הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יפעת אורבך
החתונה של יפעת אורבך
חורף 2019
הפוסט של יפעת, חברת הקבוצה הסודית:

#פוסטקרדיטים, טיפים והמלצות! סליחה מראש על החפירות.. לפני שאני אמליץ ואפרגן על הספקים המעולים שלקחו חלק האירוע המושלם שלנו, רציתי לספר קצת מהחוויה שלי בימים שלפני האירוע. אז יומיים לפני החתונה חטפתי דלקת גרון חמורה. ואחרי שסיימתי לבכות ולהתבאס על זה שלא אוכל לשתות אפילו לא צ'ייסר אחד קטן בחתונה שלי, חטפתי אלרגיה חמורה עוד יותר לאנטיביוטיקה. כך יצא שיום לפני החתונה ביליתי 7 שעות בבית חולים, עם פנים נפוחות, אי יכולת לשבת (שלא לדבר על ללכת) בלי להתעלף וכמובן הרבה דמעות וכאבים.. בסופו של דבר השתחררתי כבר באותו יום והודות לטיפול המסור של הצוות באיכילוב, הרגשתי מעולה ביום החתונה! מה שחשוב לי לציין הוא שהאירוע הזה באמת הכניס אותי לפרופורציות הנכונות וגרם לי להבין שנכון שחתונה היא אירוע מרגש ומלווה בלחץ אבל צריך לדעת לנתב את הלחץ למקומות הנכונים ולא לתת לזה להשפיע עלינו. העובדה הזו ללא ספק עזרה לי להוריד את הלחץ מהאירוע עצמו והיה ממש כיף!! עכשיו נעבור לספקים שהפכו את היום שלנו למטורף: יובל ואני התחתנו ביום רביעי 18/12/19 עם 300 אורחים לאחר כ-7 חודשי אירוסין שזה לדעתי יותר מדי זמן...

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

הגענו לאחוזה לאחר שהיינו שם כבר באירועים בעבר ולאחר שביקרנו במקומות נוספים. מיד כשנכנסנו למקום, ידעתי ששם נתחתן! קיבלנו יחס חם, אישי ומקצועי לאורך כל הדרך. החל מרותם המפיקה, דורית ואנשי הקייטרינג המדהים- פרלה וג'וזף וכן ממאי וניר המנהלים באירוע. קיבלנו אינספור מחמאות על המקום המהמם, האוכל המטורף והשירות המדהים של כל אנשי הצוות באירוע. תודה על אירוע ברמה הכי גבוהה שיכולנו לקבל! ללא ספק נמליץ על האחוזה בבית חנן בלי סוף!

קייטרינג ושירותי בר

לדורית ולכל צוות פרלה וג'וזף- תודה רבה על אוכל מושלם! אין אחד מהאורחים שלנו שלא הפסיק לדבר על הרמה הגבוהה של המנות. מהטעימות הבנו שיש כאן קייטרינג מיוחד ולא בנאלי וזה בא לידי ביטוי במחמאות הבלתי פוסקות מכל הנוכחים באירוע. אין ספק שהאוכל היה ברמה הכי גבוהה שיש וכמובן שהיה טעים ממש כמו במסעדת שף! תודה רבה על היחס האישי, המענה המהיר ועל התוצאה! יפעת ויובל.

שמלות כלה

רן צוריאל המלך!! מהרגע שנכנסתי אליו לסטודיו, ידעתי שהוא יהיה זה שיעצב לי את השמלה. לאורך כל הדרך הכרתי בן אדם מדהים, שהעניק לי את יחס חם, אישי וסופר מקצועי. רואים שהוא אוהב את העבודה שלו ועושה אותה בצורה מושלמת! אין אחד שלא החמיא לי על השמלה המהממת והרגשתי בה כמו נסיכה! תודה רבה רן, יעל ולכל הצוות! אתם אלופים!! נהניתי מאוד מכל התהליך וכמובן מהתוצאה שעלתה על כל דמיון! אמליץ עליכם בלי סוף!

צילום סטילס

אל נועם הגעתי בעקבות המלצות מכלות אורבניות ואחרי שחפרתי באינסטגרם אחרי צלמים, קבענו להיפגש איתו. מהפגישה הראשונה הכרנו בן אדם עם וייב מעולה ואחרי שראינו אלבומים ותמונות שלו החלטנו שאין צורך להיפגש עם עוד צלמים וסגרנו איתו! נועם הגיע עם גיא, צלם נוסף שליווה אותנו משלב קבלת הפנים והוא לא הפסיק להסתובב וצילם אותנו בלי סוף! קיבלנו את התמונות אחרי פחות משבועיים והן יצאו אשש! ובכלל היה ממש כיף עם נועם באותו היום!

Dj לחתונה

עדידור מחברת אטיסוטו. כחלק מהדיל באחוזה מקבלים גם DJ במתנה. קיבלנו על עדידור מלא המלצות וידענו שאנחנו בידיים טובות. היינו ברחבה כל הערב והוא לא הפסיק לעשות לנו שמח והיו במהלך הערב מלא שירים וסגנונות שיתאימו לכל הקהל שלנו. המלצה קטנה שלי – אם יש שירים שחשוב לכם שיהיו או סגנון מסוים תגידו לדי. ג'יי. אנחנו נתנו לו יד חופשית אך הייתי שמחה יותר אם הוא היה שם לי יותר מזרחית למשל.. אבל בכל מקרה היה כיף והוא תותח!

לחתן

את החליפה של יובל קנינו ברוברטו בקניון עזריאלי ת"א. שירות מעולה, מחיר נוח וחליפה מהממת!!

איפור

עדי סולומון המלכה!! וואו! קודם כל היא בן אדם מדהים. הגיעה אלי מהבוקר והייתה ממש כמו עוד חברה טובה! חוצמיזה שהיא פשוט תותחית ואלופת העולם! מוכשרת ברמה אחרת. לא עשיתי אצלה איפור ושיער ניסיון ובאמת שלא היה צריך. היא ידעה להתאים לי את האיפור והשיער שיתאימו לתווי הפנים שלי ועשתה את זה בצורה הכי מושלמת שיש! לא היה אחד ואחת שלא החמיאו לי על האיפור והשיער שהחזיקו כמובן כל היום! היא פשוט מהספקים האלה שצריך לסמוך עליהם בעיינים עצומות והיא תעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר! תודה רבה! אין עלייך!!

אטרקציות

את טרנד 54 ידעתי שאני סוגרת עוד מלפני שהיה לי תאריך. הם היו בחתונה של אחותי לפני 4 שנים והמגנטים על המקרר שלה מאז נראים כאילו צולמו אתמול. חן הגיע אלינו מתחילת האירוע ולא הפסיק לצלם! קיבלנו אינספור מגנטים באיכות מעולה! וכולם יצאו עם אלבום שלם! קיבלנו גם 10 הגדלות ו-2 בלוקים וכמובן דיסק אונקי עם כל התמונות כבר באותו היום! חן התותח! תודה רבה!

תכשיטים ואקססוריז

הד פיס - אל תמי הגעתי בהמלצתה של עדי סולומון. אני בכלל חשבתי לא לשים כלום על השיער ואם כבר אז שיהיה עדין. ואני כל כך שמחה שהקשבתי לעדי והגעתי לתמי. ביחד בחרנו הד פיס מעלף שהתאים בצורה מושלמת לכל הלוק ושידרג אותו בטירוף!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

על העיצוב המושלםםםםם! אל ענבל הגעתי בעקבות המלצה של מעצבת אחרת שלא הייתה פנויה בתאריך שלי ואני כ"כ שמחה שזה מה שיצא! תמיד חלמתי שהחתונה שלי תהיה שופעת בפרחים אבל אפילו בחלומות שלי לא תיארתי לעצמי שככה המקום יראה! פשוט וואו!! מהפגישה הראשונה הרגשתי שהיא קלטה בדיוק מה אני רוצה והיא הפכה את המקום למהמם עוד יותר! כולם פשוט נדהמו מהיופי המטורף של המקום! כמובן שבהשוואה למעצבים אחרים איתם נפגשתי, המחיר של ענבל היה ממש נוח! ובלי קשר היא פשוט בן אדם מדהים והיה כיף לעבוד איתה! הזמנתי דרך ענבל גם עציצי תבלין כמתנות לאורחים והיה להם ביקוש מטורף! אל תחשבו פעמיים ופשוט תתקשרו אליה!

צילום ועריכת וידאו

אל ג'קי הגענו בהמלצתו של נועם סלח ומהרגע הראשון שהוא הגיע הוא עשה אווירה טובה, כיף ורק צחוקים. היה שלב שהוא הצטרף לריקודים ברחבה וזה ללא ספק הוסיף לכיף! עוד לא קיבלנו את הוידאו אבל אני בטוחה שהוא יצא מדהים!

רב לחתונה

בחרנו להתחתן דרך צהר. שירות מהיר, קל ונוח מאוד! היו זמינים לכל שאלה והתהליך דרכם היה ממש טוב. גם ההדרכת כלה הייתה דרכם והיה מעולה! רב – דוד הורדן מהרצליה. חיתן בעבר 2 מהאחיות שלי לכן ידעתי שנסגור איתו. עשה לנו חופה קצרה וקלילה בדיוק כמו שרצינו.

מעצבי טבעות

שירות אישי, יחס חם! בחרנו בטבעות קלאסיות. אחלה מחיר! מומלץ!

* נעליים – קניתי 2 זוגות של ריפבליק בחנות דנילו בדיזינגוף. מחיר מעולה! החלפתי לנעליים השניות כבר בשלב של הריקודים כי באמת שלא יכולתי להיות יותר על עקבים אבל הן היו סופר נוחות! ממליצה! * אישורי הגעה והושבה- איזי טו גיב- Easy2Give ו- iplan. קיבלנו הטבה מבנק הפועלים לאישורי הגעה ב- sms ושירותי מתנות באשראי מאיזי טו גיב ואנשים אשכרה העניקו לנו מתנות דרך האפליקציה אז זה שווה. ואז הוספנו עוד חבילת שיחות מ- iplan. את סידורי ההושבה עשינו דרך מערכת iplan. שניהם היו מאוד נוחים ופשוטים לתפעול והיו זמינים לכל שאלה שהייתה לנו. טיפים נוספים: # הזמנות – אחותי המוכשרת מעצבת גרפית בתחילת דרכה, עיצבה שלנו הזמנה מהממת וגם את השלטים לעציצים ואת השלטים לערכת התרעננות. # זר כלה – קניתי בחנות פרחים ביהודה מכבי בתל אביב – נקראת הנסיך הקטן. הזמנתי את הזר שבוע לפני והוא יצא בדיוק כמו שרציתי ובגודל המתאים. וכמובן שהוא הוסיף לצבעוניות ולתמונות. # שטויות לרחבה – קנינו מלא שטויות לרחבה בדרום תל אביב – רחוב הרצל וכפר גלעדי. אחלה מחירים! #אלכוהול – היה לנו יקר מדי לשדרג דרך הבר של האולם, אז הזמנו דרך אתר פאנקו עוד כמה בקבוקים. שירות מהיר וכמובן שאפשר להחזיר את מה שנשאר סגור. # ערכת התרעננות – לצערי אין לי תמונה שלהן, אבל עשינו ערכה גם לגברים וגם לנשים עם כל מיני שטויות ואנשים באמת השתמשו בחלק מהדברים. # מקווה – מקווה הגפן בקרית אונו. נקי מאוד והבלנית שם מאוד נחמדה! # עגילים – אייזיק בקניון קריית אונו! # קינוחים להתארגנות - הזמנתי קינוחי כוסות טעימים בטירוף שגם הצטלמנו מעולה מאביב מזוז מגבעת שמואל. טיפ קטן בנוגע לצלם – אני מאוד ביקורתית כלפי עצמי ויש הרבה פוזות שהן פחות מחמיאות לי. בנוסף לזה, יובל בעלי פחות אוהב להצטלם ולכן עשינו כמה סשנים של צילומי זוגיות לפני (עם צלמים אחרים) וזה באמת עזר להשתחרר. מה שקרה הוא שביום החתונה אין באמת זמן להסתכל איך יצאת בתמונות (במיוחד שיש זמן מוגבל לצילומים), לכן מה שקרה שבסשן שלם של צילומים לא אהבתי את איך שיצאתי. אני לא מאשימה חלילה את נועם, אני יודעת שזה היה קורה עם כל צלם. זה די אשמתי שלא ביקשתי לראות חלק מהתמונות תוך כדי צילום. דבר נוסף, זהו יום מטורף וצריך לסמוך על הספקים שלכן אבל כן חשוב להעביר להם צ'ק ליסט של דברים שחשוב לכן לצלם למשל – עונדות את העגיל, נועלות נעליים, מסתכלות על השמלה וכו'. לצערי אין לי תמונות כאלה ואני שוב לא מאשימה את הצלם... כל הכבוד למי שהגיעה עד לפה. תודה לקבוצה הנהדרת הזאת! הייתי כלה טיפוסית והייתי בקבוצה הזאת בערך 24/7 מה שגרם גם לקצת הרהורים וערעורים מיותרים... בכל מקרה, מוזמנות לפנות בפרטי בכל שאלה!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
לחתן
איפור
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה
מעצבי טבעות