הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סימה ועמית
החתונה של סימה ועמית
קיץ 2019
הפוסט של סימה, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט קרדיטים משוגע לפניכן- ארוך אבל שווה** חייבת להחזיר לקבוצה המדהימה הזאת! בנות תשחררו ותהנו מכל רגע ביום הזה! עוד טיפ- תסתובבו בקבלת פנים חובה! אני ועמית התחתנו בגני כנען ב15.7 אחרי רק חודשיים של ארגונים וזה אפשרי ביותר ואפילו פחות! אני רוצה לציין שכל ההמלצות שלי על הספקים הם מהלב, כל ספק וספק היה מושלם, מדויק מקצועי ומדהים. אני פה לכל שאלה בפרטי אז ככה:

מקום לאירוע

גן קסום קסום קסום, הנראות של הגן מהפנטת הכל משתלב טוב, יש בית קפה ומלא עמדות בקבלת פנים הם עשו שיפוצים גם וזה מושלם. כל החתונה הייתה בחוץ, חששתי מהחום וממש לא חם שם החום נשבר בערב!!! איזה שירות מדהים, כל אחד קיבל שם שירות מושלם כמות מטורפת של אנשי צוות על כל האולם וחייכנים בטירוף, האוכל??? טירוף פשוט טירוף, שפע של אוכל וטעים בטירוף הבשר שם מושלם אנחנו עשינו קונספט הגשה שהיה מדהים, מי שרוצה בופה עוד יותר טוב (משפחה מרוקאית). אבל כך או כך הבחירה המושלמת ליום הזה. הצוות שם הם כמו משפחה כל הזמן דואגים אבל באמת מהלב.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

סימה המעצבת של האולם. מה אני אגיד??? איזה עיצוב מושלם, פשוט בטעם טוב, סימה מקסימה ומגשימת חלומות.

קייטרינג ושירותי בר

איזה בר מושלםםםםם הבר הןא של גני כנען וכולם חשבו שהבאתי בר חיצוני- לטעמי גם עושה אירועים חיצוניים. Cheers bar בר אקטיבי לאירועים מיוחדים כל עשר דקות יצאו לרחבה עם צייסרים הרימו לי את האירוע לרמות משוגעות מממש !!!!!! וואווו איזה אשש הם- דאגו שהקרטיבים יצאו בזמן והקוקטילים שלהם חלום! בקיצור אגדה. אלעד מנהל הבר Elad Barkay הוא פשוט אדם הכי כייפי שתפגשו, קליל, מצחיק אנרגטי בטירוף!!!

התארגנות וליל כלולות

התארגנו אחיות שלי כמלוות ואני בלאונרדו אשדוד כחלק מהדיל של דביר טוויק המסרק ושידרגנו לסוויטת ג'וניור שזה חובה! אוכל טעים והיה פשוט כיף שם, צוות שירותי וטוב!

עיצוב שיער

לשיער שלי היה אחראי דביר טוויק האגדה !!! הוא גם ליווה אותי לאולם והחליף לי תסרוקת. לא ניכר בכלל שהיו איתי עוד כלות בסלון, את ההכנות עשינו בחדר והתסרוקת בסטודיו. פשוט אמן שיער!!! התסרוקות היו מושלמות!!! אין אחד שלא החמיא! פשוט לסת שמוטה!

איפור

אמאלה איפור עדין אבל עדיין עם נוכחות, פשוט אלופה אלופה נראיתי מדהים, הרגשתי מדהים!

צילום סטילס

קובי בכר עובד בשיתוף עם חברת רומבה צלמים שהם הבחירה הכי הכי נכונה שלי קובי קובי קובי המושלם♥ הגעתי להמלצה הכי חשובה שלי, כי הצלם היה איתנו כל היום מההתארגנות, לא סתם אומרים שזה הספק הכי חשוב אז בנות תעשו בחירה נכונה אחרי שיקולים רבים! הוא הגיע לחדר ישר עם הומור שיא, הצחיק אותי בטירוף כל הצילומים צחקתי הלסת שלי כאבה מרוב צחוק. הקליל לי את האווירה. עמית החתן גם לא הרגיש טוב בכלל וקובי עם הקסם שלו גרם לזה להעלם התמונות? אמאלה צרחות!!!!!! קובי לקח אותנו לשתולים מקום נפלא עם המון צל, ועשה לנו תמונות שכל תמונה יותר יפה מהקודמת וגם הקפיד על זמנים שזה סופר חשוב להגיע לאולם לאכול בנחת. מי שמכיר אותי יודע שאני לא חובבת תמונות ועכשיו התאהבתי בתמונות ובא לי להפיץ אותם לכל העולם כולו. בכלל הצוות של *רומבה צלמים*- כל צלם שם אלוף האלופים, הגיעו לאולם ולא הורידו את העיניים שלהם לשנייה מהאורחים כולם אמרו כל מקום היו צלמים הרגשנו סלב בזכותם

Dj לחתונה
יובל ענבר- אקפלה
+

כפיר מחברת אקפלה- וואו איזה שירים, בקבלת פנים כשאני ועמית היינו היה מושלם פשוט, שירים מדהימים וכייפים. כפיר הרים לי את רחבת הריקודים למעלהההה!!! שברנו את הרחבה ממש ככה!! היו לנו המון צעירים והוא פשוט ידע מי הקהל, מה לשים בכל שנייה והפתיע עם כל שיר למרות שעברנו על זה בפגישות שלנו אגב הפגישות איתו הם החלק הכי טוב שהיה לי בכל הטירוף הזה, שחרר לי לחץ ממש, וגם הביא איתו אטרקציות כך שלא הייתי צריכה לדאוג לכלום- עגלת ממתקי גומי משוגעת עגלת שטויות כובעים וכל מיני לרחבה. אני אגיד משהו על אקפלה באופן כללי יובל ענבר היה איתי בתבחיך טלפונית וייעץ לי בלי קשר בכלל לבחירה של הדיגיי בן אדם עם ניסיון של מלא שנים וניכר במקצועיות ללא פשרות!

אטרקציות

עידן הגיע לאולם שלנו בהתחלה ממש עם קסם כזה! ניגש לכל אחד ממש והציג את עצמו כמגנטים שזה סופר חשוב! כל מקום הוא היה ויצאו מלא מלא מגנטים גם בסוף הוא הביא לנו דיסק ועוד המון מגנטים שנשארו המגנטים סופר איכותיים ואמן אחד שלא התלהב. ההתנהלות מול חן המנהל הייתה טובה מאד, ניכר שהם מקצועים בטירוף!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אני רוצה להמליץ על מנהל האירוע החיצוני שלקחנו- מתחתנים בראש שקט- מתחתנים בראש שקט פשוט אדירים!!! פוסט ארוך אבל למי שמתחתנת ורוצה שקט ושלווה ביום החתונה ועוד הרבה לפני לא תצטער- וווואווווו הגעתי להמלצה מהמקום הכי חם בלב לאנשים שעשו לנו את האירוע!!!!!! ואני לא מגזימההה! עמית בעלי בכלל לא רצה מנהל אירוע חיצוני וכבר בפגישה עם ניר לפני האירוע הוא אמר לי חובהההה שיהיה. וגם אחרי האירוע הוא פשוט לא הפסיק להגיד איזה מזל שלקחנו את מתחתנים בראש שקט!!!! עמית וניר היקרים והאהובים שלנו אמאלהה בנות אתן בידיים הכי טובות שיש בא לי להתחתן שוב באמת!!!!!!! ניר היה המנהל אירוע שלנו ופשוט היה יותר ממושלם!!!!!! עמית הייתה איתי לכל אורך הדרך בהתייעצויות והייתה שם להכל פשוט להכל. ניר! לא הפסיקו לדבר עליךךך ולשאול מי זה שתקתק לכם הכל היית בכל מקום אפשרי כל- מקום- אפשרי קודם כל ניר בא מתחילת האירוע בשעה 1800 אפילו לפני ודאג שיביאו לנו אוכל בזמן ישר לקח לנו את הטבעות הינומה כתובה כוס שבירה הכל הכל ונתן לנו לנוח בחיים שלי לא שחררתי ככה בחיים!! ואני מאד פרפקציוניסטית אבל ידעתי שאם ניר שם אני מתחתנת בראש שקט!!! הוא ניהל הכל ביד רמה עם הספקים דאג שהכל יהיה מושלם ובזמן בכל הדברים שהבאתי לכניסה ולריקודים (שלטים, מניפות פיצ'יפקס) ובאופן כללי הוא שם וטיפל ודאג שזה יבוצע!!!!! שהמנקה תהיה צמודה בשירותים שיהיו מאווררים בכל מקום כי התחתנו בחוץ !!! שכל דבר שהמשפחה שלנו ביקשו ייענה במהירות וביעילות המשפחה שלנו עפו עליוווו דאג כל כך להורים שלנו שיאכלו שינוחו שירגעו הכל תקתק ברמה משוגעת ברחבה הביא לנו מים והאכיל אותי(הכלה) בקינוחים חחחח היה מצחיק בחופה דאג שיהיה הכלללל הכל בלי יוצא מן הכלל פשוט נכנסתי לחופה בלי לדאוג לשום דבר. ואת הכפכפים הקרטיבים הבר פירות וקינוחים דאג שיוציאו בזמן וכמו שצריך אחיות שלי אמרו שהיה בכל מקום לקח את ההינומה שהוציאו לי בשניות. אחיין שלי קיבל מכה הביא לו קרח לי היו פצעים ברגל מהנעל והוא שם חי פלסטרים יש דברים כאלה?????? הוא מוכן לכל דבר והוא פשוט מדהים אין לי מילים ניר עשית מעל ומעבר ומה שרשמתי פה זה שמינית ממה שבאת עשית ופרפרת!!!!! תודה למתחתנים בראש שקט בחיים לא נשכח את זה בחיים שלנו!

רב לחתונה

אין אחד שלא שאל- מי זה הרב המושלם הזה אני רוצה כזה אצלי. תודה רבה לך הרב אליעזר אוירבך החופה הייתה קלילה, היית מצחיק כייפי קליל, מאוד מאוד מרגש.. אנשים פשוט לא הפסיקו להחמיא ולשאול עליך.. גרמת לי בתור כלה ואישה להרגיש שווה ולתת לי מקום חשוב בחופה ולתת טבעת גם וגם לקרוא ביחד אם אשכחך, החופה הייתה קצרה ולעניין. תודה רבה לא נשכח את זה בחיים התפוצצנו מצחוק וריגשת בטירוף!

אטרקציות

היינו צריכים הסעה מחיפה לגני כנען- דרייב גיא היו שירותיים בצורה יוצאת דופן דיברנו עם הרבה חברות לפני ואין שירותיות כזאת חיוך שנשמע בטלפון, גם מחיר שפוי!!!! כל מי שהיה על ההסעה אמר לי שהנהג מדהים והנסיעה עברה חלקה ובכיף!

ובפינת ה Diy שלנו- יש את השלט וולקם שאני מוכרת ועוד כמה דברים שעשיתי בעצמי, לגבי מניפות וכפכפים תשאלו בפרטי יש לי למכור ביחד כמה דברים מעניינים במחיר סמלי מאד. שאר הדברים כמו חליפת חתן, שמלה, הזמנות וכאלה מוזמנים לשאול בפרטי לא ממקום של דיס אבל אני מאד כנה בהמלצות שלי ונותנת רק את ההמלצות הדה בסט! תודה רבה לקבוצה הזאת שתרמה לי כל כך הרבה היה אירוע מושלם

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר
התארגנות וליל כלולות
עיצוב שיער
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה
אטרקציות