הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מעיין
החתונה של מעיין
אביב 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות, אז אחרי שהתעצלתי ומשכתי את זה כמה שיכולתי, הגיע הזמן לפרגן לספקים שעשו לנו את האירוע אני ובעלי התחתנו ב-26.5 ב׳ירוק על המים׳ לאחר כחמש שנות זוגיות וכחצי שנה של תכנון. חייבת לציין שלטעמי זה הזמן האידיאלי לארגון חתונה, באיזשהו שלב כבר פשוט רצינו שזה יגיע כי הכל סבב סביב זה כל הזמן. כל החתונה שלנו התנהלה בחוץ וזה גרר לא מעט לחצים לגבי מזג האוויר, בייחוד שהיו 3 ימי שרב בדיוק לפני החתונה. למזלנו יום לפני השרב נשבר וביום החתונה היה מזג אוויר מושלם אציין שאני אדם פרפקציוניסט ואוהבת שהכל נעשה בדרך שלי. בגלל שידעתי שאני לא רוצה להתעסק בעינייני החתונה ביום עצמו, ניסיתי להקיף את עצמי בספקים שנתנו לי תחושה שאפשר לסמוך עליהם ושניתן היה לראות את המקצועיות ואת איכות העבודה שלהם בגישה שלהם ובעבודות קודמות. בכל מקרה ממליצה לשחרר ביום החתונה ולקבל את העובדה שלא הכל תלוי בנו ולא הכל צריך להיות מושלם. העיקר זה ליהנות מהיום שלכם ולספוג את כמויות האהבה המטורפות שמרעיפים עליכם כל היום! (לא פלא שקשה לכלות לחזור לשיגרה אחר כך)

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

עברנו הרבה מקומות וכבר התחלנו להתייאש עד שהגענו בפוקס ל׳ירוק על המים׳. מהרגע שנכנסנו פשוט התאהבנו במקום. מלכתחילה רצינו מקום כמה שיותר טבעי, ירוק ופתוח וזה בדיוק מה שקיבלנו בירוק על המים. כולם דיברו איתנו על כמה המקום מהמם ומשרה אווירה טובה. אביאל שהיה איתנו ביום האירוע תקתק את הכל וראו שמדובר במקצוען. הוא עשה לנו חזרה והסביר לאן מתקדמים, איפה מסתובבים ואיך מרימים את ההינומה וגם הסביר הכל להורים. אין ספק שללא ה״חזרה״ הזאת היינו לחוצים פי אלף. בקיצור מקום מהמם, צוות מדהים, אוכל טעים ומחיר סביר לחלוטין בהשוואה לשאר, חבל שאינו מופיע פה יותר בהמלצות.

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

הגעתי לסטודיו לאחר ששמעתי כמה המלצות מחברות. קבעתי פגישה ובסטודיו פגשה אותי יוליה המהממת שגם ליוותה אותי בכל התהליך ובאה לקראתי בכל בקשה. סגרתי 2 שמלות בתפירה אישית מאפס. יוליה, הלנה וצוות התופרות התנהלו במקצועיות, סבלנות וחיוך לאורך כל התהליך. כל מדידה הן שמו לב לפרט הכי קטן עוד לפני שהיה לי אפילו הצורך להעיר על כך. התוצאה הייתה מעבר למה שהעזתי לחלום! השמלות היו מושלמות ובאמת שקיבלתי עליהן קיבלתי אינספור מחמאות.

צילום ועריכת וידאו
Y.POST Production
+

גם על יעל שמעתי מהקבוצה הזאת ותודה על כך. בחורה מקסימה, חייכנית ונעימה שכל הזמן הייתה לידנו אך באופן לא מורגש ושקט. דבר שעזר לנו להשתחרר ולהתנהג רגיל למרות כל המצלמות המכוונות. טרם קיבלתי את התוצאה אבל בטוחה שהיא תהיה מושלמת.

איפור

בשיחת הטלפון הראשונה עם חן הוא הבטיח לי שהוא יהפוך אותי לנסיכה ביום החתונה ובאמת שככה הרגשתי. חן מוכשר ומקצועי, יש לו טביעת עין מטורפת ורק מלהסתכל עלייך הוא יודע מה יתאים לך. ומעבר לזה, הוא בחור שפשוט כיף להיות לידו, מה שלא פחות חשוב! הוא היה זמין אליי כל הזמן והרגיע כל חשש שהיה לי. הגיע מוקדם ביום ההתארגנות ופשוט תקתק הכל ולא עזב עד שהכל היה מושלם! בנוסף, עשה גם איפור ושיער לאמא שלי והתוצאה הייתה מעלפת. לא הפסקנו לקבל מחמאות ביום האירוע וגם אחרי. ממליצה עליו בחוםם ומקווה שעוד בנות ייהנו מהכשרון שלו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

המעצבת שעובדת עם ׳ירוק על המים׳. לא רציתי לעוף על העיצוב כי המקום פשוט מהמם כמו שהוא. אז בחרתי כמה דברים שהיו חשובים לי כמו פרחים אמיתיים בחופה, שולחן ברכות ומרכזי שולחן. כשהגענו הכל עמד ונראה מעולה.

איפור

בחורה מהממת שהוציאה את החברות שלי יותר מושלמות ממה שהן! הייתה ממש כמו עוד אחת מהחברות ותקתקה את העבודה.

איפור

חייבת להמליץ גם על יפית שירי איפור ושיער שעשתה לי ולאמא שלי איפור ושיער לחינה ויצא פשוט מושלם! בחורה נעימה, מחיר הוגן מאוד ותוצאה פשוט וואו!

Dj לחתונה

לירון היה הדיג׳יי השני שפגשנו והחיבור היה מיידי! הוא קלט את הראש שלנו ישר והבטיח שלמרות שמדובר בחתונת יום ראשון הולך להיות מטורף, וכך היה! החתונה נגמרה ב2 בלילה וזה אחרי שכבר ביקשתי שיר סיום כי לא יכולתי לעמוד יותר על הרגליים. לירון הוא פשוט דיג׳יי שמבין את הזוג ויודע לקרוא את הקהל, מה שמאפשר לו להקפיץ את כל הרחבה ופשוט לעשות שמח לכולם. גם כשנשארו רק החבר׳ה שלנו הוא עדיין נתן בראש ולא נתן לרגע את ההרגשה שהוא רוצה להתקפל. אין לי מה להוסיף חוץ מדיג׳יי תותחחח!

צילום סטילס

את העבודות וההמלצות על שחר ראיתי בקבוצה הזאת ועפתי על הסגנון שלו מההתחלה. שחר היה הצלם היחיד שפגשנו והמקצועיות שהוא שידר ביחד עם העבודות המדהימות גרמו לנו לסגור איתו ישר. צילומי הזוגיות שהוא עשה לנו רק איששו מבחינתי את העובדה שהבנאדם יודע מה הוא עושה, ועכשיו אחרי שכבר קיבלנו את התמונות מהחתונה אני יודעת שעשינו את הבחירה הנכונה. מעבר לזאת, הוא בנאדם כיפי, זורם, מקסים ומוכשר ברמות והיה פשוט כיף להעביר איתו את היום המושלם הזה. בקיצר, תסתכלו בתמונות, אני חושבת שהן מדברות בעד עצמן (היה לי ממש קשה לבחור)

אטרקציות

רותי פרג', בחורה כובשת שמוציאה תמונות מדהימות! צילמה בחינה שלנו ועשתה מגנטים בחתונה. אם אתם מחפשים צלם מגנטים שלא יעלם אלא יסתובב ברחבה ויתפוס אנשים לתמונה - זאת הבחורה. מקצועית, מוכשרת ומצחיקה. גרמה לנו להשתחרר ולצחוק ויצאו תמונות מדהימות גם מהחינה וגם מהחתונה.

רב לחתונה

הרב יצחק סימן טוב (דרך צוהר) - לקחתי את המספר שלו מחברה טובה שהוא חיתן אותה ופשוט לא הפסקתי לבכות כל החופה שלה. לא יודעת איך להסביר את זה, אבל הרב סימן טוב פשוט מצליח לרגש אותי ברמות, ואפילו במפגש שעשינו לפני החתונה איכשהו התחלתי לבכות חח בנאדם פשוט מקסים! העביר לנו חופה קצרה ומרגשת שבה הוא שילב גם את הסיפור האישי שלנו.

אטרקציות

כל האורחים שלנו עפו על האטרקציה הזאת! הוציאו בלוקים ללא הפסקה וגם השאירו לנו קופסת בלוקים ענקית עם הגדלות. מזכרת ממש כיפית מהערב הזה.

התארגנות וליל כלולות

כשראיתי את התמונות באתר, לא האמנתי שזה בדיוק מה שאקבל בפועל. הסוויטה הייתה מרווחת ומעוצבת מושלם! כשהגענו חיכו לנו בקבוק יין ושוקולדים. אור שקיבל אותנו היה מקסים ודאג לכל מה שביקשנו בנעימות ואדיבות. ממליצה בחום!

ספקים נוספים: מנהלת אירוע חיצונית - בר שידלו וולטר • הסעות מת״א וחזור - דורון הסעות • אישורי הגעה והושבה דרך המערכת של IPLAN • כפכפים, סלסלאות ושטויות לרחבה - קניון האירועים • נעלי כלה - Republic • סניקרס - Keds • קופסה לטבעות, קישוטים לחדר ביום התארגנות, צהלולים - AliExpress. המלצות: ♥ צאו לקבלת פנים - זה כיף רצח והתגובות מדהימות! חוץ מזה, אם לא הייתי יוצאת כנראה שלא הייתי רואה בערך חצי מהאורחים שהגיעו. ♥ אם יש דברים מסוימים שחשובים לכן, שימו לב שאתן מציינות את זה בפני הספקים שלכם. היו דברים מסוימים שציפיתי להם מבלי באמת לבטא אותם ואז הופתעתי שזה לא קרה. בדיעבד אני מבינה שהייתי צריכה לשים דגש על הדברים האלה וזה לא באמת באשמת אף ספק. ♥ קחו בעירבון מוגבל המלצות על ספקים. תזכרו שבסופו של דבר מדובר באנשים ולכל אחד יש רמות חיבור שונות ואינטואיציה אחרת. גם אם זה מתאים לכולם זה לא חייבת להתאים לכן. תפעלו לפי מה שנראה לכן, תתייעצו עם בן הזוג ותנו גם לו להיות חלק. תזכרו שגם בקבוצה הזאת יש חברות של ספקים שמטרתם נטו להמליץ עליהם אש תמיד שווה להשוות עם עוד מקורות. ♥ תהנו מהיום הזה!! הוא פשוט עף! כשחזרנו למלון אחרי החתונה לא הצלחתי לקלוט שזה נגמר וכל הזמן עבר לי בראש שלא הספקתי להצטלם/לרקוד/לדבר עם אנשים מסוימים. ממליצה לא לדחות דברים שחשובים לכן (כמו להצטלם עם איזה דוד או סבתא) לאחר כך כי פשוט שוכחים מזה עם כל ההמולה. כשיש הזדמנות נצלו את זה. וואו יצא יותר ארוך ממה שציפיתי, אז כל הכבוד למי ששרדה. חייבת להגיד שהקבוצה הזאת עזרה לי המון! והפוסטים שאהבתי במיוחד לקרוא היו פוסטי קרדיטים, אז מקווה שהצלחתי לעזור קצת בחזרה. שיהיה המון מזל טוב! תיהנו מהיום שלכן כי הוא פשוט טס!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
Y.POST Production+
Y.POST Production
10 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה+
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
138 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
איפור
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות