Doron Ashkenazi - Menswear / דורון אשכנזי - אופנת גברים... (החליפות הכי שוות בארץ!). *אישורי הגיעה ומתנה באשראי- איזי2גיב. *חולצה שניה של החתן- Bankussi mens designer cloth T.L.V. *שמלה שניה- Chi chi London. *הדפסת תפריטים, הזמנות ושלטים- דפוס דנה המקצוענים! *צבע שיער- קרן בניסטי. *זר- 1800 flowers. *שירותי הפצת תמונות לאורחים- my pic. *טבעות- ג'קסון.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים