הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעם וניב
החתונה של נעם וניב
קיץ 2019
הפוסט של נעם, חברת הקבוצה הסודית:

הגיע תורי לשתף מהיום שלי ושל ניב, נעזרנו לא מעט בקבוצה וזה הזמן להחזיר:) התחתנו בגן בשפיים בערב טו באב 15.8.19 יום חמישי עם 460 אורחים. ניב מאחרוניי החברים שלו שמתחתנים, אני מהראשונות שמתחתנות. קצת החלפנו תפקידים בהכנות לחתונה ,ונהנתי מזה בכל רגע. חתונת צעירים,שבאו לשתות ולחגוג עד שלא נגמר הזמן בחוזה לא היה סיכוי לעצור את המסיבה. אני מרגישה שכל הספקים שעבדנו איתם , נתנו מעצמם לאירוע ב100 אחוז. נהנתי מהדרך ובעיקר סמכתי על עצמי בבחירה בהם - מה שאיפשר לי לשחרר מאוד.

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

הגן בשפיים הוא המקום הכי טוב בעולם יהלי, שחר, נועה והצוות דאגו לנו כמו משפחה טעם וצבע- כמו לשבת במסעדה ולאכול בלי הגבלה אחראי הבר מהזויה בר דאג לשלומי במהלך כל האירוע והשקה במים היו לנו מלא ציפיות גבוהות מהאירוע. כולן התממשו ואפילו מעבר. זה נשמע כמו תגובה ממומנת חחחח אבל זאת הייתה החוויה שלי:) תודה לכולם

עיצוב שיער

ואוו .דנה מביאה איתה כלכך הרבה פלפל ליום הזה שאת זקוקה לאנשים קלילים סביבך, כל המלוות שלי ישבו סביבה מהרגע שהגיע ועד שהלכה. היא מקצועית ברמות אחרות, נעימה , השאירה לי דברים לאולם שארגיש בטוחה. נסיכה.

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

היו לי לא מעט חששות שהאוכל יהיה לא מספיק טוב בגלל כמות האנשים, והם הפתיעו בענק. אין לי תלונות. הם היו סופר מקצועיים ורגישים ( ככה זה כשהכלה אלרגית לבוטנים)

אטרקציות

דן האגדה. פיצץ במגנטים,לא הפסיק להוציא עוד ועוד. הוא אחת הבחירות הכי מוצלחות שיש!

שמלות כלה
Alexandra
+

את השמלה שלי תפרתי וקניתי אצל שלומי.נהנתי מאוד מהתהליך איתו, הכנות שלו. הוא וצוות התופרות שלו היו סובלניים בטירוף- והיה צריך סבלנות(הורדתי 8 קילו לפני החתונה מה שדרש עד השבוע האחרון להקטין עוד ועוד)

צילום סטילס

עשינו עם שי צילומי זוגיות בהמלצתו, וזה הוכח ביום החתונה כמה זה עוזר. ניב היה דוגמן כמה שנים טובות אז בשבילו המצלמה זה הטבע, לי פחות. שי הפך את זה עבורי לכלכך קליל ופשוט, הצליח לתפוס הכל מהכל, ונשאר עד סוף האירוע כמובן.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הלן מעצבת הבית של הגן בשפיים. בחרנו ביחד את הבסיס ומשם נתתי לה יד חופשית ואני כלכך מרוצה על זה. המחירים שלה שפויים, היא מכירה את הגן והיא סופר יצירתית.

איפור

אחת ויחידה , גילוי נאות- כרמל עובדת אצלנו בשרוטונים כמאפרת הבית, ידעתי בדיוק עם מי אני הולכת ומה אני צריכה, היא איפרה גם את אמא שלי והיא דייקה ברמות. היא הוגנת במחיר, מקצועית ונעימה!

Dj לחתונה
דיג'יי בן אזולאי | DJ Ben Azoulay
+

לא יודעת בכלל להסביר או מאיפה להתחיל. בן חבר של ניב שנים.. עבור ניב זו היתה בחירה קלה , אבל לא הסכמתי לסגור אותו בלי להפגש. הוא כבש אותי מהרגע הראשון. הסבלנות שלו היתה יוצאת דופן. הוא זרם איתי ועם ניב , הפתיע עם גיטריסט שעלה לתת סולו. כשהוא אמר לי שאם החתונה תגמר לפני 3:30(שעת סיום חוזה) זה כשלון שלו- הבנתי שאנחנו בידיים טובות .

אטרקציות

האגדי. רצינו משהו קצת אחר, ופגענו בול. יאן עבד בקצב, אנשים עפו עליו וחזרו הביתה עם מזכרות.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מתחתנים בראש שקט! ניר ועמית ניהלו לנו את האירוע. מהרגע הראשון ידענו שעשינו בחירה שתהפוך אותנו לאורחים בחתונה של עצמנו וככה היה. לא דאגתי לרגע לכלום. הפ פשוט ענו על הכל.

גלידות תאילנדיות-תאי סקרים- ראיתי את זה באירוע, עפתי על זה ועוז והצוות שלו פשוט היו שם ולא הפסיקו להרים ולהוציא גלידות מטורפות. אנשים לא האמינו לי שזה פרווה. מתנות לאורחים- בקבוקי מים ממותגים לחתונה עם ערכות הנגובר. כמובן שהתמונות עוד לא הגיעו - אז בנתיים מסתפקים בצילומים של חברים:)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
137 ממליצים
מקום לאירוע
Alexandra+
Alexandra
188 ממליצים
שמלות כלה
דיג'יי בן אזולאי | DJ Ben Azoulay+
דיג'יי בן אזולאי | DJ Ben Azoulay
2 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב שיער
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
שמלות כלה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה