הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר מעיין
החתונה של שיר מעיין
קיץ 2019
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

טוב אז אחרי שחזרנו מירח דבש בתאילנד וסיימנו לחגוג את נישואינו זה הזמן לפוסט קרדיטים : אני ומתן התחתנו בתאריך 10.7.2019 אחרי כמעט תשעה חודשי אירוסין, בהחלט תקופה ארוכה (מדי!) לתכנן את מסיבת החתונה שלנו אבל זה נתן לנו את האפשרות לתכנן הכל בלי לחץ ובכיף! אני אישית נהנתי מכל דבר שקשור לחתונה בין אם זה לראות אולמות ולבחור ספקים וכשהיינו אחרי היה לי קצת עצוב אבל מהר מאוד תכננו את הירח דבש מה שקצת עזר (ממליצה לכן) (:

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

גן מדהים ביופיו! שירות מעל ומעבר, תודה לגולן ולנועה דיילת המשפחות המקסימה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות וביום האירוע לא היינו צריכים לדאוג לדבר. קיבלנו ביקורות מצוינות. תודה:) שיר ומתן נורי 10.7

שמלות כלה
דוד חצבני
+

השמלה שלי הייתה אהבה ממבט ראשון, ידעתי שאני רוצה שמלה בגזרת בת ים צמודה אבל לא רציתי שתי שמלות. ברגע שמדדתי אותה ידעתי שזו השמלה שלי ולא רציתי לראות עוד (לפני דוד הייתי בעוד סטודיו של מעצבת אחרת) לשמלה יש חצאית שאותה שמתי לקבלת פנים ולחופה בלבד והיא הוסיפה למראה המרשים, השמלה הייתה נוחה מאוד והרגשתי בה נסיכה! ההתנהלות לאורך התהליך הייתה בסדר גמור, דוד מקצועי מאוד.

איפור

את ימית מצאתי באינסטגרם, חיפשתי מאפר/ת שעושה איפור טבעי אך מורגש וימית הייתה בחירה מצוינת! איפרה אותי ואת אמא שלי, האיפור החזיק מושלם כל היום. הייתה לה כלה אחרי אבל לא הרגשתי שהיא מחפפת או ממהרת (ומזה קצת חששתי).

עיצוב שיער

טוב עם חזי לא הייתה לי אפילו התלבטות, הוא היה המסרק בחתונה של חברה שלי והתאהבתי במקצועיות ובאישיות שלו. לקחתי אותו גם לליווי לאולם והוא היה מקסים ודאג שאני מרוצה מהתוצאה על הזמן. השיער החזיק מושלם כל היום בחום של יולי

צילום סטילס

לינאי הגענו דרך המלצה, כבר בפגישה בסטודיו ידעתי שנסגור אותו. חיפשתי צלם שתופס רגעים ולא מביים אותם וינאי בדיוק כזה. הכישרון שלו להעביר רגש בתמונות עלה על כל מה שראינו לפני ולא הייתה לנו התלבטות. ההנהלות מולו נוחה מאוד ומאוד חשוב לו שהזוג יעביר את היום שלו בקלילות ובכיף אנחנו מאוד התחברנו אליו גם באופן אישי.

צילום ועריכת וידאו

לטל הגענו בהמלצה של ינאי צלם הסטילס, אפילו לא נפגשנו איתו לפני, ההתנהלות מולו הייתה מאוד נוחה גם אחרי החתונה! תוך חודש וחצי כל הסרטונים כבר היו אצלנו ויצא מהמם!!! לאורך כל האירוע לא הרגישו אותו והוא היה הרבה ברחבה.

Dj לחתונה

את פיני סגרנו ישר אחרי שפגשנו אותו! לפני שהוא מקצועי הוא קודם כל בנאדם מקסים!! הוא רואה במקצוע שלו שליחות וממש חשוב לו שלזוג יהיה שמח. הוט החליף המון סגנונות במהלך החתונה ועשה זאת מושלם!! קיבלנו המון המלצות והרחבה הייתה מלאה עד שהיינו עייפים מדי

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

יעל היא המעצבת של גן הפקאן (לא מחייבים לקחת אותה) יעל עיצבה לנו את האולם מושלם!! עיצוב כפרי וטבעי כפי שרצינו וכל זה במחיר שפוי לחלוטין ובנוסף עשתה לי את הזר ללא תוספת תשלום- ממליצה!

אטרקציות

גם לאוסקר הגענו דרך המלצה של חברה, בנאדם מקסים!! הוציא לנו מלאאא מגנטים מעבר למה שסוכם והמון הגדלות! ובנוסף נתן לנו מתנה מעמד של שתי תמונות בסוף האירוע- מושלם!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

שיא האירוע היה בהחלט הקיאק פירות!! אנשים עפו עליו בטירוףף הפירות הגיעו טריים והם מילאו לנו שוב אחרי שנגמר. ההתנהלות מול זיו הייתה מדהימה והוא מקסים!!

*הפרשת חלה*: @שרונית הרבנית רציתי לעשות הפרשת חלה לפני החתונה אבל לא משהו עם סממנים דתיים מדי ולשרון הגעתי דרך הקבוצה והיא מדהימה ומצחיקה ותעשה לכם ערב מדהים ומצחיק!!! ממליצה בחום♥♥♥ באמת שיצאנו מרוצים מכל הספקים ולמזלי אין לי דיסים:) מזל טוב לכולם ומי שלפני- תהנו מכל רגע ותעשו הכל בדרך שלכם ותחגגו את האהבה שלכם!! זה יום ייחודי שלא חוזר וממליצה להנות מכל שניה ממנו וגם אם יש בלתמים אז לקבל אותם באהבה❤

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה