הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אורה ואופיר
החתונה של אורה ואופיר
חורף 2019
הפוסט של אורה, חברת הקבוצה הסודית:
אז אני ואופיר התחתנו ב18.12, אחרי 7 שנות זוגיות ו9 חודשי אירוסין- תקופת אירוסין יחסית ארוכה, אבל לי אישית זה התאים לגמרי, בעיקר כי הייתי צריכה לעכל את כל מה שקורה, וגם כי זה נתן לנו זמן לסגור את הספקים לא בלחץ.
מקום לאירוע
הרמוניה בגן
+
האולם הראשון אליו הגענו ומיד ידענו ששם נתחתן. אוכל מושלם, צוות מקצועי וזמין שהיה שם לכל שאלה. לא לקחנו ניהול אירוע חיצוני וגם ממש לא הרגשנו שהיה צורך.
איפור
המושלמתתתת! חיפשתי איפור ושיער במשך הרבה זמן, ובשנייה שפגשתי את אולגה ידעתי שזה זה. היא לא עושה איפור ניסיון, אלא פגישת ייעוץ שבה מתאמים ציפיות. ביום החתונה הנוכחות שלה היתה הכי מרגיעה שיש, דיברנו על מלא דברים ולרגעים אפילו שכחתי שאני מתחתנת בעוד כמה שעות האיפור והשיער היו בדיוק כמו שדמיינתי, והחזיקו עד סוף הערב.
צילום סטילס
רובי אהרון צילום
+
ללא ספק ה-ספק שלנו, והתמונות מדברות בעד עצמן. כחלק מהחבילה קיבלנו גם צילומי זוגיות שנתנו לנו טעימה קטנה מהכישרון של הבן אדם הזה, וכשקיבלנו את התמונות של החתונה פשוט נפלה לנו הלסת. הוא תפס את הרגעים הכי מאושרים ביום שלנו, בכזאת טבעיות ובכזה כישרון, וגם הרגשנו איתו הכי בנוח בעולם לכל אורך היום. יש לנו בזכותו את האפשרות לחוות מחדש את כל היום הזה דרך התמונות, ונראה לי שזה אומר הכל!
צילום ועריכת וידאו
עדיין לא קיבלנו את הוידאו אבל מעבודות שלו שראינו אין לנו ספק שהוידאו יהיה מדהים. הגענו אליו דרך רובי, ודיאנה אשתו היא העורכת.
שמלות כלה
יש פה המון המלצות על קלייר וכולן בצדק. הן עיצבו לי את שמלת החלומות והכל באווירה הכי נעימה וכיפית שיש. מריה המהממת ליוותה אותי, ולא חששה להוריד אותי לקרקע כשהבינה שהציפיות שלי לא הכי מתאימות לגוף שלי. עם הרבה רצון ויצירתיות הגענו יחד לתוצאה שמבחינתי הייתה מושלמת. קיבלתי באמת אינסוף מחמאות על השמלה, כולל אורחת מהאולם לידנו שבאה לשאול מאיפה השמלה
רב לחתונה
עמי הוד סולומון האגדה! חופה קצרה, קלילה ומרגשת. מומלץ בחום רב!
אטרקציות
האלופים. יש סיבה שבגללה הם כלכך מומלצים. אמנם יש תחושה שהיחס בהתחלה לא וואו, אבל אל תתנו לזה למנוע מכן לסגור איתם! הם מקצועיים בטירוף והמגנטים פשוט מושלמים.
לסיכום- היו לנו המון חששות ולחץ לקראת החתונה, אבל כשהיום הזה הגיע פשוט שחררנו את הכל ונהננו בטירוף. ותזכרו שבסוף בסוף מה שבאמת חשוב זה היום שאחרי ושארית חייכן עם הגבר שלצידכן ♥️ מזל טוב לכולן!!!
גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אורה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אורה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אורה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אורה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אורה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אורה
צילום: רובי אהרון צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
רובי אהרון צילום+
רובי אהרון צילום
371 ממליצים
צילום סטילס
הרמוניה בגן+
הרמוניה בגן
768 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
רב לחתונה
אטרקציות