הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דניאל גולד
החתונה של דניאל גולד
קיץ 2019
הפוסט של דניאל, חברת הקבוצה הסודית:

*********זמן לקרדיט********** התחתנו ב-21.6.2019, היום הראשון של הקיץ והיום הכי ארוך בשנה :) ניצלנו את היום הארוך הזה והעובדה שהאולם נסגר ב-16:30 לאפטר שקיעה. ממליצה בחום לכל מי שמתחתנת בשישי בצהריים. בזמן שאנחנו התקרחנו במסיבה, שני חברים של חבר תפסו לנו ספוט בחוף שמתחת לבית על הים, פרסו מחצלות, פתחו שולחן עם אלכוהול, הביאו JBL ואת הכנאפה שהזמנו מאבולעפיה וזה היה מושלם! לא פחות מ-60 חברים נשארו איתנו עד שהשמש שקעה והחליטו לוותר על הארוחת שישי מרוב שהיה כיף. הזמנו 420, אישרו הגעה 380 והגיעו 360. אז תסמכו על הסטטיסטיקות כי הן די אמינות. לפני הכל, חייבת לתת טיפ: לא תמיד חייבים ללכת על הספקים הכי מוכרים שהשמות שלהם חוזרים פה. המעצבת שלי הייתה מישהי שנתקלתי באינסטגרם שלה במקרה והצלם הוא לא מההכי מוכרים, אבל העבודות שלו יפהפיות. אז נכון שמדובר באירוע גדול, אבל זה לא אומר שרק המטאורים המפורסמים יהפכו אותו למושלם. וגם- תלכו עם מה שמרגיש לכן נכון. אני לא הרגשתי צורך בשמלה שנייה ואני שמחה שלא נשברתי. לא רציתי עיצוב כבד לאולם למרות שהרבה אמרו לי שאני אתחרט. בסוף האינטואיציה שלכן לא משקרת. אז הגיע הזמן לפרגן למי שמגיע:

מקום לאירוע
בית על הים
+

יש סיבה שהשם של בית על הים הולך לפניו- מדובר באולם האירועים הטוב ביותר בארץ ללא ספק. מהרגע שהגענו להתרשם מהמקום ועד לגמר החשבון, צוות האולם עשה מעל ומעבר על מנת שנהיה מרוצים ושהחתונה תהיה לא פחות ממושלמת. מנהל האירוע, רן, הוא לא איש מקצוע רגיל- אלא אשף בתחומו. סייע לנו בכל דבר בסבלנות, אדיבות ואכפתיות אמיתית. האוכל מדהים, יוצא דופן ברמתו. לא הפסקנו לקבל עליו מחמאות. המנות לא מביישות מסעדות ברמה גבוהה ביותר- והכל בשפע. המלצרים היו אדיבים ונעימים ואפילו רקדו עם האורחים! שזה היה תענוג אמיתי. המקום כל כך יפה שכמעט ואין בו צורך בעיצוב...וכמובן הנוף עוצר נשימה. ממליצים לכל זוג שמתלבט- אל תחשבו פעמיים. אם אתם רוצים אירוע שלא יפסיקו לדבר עליו תקופה, גם האורחים של ההורים וגם החברים שלכם- זה חד משמעית המקום.

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

איזה כיף לי שזכיתי בעידן כצלם. עידן הוא לא סתם ספק, הוא נשמה ענקית ואמן. הוא הצליח לתפוס בזוית העין פרטים קטנים ולביים בזכותן תמונות מדהימות. הוא הצלם שאם יתחיל לרדת גשם ותהיו חייבים להיכנס לחניון עם פחי זבל- יעשה לכם בוק ל-VOUGE. ולא פחות חשוב מזה- המחיר שלו נוח ושווה לכל כיס. באמת! רוצו לסגור אותו.

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

ידעתי שאני רוצה משהו קלאסי שאני אסתכל עליו בעוד עשור ואגיד "טוב, זה עדיין יפה". הסטודיו של אלון היה הראשון שביקרתי בו וחזרתי אליו בלי להתבלבל. אגב, אגם רודברג התחתנה באותו היום- עם אותה השמלה.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

מהרגע הראשון היה לנו ברור שהחליפה של בעלי תהיה בצבע קליל שמתאים לקיץ, משהו בכיוון של מנטה- ים ואז מצאנו את האאוטפיט האגדי הזה! התאמנו לחליפה סניקרס של אדידס וגרביים עם דוגמת צדפים וזה היה בול לאווירה.

קייטרינג ושירותי בר

סיימנו את האירוע בתקווה שאחד מהחברים שלנו יתחתן בבית על הים בקרוב כדי שנוכל להתפנק על האוכל המדהים שלהם! לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל, גם שבועיים אחרי האירוע. הם זרמו עם הבקשות שלנו ובנו לנו תפריט מדויק לטעם שלנו.

Dj לחתונה

גילוי נאות, אני ועדידור מכירים כבר כמעט 9 שנים וסגרתי אותו עוד לפני שחתמתי סופית עם האולם. הספק היחיד שלא טרחתי לבדוק פעמיים ובצדק. האיש חי, נושם וחולם מוזיקה. הוא אגדה חיה נקודה. כמות הפעמים שבאו אליי בחתונה ושאלו אותי "מאיפה הבאתם לנו את הדבר הזה?!!?!?" היא בלתי נתפסת. ולראייה- עד הרגע האחרון הרחבה הייתה מ-פ-ו-צ-צ-ת

הזמנות לחתונה ומיתוג

אני ממש רציתי הזמנה לא בנאלית ועם טאצ' אישי, בעדיפות למשהו שיהיה בדמותנו והגעתי לספיר המוכשרת. היא ציירה אותנו בצורה מדויקת להפליא, עיצבה הזמנה בדיוק ברוח שרצינו ועשתה אלף תיקונים עד שהיינו הכי מרוצים בעולם. היא שיא החמודה והכי חשוב- המחיר שלה ממש נוח והגיוני.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

העיצוב היה הדבר שנתקענו איתו המון זמן. לא הייתה לנו כוונה לשלם סכום מגוחך להפליא על סידורי פרחים כשהמקום עצמו כל כך יפה בעיננו וכבר חשבתי שאני משתגעת עד שנתקלתי ממש בטעות באינסטגרם של מאיה. מאיה הצליחה להתכנס לתקציב שלנו וליצור משהו בסגנון שרצינו (טרופי, ים) אבל הרבה יותר מיוחד ויפהפה. דברו איתה לפני שהיא תהיה השם הכי חם בתחום.

איפור

במקום להסתבך עם שני ספקים ולשלם הון תועפות, קיבלתי את הפיה המוכשרת הזו שהרימה לי את הבוקר ועשתה לי את היום. דקלה היא מהספקיות שקוראות אותך עוד לפני שפגשו אותך, אבל יזרמו איתך עד הסוף. כמה יזרמו? אני אשכרה לא הייתי בטוחה מה אני עושה עד הבוקר של החתונה, אבל הייתי רגועה כי ידעתי שדיקלה תדע מה הכי טוב. וצדקתי

רב לחתונה

הוא פשוט מקסים ברמות ואולי הכי חשוב- קליל. אני התחתנתי ברבנות והוא מצא את כל הדרכים לגרום לזה להיות נעים ולא מכביד. התחתנתי עם סטרפלס ובלי כלום מעל ונראה לי שזה מדבר בעד עצמו. אפילו החברים שלי אמרו שהוא עשה חופה כיפית וזורמת. מחתן גם דרך צהר אם מישהי מעוניינת.

אטרקציות

כל מילה מיותרת. השם שלו רץ פה ולא סתם. חברים שלי אמרו שהוא רדף אחריהם לצלם אותם וזה אומר הכל.

התארגנות וליל כלולות

מוכרחה לסיים במילה אחת על המקום המתוק הזה. איזו סבלנות, איזו מסירות ואיזה קסם! בימים לפני שיגעתי אותם בשאלות לגבי כמות האנשים שיכולים לישון בחדר, חניה לספקים ושעות צ'ק אין ואאוט ולרגע אחד הם לא גרמו לי להרגיש שאני מציקה. המלון הוא פנינה מהממת בלב שוק הפשפשים במחיר סביר מאוד. הפך את הלילה של לפני החתונה לכיפי הרבה יותר.

# אטרקציה: מצלמות חד פעמיות- זה היסטרי ואני ממליצה בחום. תזמינו כמה מצלמות ותחלקו לחברים/לאורחים שיש להם עין טובה או שהם מצחיקים. התמונות שיצאו לנו הן מזכרת מעולה והזדמנות לחוות את החתונה מהעיניים של החברים שלנו.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
94 ממליצים
שמלות כלה
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
313 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
לחתן
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
רב לחתונה
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות