הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטע
החתונה של נטע
קיץ 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים :) בעיקר כי חשוב לנו לפרגן לספקים שהיינו ממש מרוצים מהם. אז קצת בכללי: התחתנו ב3.7.19, יום רביעי, ב"ירוק על המים". רוב הספקים נבחרו מהמלצות של חברים ומשפחה/כאלו שהכרנו. עשינו חתונת "בזק"! התארסנו בסוף מרץ, וסגרנו לתחילת יולי, בערך חודש וחצי מראש. למי שהרעיון מדבר אליה כמובן יכולה לדבר איתי בפרטי, אבל באופן כללי מרגישה שעבורנו זו הייתה אחת הבחירות היותר טובות שעשינו...הפכה את החתונה עבורנו לכל כך כיפית, קלילה ובעיקר מתאימה לאופי שלנו. כמובן שגם מגיע עם מגבלות מסוימות (אי אפשר להתעכב על הכל, דורש זמינות של שני בני הזוג וכו') אבל מגיע גם עם המון יתרונות ("ההיי" מההצעה עוד טרי ומורגש גם בחתונה, אין יותר מידי זמן להתלבטויות מיותרות ואם העניין הכלכלי גם שיקול אז זה מביא הצעות ממש ריאליות במקומות ממש נחשבים). סטיסטיקה: סביב 380 מוזמנים, 340 אישרו הגעה ובפועל הגיעו בסוף 308 (התחייבנו על 300 וזה היה ממש בול אולי בדיעבד הייתי מתחייבת על פחות)

איפור

כמו הרבה כלות אחרות, נושא האיפור בחתונה הטריד אותי לא מעט, בעיקר בגלל שאני לא נוטה להתאפר בכלל ורק עצם המייקאפ ששמים עליי גורם לי להרגיש מוגזמת....אז למזלי הכרתי את אורוש (כבר אירוע שני במשפחה שהיא מאפרת אותנו)-שאיפור עדין זה לגמרי ההתמחות שלה! האיפור של אור הרגיש קליל מאוד אך יחד עם זאת לגמרי הרגשתי זוהרת והכי חשוב- לגמרי אני! ולא פחות חשוב, או בעצם הכי חשוב- האנרגיות, השמחה והכיף שמאוד מאפיינים את אור, והופכים את כל היום של ההתארגנות ליום עם הרבה וויבים טובים! טיפ לכלות העתידיות של אור- תסמכו עליה! אני הייתי קשה, והלכתי רחוק עם עניין האיפור המינימאלי אבל מבטיחה שאור הכי קשובה בעולם, תעשה הכל שתהיו מרוצות ובטוח לא משנה מה האיפור יצא קלאסי ומהמם.

צילום סטילס
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
+

בחרנו בתומר לאחר שהיינו בחתונה בה הוא היה הצלם-והקליק היה מיידי! קודם כל תומר בחור מקסים, נעים מאוד לאורך כל התהליך, זוכר כל מה שתבקשו ממנו שחשוב לכם(!) ולגמרי מתאים את עצמו לאופי הזוג ולבקשות שלו. ביום של החתונה עצמו-תומר היה פשוט תותח, קודם כל הוא מגיע לתת עבודה אבל לעולם לא יגרום לכם לעשות משהו שאתם מרגישים לא בנוח איתו-וזה ממש לא מובן מאליו! הוא משרה המון נועם ורוגע ביום החתונה עצמו ובנוסף לכל אלו-מקצועי ויצירתי בטירוף! אחרי החתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות על התמונות!-על האיכות,על המגוון ועל תפיסת הרגעים הקטנים....בקיצור-תומר באמת צלם מעולה ואנחנו ממליצים עליו בחום!

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

הגענו לירוק לאחר שראינו כמה מקומות וכמה שזה קלישאתי להגיד ישר הרגשנו בבית. החל מהמקום שהוא מהמם ביופיו, ולגמרי הגן הקסום שחיפשנו ועד לכל הצוות שתמיד עונים, זמינים, עוזרים,מדברים בגובה העיניים ובאמת נותנים תחושה של משפחה. למרות שחתונה זה עולם די תעשייתי, בירוק הרגשנו שהם מצליחים לשמור על הקסם, על היחס החם והאנושי שהיה לאורך כל התהליך ולגמרי קנה אותנו מההתחלה. ההתנהלות מול ירוק הייתה תמיד נעימה, הם מאוד נותנים הרגשה שהם באים לקראת ובאמת חשוב להם שתצאו מרוצים. במהלך האירוע החתונה הייתה מתוקתקת כאשר לא פחות מ-3 מנהלי אירוע תמיד היו איתנו ודאגו באמת להכל! ואחרי האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום, על יופיו, על השירות וכמובן על האוכל המדהים שלהם. בקיצור-ממליצים בחום על ירוק! ללא ספק היינו מתחתנים שם שוב :)

Dj לחתונה
תומר ורד - Freemusic djs
+

גילוי נאות, ידענו שאנחנו רוצים את אלקנה הרבה לפני החתונה. הכרנו אותו מחתונה של חברים וזה הגיע למצב שלפני שסגרנו עם האולם הרמנו טלפון לאלקנה לשאול אותו אם הוא פנוי בתאריך שלנו. אלקנה פשוט תותח- קשוב בטירוף, מגוון מאוד במוזיקה שלו (זה היה לנו מאוד חשוב) ובאמת שלא נותן לרחבה ליפול לרגע. ביקשנו מסיבה ולגמרי הייתה מסיבה. בנוסף לכל זה-אלקנה בנאדם זהב, באמת. אחרי פגישה אחת איתו מבינים על מה מדובר. הספק שהיינו הכי מרוצים ממנו!

שמלות כלה

מסריק תל אביב- מבחר גדול של סגנונות, מחירים לגמרי סבירים והשירות היה מאוד נעים ומקצועי. אפשר לקנות את השמלה בסייל או לשכור אותה ואז זה כולל שירות של תיקונים דרכם.

איפור

הגעתי אליה דרך אור וכתוב עליה הרבה בקבוצה ובצדק! רגועה, יסודית, מקצועית וממש כיף שיש מישהיא כזו במהלך ההתארגנות. זה היה בונוס לדעתי שאור ועדי הכירו- יצר אווירה מאוד כיפית במהלך היום. גם עדי עושה שיער ניסיון :)

רב לחתונה

חנן שוקרון -היה לנו חשוב כן להתחתן באופן מסורתי אבל בכל זאת להצליח שהתהליך יהיה עם פן קצת יותר "מודרני" וצוהר לגמרי ענו על הדרישה הזו. בעיקר היינו מרוצים מהרב שלנו- חנן בחור צעיר, מאוד מנגיש את כל נושא הדת והפגישות איתו היו אחת החוויות הכיפיות והמשמעותיות שהיו לנו. היה לנו מאוד חשוב שהחופה תהיה קצרה (פחות התחברנו לכל עניין הברכות בחופה) וחנן ממש זרם איתנו. מבחינת חנן לא הייתי צריכה להיות מכוסה (למעט בברכות ושם השתמשתי פשוט בהינומה), אין בעיה להעניק טבעות ולהקריא ברכות-בקיצור אפשר לקחת את זה לאן שרוצים. דיס למי שתרצה בפרטי על הדרכת כלה באזור הצפון.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אמיליה- דרך האולם. חשוב להכיר שבירוק על המים חובה לעבוד עם המעצבת של המקום. למזלנו אמיליה הייתה מקסימה ואהבנו את הסגנון, אבל למי שמחפשת לעצב לבד אז חשוב להכיר שזו לא ממש אופציה. מצרפת תמונות של השולחנות והחופה. עמדת ברכות-החלטנו לעשות לבד (הכל נקנה ממקס סטוק וביום האירוע פשוט סידרנו את זה ביחד עם חברים).

שיהיה המון מזל טוב לכולן!!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תומר ורד - Freemusic djs+
תומר ורד - Freemusic djs
586 ממליצים
Dj לחתונה
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography+
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
279 ממליצים
צילום סטילס
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
צילום סטילס
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים