הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מעיין ודביר
החתונה של מעיין ודביר
קיץ 2019
הפוסט של מעיין, חברת הקבוצה הסודית:

אני ובעלי החתיך :) התחתנו ב21/6/19 חתונה שכולםםםםם אומרים שהיא הייתה הכי יפה, טעימה וכיפית שהם היו בה חייבת כל כך הרבה תודות לקבוצה הזו שהופכת את ארגון המסיבה הזו לכיף גדול, אז הנה תורי הגיע להחזיר בחפירה (שלא דמיינתי שאכתוב).

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

אולם מושלם עם גן עוצר נשימה+ אולם ממוזג מלא בפינות יפות, בית קפה חלומי וה-שוס בריכת שחייה לאפטר פארטי. כמובן שכל הדבר הזה מגיע עם צוות מנצח, יחס אנושי וחם, עזרה ואכפתיות והכי חשוב אוכללללל מ-ש-ג-ע.

אטרקציות

מיסטר מגנט עם ניצן החמוווד שכל החברות שלי עפו עליו והוא עשה עבודה יותר טובה מהצוות צילום שלי... מחיר משתלם ותמונות אששש המגנטים מאוד אכותים.

שמלות כלה

סטודיו ורוניקה של סבטה ה-מלאך שלי נותנת את נישמתה במחירים מצחיקים!!! תפרה לי את שמלת החלומות שלי שבחרתי מפינטרסט, משקיעה ונותנת תחושה כאילו אני הכלה היחידה שלה.

איפור

מדהימהההההה. פשוט אין מילים איפרה אותי עדין ויפה כמו שרציתי והכל באוירה כיפית ביותר, שמה לב לכל פרט וחייבת להודות שהאיפור לא זז אפילו אחרי הקפיצה לבריכה.

עיצוב שיער

מקצוען ברמות! סירק אותי את אחותי ואת אמא שלי. והשילוב שלו ושל רותם המאפרת פיייייי איזו אוירה הם עושים בהתארגנות.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אמליה פרחים שהיא פרח בעצמה! נשמה אמיתית! דאגה שהאולם יהיה יהיה עוצר נשימה, היא עשתה לי חופה שאין אחד שנשאר אדיש אליה!! עמדת שזירת פרחים מושלממממת. כולה לב אחד גדול וכמה ששיגעתי אותה היא הגיבה תמיד בחיוך ואהבה.

Dj לחתונה

תותחחחח על! יודע לבנות אירוע ולא סתם מפציץ ישר את האורחים במוזיקה רועשת, החזיק לנו חתונת צהרים שהתחילה ב11:30 ונגמרה ב19:30!!! הספק הכי כיפי שאפשר לבקש!!!

רב לחתונה

כבר ממזמן ראיתי חופה שלו ונידלקתי, נכון הוא מבקש תשלום ולא ״תרומה״ אבל הוא שווה.. כולם הקשיבו ואהבו אותו אפילו אלו שלא מחבבים חתונות רבנות. כמובן ששמתי טבעת לבעלי ואפילו עזרתי אומץ והקראתי לו משהו שכתבתי.

תכשיטים ואקססוריז

סטודיו דושה של הדס הקסםםם לפני החתונה בן הזוג שלי נפגש איתה והם עיצבו לי את טבעת החלומות שלי, אני כל כך אהבתי אותה ששם עשינו את טבעות הנישואים שלי ו... אפילו... את המתנות לחינה במקום שיקנו לי סתם תכשיטים שלא אענוד ביקשתי ממנה שתעצב לי לפי תקציב מסויים וכך היה. פשוט מהמממממת.

# חליפות חתן- ‭050-5356692‬ שמעון מביא את כל הסחורה של החנויות ברבע מחיר עם תיקונים עם אביזרים ונעלים. # עמדת קוקטלים- ‭054-4580017‬ ה-שידרוג של ה-חתונה. אומנם סגרנו על וואן קוקטלים שבתוכו יהיו הברמנים ויום לפני הוואן התקלקל לא באשמתם כמובן, אבל הם דאגו לפצות אותי באירוע מהסרטים ואין אחד שלא מדבר על הקוקטלים והברדים שליוו את כל האירוע. עמדה צבעונית, טעימה, מרעננת ו... משכרת! # אתם- החתן והכלה הופכים את כל האירוע למה שהוא... תתפנקו ביום החתונה (כן גם אם אתן מתחתנות צהריים וצריכות להיות מוכנות ב9:00) תאכלו ותשתו (במינוווון) עוד בהתארגנות, תדאגו למוזיקה טובה ולחברה כיפית ומרגיעה סביבכם, אל תשאירו קצוות פתוכים לאותו היום, תצחקו הרבה גם עם הלחץ מכאיב בבטן זה משתחרר, תגידו שלום ותדביקו באנרגיות גבוהות את כל האולם וזה מתחיל מהמלצרים, ברמנים וכל מי שעומד סביבכם, תכנסו לחופה עם אושר בעיניים כל הסובבים ברגע הזה הם האהובים שלכם שמתרגשים אתכם והכי חשווווב תרקדו ותהנו כמו שלא עשיתם בחייייים שלכם! כי אני מצטערת להגיד לכן זה פשוט עף ברגעעעע. בהצלחה ובאהבה לכל הכלות האהובות. #באלישוווווב

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מעיין
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
אטרקציות
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז