הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאי וגיא
החתונה של מאי וגיא
חורף 2019
הפוסט של מאי, חברת הקבוצה הסודית:

*** פוסט קרדטים המלצות *** כי אי אפשר לא לפרגן לכל הספקים המדהימים שהיו לנו ♥♥ החתונה שלנו הייתה ב11.12.19 היה באמת מדהים שבא לנו שוב להתחתן :) היה לנו הכי כף בעולם !!!!

מקום לאירוע
Ray TLV | ריי תל אביב
+

היתה לנו חוויה מושלמת ובלתי נשכחת. כל התהליך היה נעים, מקצועי והכי חשוב אנושי. התהליך הראשוני התחיל עם אלה שנתנה לנו להרגיש בבית כבר מהפגישה הראשונה מה שגרם לנו להתאהב במקום ובאנשים שמנהלים אותו. לאחר מכן קיבלנו תמיכה וייעוץ מקצועי ממפיקות הארוע מיטל וכרמל שהיו לכל אורך הדרך זמינות ומקצועיות ונתנו מענה לכל בקשה ושאלה שהיתה לנו. במהלך הארוע עצמו מנהלי הארוע והעובדים נתנו את השירות הכי מקצועי שיצא לנו לחוות. מרגע שהגענו לא היינו צריכים לדאוג לשום פרט, רק להנות ולהתמסר לחוויה. קיבלנו אין ספור פידבקים יוצאי דופן על רמת השירות של המלצרים וכמובן על האוכל היוצא מן הכלל. אין ספק שזאת היתה הבחירה הכי טובה שיכלנו לבחור לחגוג את החתונה שלנו. המקום מהמם, האוכל מושלם ורמת השירות הכי גבוהה שאפשר לקבל. בקיצור, בחרנו בטוב ביותר :) תודה לצוות ריי, מאי וגיא

שמלות כלה

השכרת שמלה שניה - Anya Fleet TLV הגעתי אליה דרך פוסט בכלות אורבניות, הסטודיו המדהים שלה ממוקם ביפו. אישה נעימה, קיבלה אותי בחיוך רחב סגרתי איתה עוד באותו יום את השמלה השניה ששירתה אותי ברחבת הריקודים. שמלה מיוחדת והכי חשוב נוחה מאוד ! גם את ההינומה השכרתי ממנה :)

Dj לחתונה

אלוף, מספר אחד !!!! איזה כיף לנו שברחנו בו, כל מה שרצינו זה מסיבה מטורפת ושהאורחים לא ירצו לרדת מהרחבה וכך היה ! הייתה מוזיקה מעולה, הוא ידע לקרוא את הקהל , הייתה לנו חתונה שמחה ברמות. לא הפסיקו לרקוד גם הצעירים וגם המבוגרים וכולם נהנו, בזכותו החתונה שלנו תיזכר לעד :)

צילום סטילס

אני אתחיל בזה שעומר תותח על והתמונות מדברות בעד עצמן ! צלם מקצועי מאוד, מוכשר ברמות, הרגשנו איתו הכי בנוח מול המצלמות . והכי חשוב שנהנו מכל רגע ♥ הוא הביא איתו צוות של אלופים , בהחלט אחד הספקים שסמכנו עליו בעיניים עצומות.

איפור

הגעתי לשי בעקבות המלצות פה בקבוצה ושראיתי את העבודות שלה באינסטגרם מיד ידעתי שאותה אני לוקחת ליום הגדול. שי כזאת נעימה ועדינה, משרה רוגע, בהחלט בחירה טובה!!! עשתה אותי נסיכה ומאושרת איפרה אותי בדיוק כמו שרציתי בגלל שיש לי שיער חלק חששתי שהתסרוקת לא תחזיק מעמד אבל החזיק לי עד יום למחרת. שי תודה על הכל, את מדהימה ויש לך ידיי זהב ♥

תכשיטים ואקססוריז

השכרתי ממנה קשת וקניתי ממנה צמיד ועגילים שהיו כסט שהתאימו בדיוק לטבעת אירוסין יש לה דברים מהממים :)

אטרקציות

אנחנו בחרנו במגטים בשילוב עם עץ כולם התלהבו ואמרו שזה נראה ממש מושקע יצאו מגנטים ממש יפים, כולם היו מבסוטים הם הגיעו בזמן, הסתובבו בין האורחים וצילמו בלי סוף החל מהקבלת פנים ועד לרחבת הריקודים ממליצה מאוד !!!

שמלות כלה

שמלה ראשונה - תפירה אישית של אתי אוחנה והשכרתי ממנה את העליונית ששמתי לחופה יצאתי מאוד מרוצה , היא תפרה לי שמלה בדיוק כמו שרציתי!

לחתן

היה להם מגוון רחב של חליפות, ומחירים נוחים והשירות היה מדהים סגרנו על חליפה קומלפט כולל שתי חולצות ונעליים. והתיקונים מתבצעים במקום שזה פלוס גדול.

טיפ קטן ממני : תהנו מהיום הזה, תשחררו ותסמכו על הספקים שלכם. תסמכו על האינטואיציה שלכן, כנראה שלא בחרתם אותם סתם :)

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
תכשיטים ואקססוריז
אטרקציות
שמלות כלה
לחתן