הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רותם
החתונה של רותם
אביב 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

הפוסט ארוך מאוד כי הרבה בנות שאלו אותי כבר שאלות לגבי חלק מהספקים כאן, אז כדי שתחליטו אם בא לכן לקרוא - בקצרה, רשימת הספקים: * אולם: אלכסנדר * בר ורכב קוקטיילים: Gin&Juice; * צילום סטילס ווידאו: Your Story - שי בוזגלו (+אבי אבייב) * איפור: יסמין בדוסה * שיער: שקד צמות * דיג'יי: כפיר אברהמי * מגנטים: Zoomagnet * שמלה: מיכל מוטיל * רב: עמיהוד סלומון * רבנות: חוף השרון * תכשיט לשיער ועגילים: איה בן יעקב * אישורי הגעה: RSVP * חליפת חתן: דורון אשכנזי התחתנו ב-30.05.19, ומרגישים צורך להמליץ על הספקים שלנו, שבאמת היינו מרוצים מכל אחד ואחת מהם. באופן כללי - אני מאמינה שכלות תמיד ממליצות על האירוע שלהן (בינינו, מי תגיד שהחתונה שלה הייתה לא משהו?), אז בבחירת הספקים שלנו השתדלנו לא להסתמך רק על המלצות של כלות (אלא אם הן מאנשים שאנחנו מכירים אישית וסומכים עליהם) והסתמכנו הרבה על תחושות הבטן שלנו וכמובן על חוויות אישיות שלנו מחתונות של אחרים. קחו בקלות את תכנון החתונה, תמיד יהיו אנשים שלא יהיו מרוצים ממה שתבחרו - מה שחשוב הוא שאתן ובן/בת הזוג תהיו מרוצים מהבחירות שלכם :) הדבר הכי טוב שאמרו לי אחרי החתונה הוא שהרגישו שזו הייתה החתונה שלנו. ובסוף, הייתי מאושרת מהערב הזה ומהמהות שלו - שהיא כמובן... להינשא לאהבת חיי :) כל השאר זה די שטויות... פירוט הספקים:

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

עניין חיפוש האולם היה בשבילנו תיק די רציני - היינו מאוד מוגבלים בתאריכים האפשריים לחתונה והיה לנו מאוד חשוב לא להתפשר על דברים מסוימים. האלכסנדר לא היה אולם חלומותינו (ולא נכנסנו והרגשנו מיד שזה זה...), אבל הוא היה השילוב הכי טוב של דברים שהיו חשובים לנו ושלא רצינו להתפשר עליהם (כמו תאריך ויום בשבוע, אוכל, נראות וכו'). אנחנו סופר מרוצים מהבחירה באלכסנדר, והם באמת מקצוענים! הכל היה מתוקתק ביום החתונה, האוכל היה מדהים (אבל ממש מדהים!!!) - אכלנו בעצמנו, וגם התגובות של האורחים מטורפות! היינו שם חוץ מהחתונה שלנו בעוד שתי חתונות כך שאני יכולה לומר שהם באמת שומרים על הרמה. אנחנו שני פודיז וזה היה לנו אחד הדברים החשובים ביותר - והם לגמרי ענו על הציפיות שלנו. חוץ מזה, עומר מנהל האירוע היה מצוין והם באו לקראתנו ועזרו בכל דבר. ממליצים בחום!

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

במקור קנינו חליפה מהממת ברומא - אממה... החתן רזה וחודש וחצי לפני החלטנו שצריך חליפה חדשה. קנינו אצל דורון אשכנזי והם עשו גם את התיקונים שם. מרוצים מאוד!

שמלות כלה

השמלה הראשונה שמדדתי הייתה אצל מיכל וזו גם השמלה שבסוף סגרתי (אחרי סבב בעוד 4 מקומות). מעבר לעובדה שהשמלה הייתה מושלמת בעיניי ובדיוק מה שרציתי, היה לי הכי נעים בכל התהליך עם מיכל והצוות שלה - הרגשתי שאין סיכוי שמיכל תיתן לי לצאת מהסטודיו מבלי שאני מרוצה ב-100%. ברגעים רבים הרגשתי שהיא הרבה יותר פרפקציוניסטית ממני, ובאמת שנהניתי להגיע למדידות. ממליצה עליה בחום, כי אני חושבת שלא פחות מהשמלה חשוב התהליך וזה שמיכל גרמה לי להרגיש הכי טוב עם עצמי בכל פעם

קייטרינג ושירותי בר

הרכב היה באולם מיד אחרי החופה, הוציא קוקטיילים ומאוחר יותר הפך להיות עוד חלק מהבר שמוציא צ'ייסרים. האורחים מאוד התלהבו ובעינינו זה הוסיף המון. מבדיקה שעשיתי לפני עם חברות אחרות - זה היה הכי זול בפער משמעותי. ממליצה!

צילום סטילס
Your Story
+

על שי קיבלנו המלצה מבת דודה שלי - פגשנו אותו והיה לנו ברור בפגישה שהוא יצלם אותנו. מעבר לתמונות המדהימות (תשפטו בעצמכן), היה לנו פשוט כיף איתו בפגישה והרגשנו שהוא הספק הכי אנושי שיש ושבאמת באמת אכפת לו מאיתנו. שי שכנע אותנו לעשות גם צילומי זוגיות (אנחנו זוג שמרגיש לא בנוח מול המצלמה) וזה היה רעיון מעולה - יצאו לנו תמונות מושלמות (צירפתי 3) וגם הרגשנו באמת יותר בנוח ביום החתונה. הצוות של שי היה מדהים, הם דייקו, הרימו לנו כל היום וחגגו איתנו עד סיום החתונה. שי עובד עם כמה צלמי וידאו - שלנו היה אבי אבייב - עוד לא קיבלנו את הוידאו אבל הדוגמאות שראינו לפני החתונה נראו טוב. לגבי זמנים (היות ורבות מכן שאלו אותי לגבי זה בפרטי): את התמונות קיבלנו אחרי 30 ימי עסקים כמתחייב בחוזה שעליו חתמנו - כמובן ששיגעתי את שי שישלח לי לפני כמו כל כלה שרוצה לראות את התמונות שלה - אבל הוא עמד בזמנים והתמונות מושלמות (כ-2500 תמונות ערוכות, רובן שונות זו מזו ולא חוזרות על עצמן - אז באמת כמות עצומה של תמונות!). אני באמת ממליצה על שי והצוות שלו מכל הלב, ואתן יותר ממוזמנות לשלוח לי שאלות עליו אם יש עוד דברים שתרצו לדעת.

איפור

סגרתי עם יסמין לאחר שראיתי את העבודות שלה באינסטגרם וניהלתי איתה שיחת טלפון נעימה שבה היה לי ברור שהיא מקצועית. יסמין לא עושה איפור ניסיון אבל סמכתי עליה בעיניים עצומות - ביום החתונה ביקשתי ממנה שתאפר אותי בצורה טבעית ובצבעים בהירים, ומעבר לזה ממש זרמתי איתה... התוצאה הייתה בול מה שדמיינתי והאיפור החזיק מעמד עד הבוקר שלמחרת. מעבר לזה, היא מקסימה, נעימה, זריזה מאוד ואיפרה גם את אחותי ואת אמא שלי מושלם! ממליצה עליה ממש בחום!!!

עיצוב שיער

בטח ראיתן עליה מיליון המלצות כאן, אז רק אוסיף ואאשר שמדובר בבחירה מדהימה - שקד היא באמת מושלמת, היה לי כיף ברמות להתארגן איתה והיא הייתה כמו עוד חברה. עשיתי שיער ניסיון שלקח שעה וחצי (!) ושקד לא נתנה לי ללכת עד שהייתי מרוצה מהתוצאה. היא הייתה כמו מלווה נוספת, ומלבדי עשתה את השיער גם לאמא שלי ולאחותי (לאמא שלי - נרתמה לעשות שיער אחרי שיומיים לפני החתונה הספרית שלה הבריזה!). השיער היה מהמם והחזיק הרבה יותר ממה שמצופה משיער חלק כמו שלי בסוף מאי...

Dj לחתונה

כפיר היה חלק מרשימת הדיג'יי של האלכסנדר. עברנו על הרשימה והלכנו לפגוש את השניים שהכי נראו לנו מבחינת המלצות. מהרגע הראשון היה לנו חיבור מטורף עם כפיר והרגשנו שהוא ממש מבין את הראש שלנו ואיזה מוסיקה אנחנו אוהבים. אני חייבת להיות כנה ולומר שזה התחום שהכי הלחיץ אותי כי בכל זאת מפחיד מפגישה אחת לסמוך על מישהו שלא יפיל את המסיבה עם מוסיקה לא מתאימה, אבל שבועיים לפני החתונה כפיר קלט בפגישה שאני לחוצה ועשה הכל כדי שאצא רגועה לקראת החתונה. מה אגיד לכם? הייתה מוסיקה באמת מושלמת... איך אני יודעת? חוץ מזה שנהניתי בטירוף, מלא חברים ביקשו ממני את המספר שלו כדי לסגור איתו לחתונות שלהם. הרחבה שלנו הייתה באמת מטורפת וב-3:00 ביקשתי ממנו לכבות את המוסיקה כי התעייפתי :) ממליצה מאוד!

אטרקציות

רוני מזומגנט צילמה בחתונה של גיסי לפני 3 שנים ואלה המגנטים הכי יפים שלנו... לכן סגרנו איתה ברגע שהיה תאריך (היא הייתה הראשונה שסגרנו, לפני כל הספקים האחרים!) כמובן שהבחירה הייתה מעולה - הוציאה כמויות של מגנטים לאורחים, תפסה רגעים מדהימים ובעיקר הייתה כמו צלמת נוספת באירוע - יש לנו עוד כ-800 תמונות יפות ממש מהאירוע!

רב לחתונה

במקור סגרנו עם הרב חיים הבלין (המאוד מומלץ פה בקבוצה), אבל חצי שנה לפני החתונה הוא הודיע לי שהוא נאלץ לבטל בשל חתונה של משפחה שלו (הוא היה ממש בסדר והתנהל הכי יפה שרק אפשר בסיטואציה הלגיטימית הזו). הוא המליץ לי על הרב עמיהוד סלומון ואחרי פגישה איתו החלטנו לסגור. אני כל כך שמחה שזה קרה כי עמיהוד היה באמת בדיוק מה שרציתי - דיבר איתנו בגובה העיניים, התייחס אליי כאל שווה, אפשר לי להעניק טבעת ולדבר ובעיקר ערך לנו חופה מרגשת בטירוף שסיפרה את הסיפור שלנו והפכה את הטקס הכל כך יפה הזה למאוד מאוד אישי עבורנו. ממליצה בחום.

תכשיטים ואקססוריז

איה הייתה בדוכן כשהגעתי לקנות ועזרה לי לבחור - הייתה מקסימה!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

סגרנו איתם את החבילה הבסיסית והיינו מאוד מרוצים מההתנהלות מולם ומהממשק הנוח. האולם עבד עם iplan וזה ממש לא הפריע שזה לא דרכם.... ממליצה לחסוך את הכסף מחברות יקרות וללכת עם RSVP.

# רבנות: חוף השרון כזוג חילונים הייתה לנו התלבטות בנוגע לחתונה ברבנות. לאחר שהחלטנו שאנחנו עושים את זה (מכל מיני סיבות) חיפשנו רבנות שתעשה את התהליך הזה כמה שיותר נעים. הרב עמיהוד סלומון המליץ לנו על רבנות חוף השרון ואני חייבת לומר שזה היה פשוט משציפיתי... היינו שם פעם אחת למשך חצי שעה, שלחנו בווטסאפ (!) מסמכים שהיו חסרים ואספנו את הכתובה שבוע לפני החתונה. את תעודת הנישואין קיבלנו בדואר אחרי חודש... מעבר לספקים, דברים נוספים: - קנינו את השטויות לרחבה בעלי אקפסרס - הזמנו את זה חצי שנה לפני ביום הרווקים הסיני וחסכנו ככה די הרבה כסף. אז למי שיש את הזמן - ממליצה! גם קישוטים ליום ההתארגנות הזמנתי בעלי אקספרס (חלוקים וכו'). - למלוות שלי וגם לאבא שלי ולאחי (התארגנתי בבית) היה לי חשוב להכין משהו סמלי על עצם הליווי... הכנתי להם קופסאות עם כל מיני דברים שהזמנתי מבעוד מועד, בקבוקי שמפניה ממותגים וכוסות עם שמות. אם מעניין מישהי - תכתבו לי בפרטי ואפרט :) - שנינו סטודנטים עמוסים והתלבטנו אם לקבוע את החתונה לפני המבחנים או אחריהם - בחרנו לעשות את זה לפני ואני ממש מרוצה שעשינו את זה ככה. אם מישהי רוצה להתייעץ בנושא - מוזמנות! - מנהל אירוע - התלבטנו מאוד אם לקחת מנהל אירוע חיצוני ובסוף החלטנו שלא. עומר, המנהל באלכסנדר היה מעולה ולא היה צורך בדבר מעבר לזה. אם שרדתן עד לפה - וואו! שיהיה במזל טוב :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
שמלות כלה
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
Dj לחתונה
אטרקציות
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
ניהול אירוע ואישורי הגעה