הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נופר
החתונה של נופר
קיץ 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

זיו ואני התחתנו ב27.8.19 בחוות רונית, התארסנו כשחגגנו שמונה שנים ביחד, ולקח לנו בערך 8 חודשים לארגן את החתונה. בחתונה היו בערך 470 איש, מתוכם רוב של צעירים - בערך 250. קונספט - אחד הדברים שהכי מאפיין את הקשר שלנו זה נושא המוזיקה. אנחנו מאודד אוהבים ללכת להופעות ומנסים ללכת כמה שאפשר לפסטיבלי רוק, החברים שלנו יודעים שזה לגמרי הקטע שלנו :) אז החלטנו לעשות את החתונה בקונספט של פסיטבל רוק - הוצאנו צמידי בד ממותגים שעיצבנו (כמו שמחלקים בפסטיבל), חילקנו אותם גם לאנשים שעלו להסעה כדי שייכנסו לוויב, בנוסף חילקנו בכניסה. הכל נגמר! אנשים עפו על זה :) מבחינת עיצוב שמנו בחוץ אוהלי טיפי ענקיים, בעמדות הבופה (גם בפנים וגם בחוץ) שמנו קאפות ממותגות, בשולחנות היו גיטרות ותקליטים מגניבים, בעמדת קבלת הפנים הדפסנו על קאפה ענקית ליינאפ שאני עיצבתי, (מי שלא מכירה - ליינאפ בפסטיבל זה הרשימה של כל הלהקות שהולכות להופיע), והשמות של ה״להקות״ שכתבנו היו דברים שקשורים אלינו שכתבנו כמו שם של להקה. יצא גדול! ההזמנה עוצבה בהתאם (גם בעיצוב שלי) לגמרי אנחנו! במהלך האירוע הייתה כנרית שמנגנת בכינור חשמלי, בנוסף בקבלת פנים הקפדנו לשים מוזיקה שאנחנו יותר אוהבים - רוק רך וזה לגמרי זרם, קיבלנו המון מחמאות!

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

על עידן חסון שמעתי הרבה, הוא מוזכר כאן המון ובצדק. עידן פשוט אמן ברמות הכי גבוהות. ידעתי שאני לא מתפשרת עליו וזה לגמרי יצא לטובה. התמונות מדהימות, ומעבר לכך האישיות של עידן כובשת וכיפית, הוא הכי הרים לנו בעולם וכל החברים שלנו עפו עליו. היה אווירה טובה ורגועה רצח וזה בדיוק מה שהיינו צריכים ביום המשוגע הזה. גם הצלם שעידן הביא איתו - אנדריי, היה פשוט מקסים. ממליצים מאוד מאוד.

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

את אדם הכרנו דרך עידן, אדם מקסים והיה פשוט כיף להיות איתו במהלך היום הזה, ראינו חומרים שלו והתלהבנו בטירוף. עדיין לא קיבלנו את הוידיאו אבל אני בטוחה שהכל ייצא מדהים, נהניתי להיות איתו יום שלם

Dj לחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
+

את מעיין הכרנו בהמלצת חופית. ברגע שהיא פגשה אותנו היא אמרה שיש לה כבר dj שהוא הכי מתאים לנו בעולם - תכלס צדקה בטירוף. הוא הראשון שנפגשנו איתו והתאהבנו בו!! כמו שציינתי מקודם עניין המוזיקה מאוד חשוב לנו ככה שבחירת dj הייתה לנו חשובה בטירוף כדי שהוא גם יידע להכניס את הקטעים שלנו הרוקיסטים בין לבין וגם לשלב מיינסטרים ושהרחבה לא תתפרק. החתונה המשיכה ביום שלישי עד 3 בלילה (וגם אחכ אף אחד פשוט לא רצה ללכת! פשוט עמדנו ברחבה ודיברנו מרוב שהיה כיף, אבל אני כבר הייתי שבורה). מעיין הכיר את כל הלהקות שאנחנו אוהבים, הוא היה הכי בוויב שלנו וזורם, הציע הצעות מעולות וקיבלנו עליו המון המון מחמאות! הוא גם מוזכר כאן המון בקבוצה ולגמרי בצדק :)

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

לקחתי שמלה קלאסית וקיצרתי אותה, יצא מגניב בטירוף

הפקת אירועים

המפיקה ה*מדהימה* שלנו הייתה חופית והיא בהחלט בחירה מספר אחת שלנו בחתונה. נתחיל מזה שאני ממש ממש לא רציתי מפיקה. אני מאוד עצמאית ואוהבת לארגן ולהפיק דברים בעצמי והייתי מאוד באנטי. חופית הפיקה את החתונה של שני חברים שלנו, ובעלי ביקש שרק נלך לשמוע, הסיבה המרכזית היא ששנינו מאוד עסוקים והוא ידע שיהיה לנו קשה לעשות את הכל לבד. אז נפגשנו עם חופית והתאהבתי בה.. באמת, בחיים לא חשבתי שאדבר ככה לפני! חופית עזרה לנו בהכל, גם בפגישה הראשונה היא נתנה לנו את כל הטיפים והעזרה בעולם גם מבלי שסגרנו איתה עוד משהו. יש לה לב זהב, היא תקתקנית ועשתה הכל מהכל עבורנו. בסופו של יום היא חסכה לנו הרבה יותר ממה שעלתה. וזה אומר הכל. מעבר לכך גם מצאנו חברה לכל החיים, אני אוהבת אותה ברמות ויש לה אישיות כובשת, לכל מקום שהלכנו איתה כל הספקים התלהבו ממנה, אין דברים כאלה. בנוסף ביום החתונה חופית הביאה את הצוות שלה והצוות מ ד ה י ם. תפעל הכל, המשפחות שלנו מאוהבות בהם, הכל תקתק ברמות ואני מרגישה הכי ברמת מזל.

מקום לאירוע

תמיד רציתי להתחתן בחוות רונית.. וזה גם היה תמיד נשמע לי בלתי אפשרי. כשהדברים הסתדרו והחלטנו שהולכים על זה הייתי כלכך שמחה (בעלי אומר שגם ככה לא הייתי מתפשרת על משהו אחר אבל זה כבר עניין אחר). זה פשוט המקום הכי יפה בארץ, באמת. אנחנו כלכך שמחים שהתחתנו שם. מורן מטעם החווה הייתה פשוט מדהימה!! התייחסו אלינו בצורה מדהימה וגם למשפחה, הכל תקתק והיה ברמה הכי הכי גבוהה שיש, קיבלנו המון מחמאות על האירוע ועל המקום והאוכל בפרט! מטבח מקומי הקייטרינג של חוות רונית פשוט מדהים.. היה אוכל מטורף, אני חושבת שאכלתי הכל בזמן החתונה פשוט לא הייתה מסוגלת שלא, גם את האפטר פארטי. מיקה מטעם מטבח המקומי הייתה מקסימה! בר - סילבר האמר - הבר של חוות רונית, דורון היה מקסים, קיבלנו המון מחמאות על הבר ושהשירות היה מהיר וטוב, הכינו את כל הקוקטיילים האפשריים.

איפור

את יעל להב הכרתי מחתונה של חברה שרצתה לסגור איתה, וידעתי שרק אותה אני רוצה. אני לא מתאפרת יותר מדי ביומיום ורציתי איפור נקי אבל שעדיין ייתן אפקט וואו. נפגשתי עם יעל לייעוץ לפני החתונה והיא הייתה הכי מקסימה שיש, והרגיעה אותי. ביום החתונה הרגשתי כמו נסיכה והכי חשוב נראתי כמו עצמי, אמנם זה נשמע משפט מצחיק - אבל זה היה לי מאוד חשוב, להישאר אני אבל עדיין להיות בלוק שהוא וואו וכלתי, יעל זה בדיוק הכתובת. גם התגובות שקיבלתי מחברים היה שנראתי כמו עצמי רק יותר :)

שמלות כלה

גם את גלי קרטן הכרתי שהלכתי עם חברה לחפש שמלה לחתונה שלה. ברגע שחברה שלי שמה את השמלה של גלי היו לי דמעות בעיניים ואמרתי שאצל גלי אני אעשה את השמלה שלי יום אחד, וזה קרה :) היחס היה מהמם, באמת. גם מגלי וגם מהצוות. הייתה לנו חוויה מקסימה, והאיכות זה פשוט רמה אחרת.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אני קוראת להם מגשימי חלומות. כשחשבנו על הקונספט של הפסטיבל תיארתי לעצמי שזה יהיה מגניב- אבל לא ידעתי כמה. ברגע שנכנסתי לאולם ישר הלכתי וחיבקתי את ליהי. הם זוג מקסים, מגניב, צ׳יל ומקצוענים בטירוף! נתנו להם הרבה יד חופשית וזרמנו איתם וזו הייתה החלטה טובה, היינו מאוד מאוד מרוצים, החיוך לא ירד לנו מהפנים.

צילום סטילס

הגיע מוקדם, היה בוויב טוב, צילם ה מ ו ן ! והמגנטים איכותיים בטירוף. בנוסף הוא הוציא לנו כמה בלוקים יפים וזה ממש הפתיע אותי :) ממליצים!

Dj לחתונה

אנאבל הכנרית העיפה את הרחבה ואנשים ממש התלהבו ממנה.

רב לחתונה

חיים זמיר, מקסים! הייתה חוויה כיפית, האורחים ממש התלהבו!

עוד טיפ קטן - תעשו תמונה אישית עם כל אחת מהמלוות שלכן. הן כלכך איתכן בכל התהליך הזה והכי מתרגשות בשבילכם וזו מזכרת טובה, וגם הכרת תודה קטנה. לסיכום, ברור שדברים יכולים להשתבש ביום הזה.. ותמיד יש מה להגיד, אבל אני חושבת שברגע שמשחררים וזורמים עם הרגע ממש נהנים. חברה שלי אמרה לי לפני החתונה - נופר, זה היום שבו את תרגישי הכי אהובה שיש, וזה נכון. הרגשנו שיש לנו חברים ומשפחה שליוו אותנו במהלך כמעט 9 שנים של זוגיות והם כלכך שמחים ומתרגשים בשבילנו, הרגשנו מוקפים ואהובים וזה פשוט ריגש אותנו מאוד. בהצלחה לכולן ואני באמת מקנאה בכן - זו חוויה אמיתית, והכי חשוב שתעברו אותה ביחד 3>

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים+
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
479 ממליצים
Dj לחתונה
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
שמלות כלה
הפקת אירועים
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
Dj לחתונה
רב לחתונה