הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר טוויג
החתונה של שיר טוויג
אביב 2019
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

**סיכום אירוע - חתונה צבעונית** ♥♥♥♥♥ נעזרתי בכל כך הרבה בנות כאן שזה הולך להיות חופר ואם זה יעזור למישהי אז עשיתי את שלי. התארסנו ב22/07/18 והתחתנו 10 חודשים אחרי ב24/05/19 - היום החם ביותר מזה 70 שנה. קל. 520 אורחים הגיעו, הסטטיסטיקות היו די נכונות אצלנו. חקרתי מלא בהתחלה, בכל פרויקט גדול אני יורדת לפרטים קטנטנים וכשמדובר בחתונה אז בכלל - דיברתי עם בנות שהתחתנו בכוכב הים, באלכסנדר, בשרונית, בביער, בנחלה, באקו, ובאחוזה. הסתכלתי על מלא דפי אינסטגרם של צלמים, קראתי המלצות על רוב הספקים בכל תחום, רציתי לוודא שאני לא משלמת סכומים הזויים (למרות שבואו, התעשייה לא נורמלית), מקבלת שירות ברמה שאני רוצה ותמיד הסתכלתי מהכיוון של האורחים - איך אני הייתי הכי נהנית כאורחת בחתונה שלי. אנחנו תמיד נתרץ - תמיד ניתן הסברים למה היום שבחרנו הוא הכי טוב, למה המקום שבחרנו הוא הכי הורס ולמה החתונה שלנו הייתה מדהימה (לכן גם הסיכום שלי הוא לא אובייקטיבי) אבל בתכלס חתונה היא חתונה היא חתונה. הקרובים אליכם יעופו, אם אספתם חברים מפרגנים לאורך הדרך אז השמחה תהיה גדולה יותר והחתונה של כל אחת תהיה מיוחדת בזכות הזוג שמתחתן והעולמות שמתמזגים ביום הזה. עוד דבר חשוב זה להבין שעד היום של האירוסין לא היו לכם שיחות על סכומי כסף כאלה והמפגש הזה, בין דעות ותפיסות עולם של צד אחד עם הצד השני יכול להביא להרבה ויכוחים ואי הסכמות וזה רק מובן ומתבקש. קחו את זה באיזי ותזכרו שזה האדם שאיתו אתן בוחרות לחיות ויש מלא סיבות לכך. רצינו לשלב את הערכים שלנו ככל שניתן. אם כבר משלמים אז בואו נתרום ונעשה קצת טוב בעולם ♥ אז בואו נתחיל - מפרטת אקסטרה על פרטים שאני שאלתי בפרטי הרבה בנות אחרות. # קונספט - חשבנו מה יכול להביא לידי ביטוי אותנו כזוג - ועלה לי הרעיון של חתונה צבעונית. זה מסוכן, כי אם לא עושים את זה מדויק יכולה להיות תחושה של יומולדת/בתמצווש אבל עפנו על זה וגם האורחים שלנו! לא מצאתי רעיונות בשום מקום (יש רק חתונה של יהודיה אחת מאוסטרליה שהתחתנה שחתונה באמת צבעונית) אז אילתרתי ודמיינתי וחלמתי ויצא בדיוק מה שרציתי.

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

ראינו בערך 12 מקומות - זאת הייתה הבחירה החשובה והקשה כי זה קובע את הטון. הגענו לאלכסנדר ולא ישרררר ידעתי שזה זה כמו הרבה בנות אלא צמצמנו את ההחלטה לכמה בודדים ואלכסנדר היו נראים לנו מקצוענים ברמות ויורדים לפרטים הקטנים שחשובים לנו ובחרנו בהם. שתבינו כמה הם מדהימים - יום לפני האירוע הגעתי כדי להרגיש את רמת החום בחופה וכל הצוות עמד איתי 20 דק בחוץ כדי לראות אם אנחנו נמסים, מנהל האירוע המדהים שלנו עומר מתקשר אלי באמצע היום כדי לספר לי על עוד כמה רעיונות שחשב עליהם כדי לצנן את האורחים. פשוט תענוג. האוכל האוכל האוכל - אני פודי רצינית. אנחנו שבוע אחרי וכולםםם בלי יוצא מן הכלל מדברים על הראשונות ועל הפילה בשר עם הכבד האווז והרמה הגבוהה של האוכל

הזמנות לחתונה ומיתוג

השם עולה כאן המון בקבוצה כי קארין פשוט תותחית. היא עיצבה לנו את ההזמנה לפי הוויז'ן שלי (ולקח זמן עד שזה היה מדויק), תפריטים מיוחדים לפי מה שביקשתי (אוסיף סרטון, המטרה הייתה להוסיף עוד עניין למשהו שבדרך כלל אין בו עניין בכלל), הזמנה לחינה ועוד ועוד במחיר מצחיק.

אטרקציות

שי היה מקסים וצילם הרבה, מה שמגניב זה שהיה את האופציה המוארכת לחבורות של חברים. היה זול יחסית לספקי מגנטים אחרים.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

היו מעולים.

איפור

אני לא יכולה לראות את עצמי מאופרת מדי. זה מרגיש לי כמו תחפושת. אז פה המחקר היה מעמיק במיוחד. התאהבתי עמוקות בShiran Sheffler make up artist בעדינות, בזה שהיא קראה אותי והרגיעה אותי. האיפור לא זז והשיער היה מושלם עבורי. אמרנו כבר היום הכי חם בשנה?

צילום סטילס

מישהי פירסמה כאן את תמונות הזוגיות שלה ואני התאהבתי. AGS אלון וגיא אמאלה כמה כישרון. אני אוהבת לצלם והיה חשוב לי שהצבעוניות תעבור בתמונות, כבר בצילומי זוגיות אלון הדהים אותנו (כתבתי על זה פוסט נפרד). עוד נקודה ששמנו לב אליה בחתונה זה שאלון תמיד היה חד - אמר לכל אחד איפה לעמוד, מה לשנות, תור מי להצטלם וזה ממש חשוב שלוקחים ממך את המושכות. פשוט תסתכלו על העמוד אינסטגרם שלו ותבינו alongruber

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

בשישי מקבלים חבילת עיצוב בסיסית מאלכסנדר הוספתי עוד טיפה ואבי הפך את המקום לצבעוני ומושקע ברמות. המפיות היו מסודרות בכל צבעי החתונה, הם תלו את כל סרטי הסטאן שקניתי מראש, ואני פשוט נרגעתי בבוקר כשראיתי שהכל מסודר בדיוק כמו שציירתי וסיכמנו.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הרצל ורחל מהממים, סבלניים ומאוד אכפתיים. הרצל מסביר, נותן דוגמאות, משנה את הצבעים - פשוט מקצוען. המחירים מצוינים מהשוואה שעשיתי. ממליצה בחום.

שמלות כלה

גם כאן הייתי בסבב ארוך של חיפושים אצל כל הגדולים אלון לבנה, גלי קרטן, אייזן שטיין, גליה להב, הכל. זה היה המקום שהתגובה הייתה וואו. יערה מהסטודיו מעלפת ולמרות שירדתי לפרטים הכי קטנים, שרק אני רואה, הן הקשיבו ודאגו להכל. עשיתי 2 חצאיות, אחת צמודה ואחת נוחה יותר לריקודים עם פפיון ענק מאחורה.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

ידענו שאנחנו לוקחים את אטיסוטו, הם באמת מדהימים. עכשיו היה צריך להחליט מי מהם. אלי לא טוב בשיחות מכירה אבל תנו לו לנגן והוא עף. כל פעם שקצת הרגשתי שאנשים מאבדים מהטירוף הוא קרא את כולם והחליף שיר ושוב כולם קפצו. הוא אגדה ואני סופר ממליצה עליו. קיפלנו את החתונה שעה לפני כניסת שבת ברבע לשש, רק בגלל שהמקום שומר שבת.

אטרקציות

מקום מדהים שדואג לעבודה לפגועי נפש בתחומים שונים, ביניהם צורפות. הבאנו טבעות שהאבות שלנו נתנו לאמהות שלנו, הם התיכו את זה ויצרו לנו טבעות חדשות, כדי שהעבר והערכים שלנו יהיו לנו תמיד מול העיניים.

אטרקציות

עופר כהרגלו נסיך ותותח ולא סתם הבנות עפות עליו.

אטרקציות

מתנה לאורחים - תרמנו 5 ש"ח על כל אדם שהגיע לחתונה ותרמנו בשם כל אורחת ואורח לעמותת אשר רוח בו. אשר רוח בו מכינה קדם צבאית במצפה רמון העמותה עוזרת לנערים מהפריפריה לסגור את התיקים שלהם במשטרה ולהתגייס ליחידות קרביות בצהל. תרמנו דרך Starting Good - מתחילים בטוב ואני לא יכולה לתאר לכן איזו החלטה נכונה זו היתה. ההרגשה שלנו ושל האורחים שווה את הכל. מנהל העמותה התרגש מאוד והיה פשוט מקסים. לא, לא היה עציץ ולא הייתה חלה, אבל הצלחנו לשלב עוד אנשים בשמחה שלנו וזה שווה הכל.

הפקת אירועים

מנהל אירוע חיצוני - מי שיודעת שהיא צריכה להיות בשליטה ורוצה לשחרר - ממליצה מאוד. עמרי היה מדהים, עזר לי מאוד גם לפני אבל בעיקר תוך כדי, יש מלא דברים שקרו מאחורי הקלעים ואנחנו לא היינו מעורבים.

# אלכוהול - לקחנו את הרכב קוקטיילים של אלכסנדר שהיה מדהים וטעים ממש ואלכוהול דרך הבר של אלכסנדר שנתן מחירים מעולים. פחות דאגות של להביא ולקנות אלכוהול מבחוץ והיה מגוון ענק. # ציפורניים - Liora Sharbi הקבועה שלי בנורדאו, שתמיד תוציא אותי מתוקתקת. # אביזרים - לא עשינו אביזרים לרחבה, פחות מתחברים לזה. קנינו מלא פפיונים בצבעי החתונה, כובעים ומניפות בצבעים. DIY ורעיונות - # התפריט המגניב - רעיון שלי - מוזמנות להעתיק באהבה אבל לקחת בחשבון שיש פה עבודה רצינית של כמה שעות, מזל שמיכאל זרם איתי בנינו מעמד לפפיונים כדי שיהיה גל צבעוני על ההתחלה - מקס סטוק כובעים ומניפות - פילו, דרום תל אביב - ממליצה עליהם מאוד!! מחירים זולים, אנשים מדהימים. יש להם גם אתר filo שלוקים - רעיון אדיר של מנהל האירוע שלנו. הם הקפיאו אותם וזה היה ממש מרענן. עמדת צילום - הדבקתי כמויות של סרטי סטאן, אנשים ממש אהבו את זה ובואו, אין ספק שהצבע הזה פוטוגני # התמודדות עם חמסין - תעשו מה שתעשו, תתפללו, תעלו קורבן, תבקשו מהקארמה שתהיה בצד שלכם, תעשו עסקה עם דני רופ - שום דבר לא משנה. אם נפלתן על חמסין תקחו אוויר ותנסו להוציא מזה את הטוב ביותר. סגרנו את הקבלת פנים, המזגן עבד מהלילה, היה סופר נעים בחלק של הקבלת פנים ורק החופה הייתה בחוץ ל20/25 דק. האורחים שלנו ראו שעשינו הכל בשבילם וזה כלל גם חלוקה של כוסות מים קרים וחלוקת מגבונים שהיו במקרר לפני. היו שמשיות, היו צ'ילרים - והיה סבבה. מי שלא הצליח נכנס פנימה וזה גם בסדר גמור. לקחנו את זה בחשבון. כשבאים בגישה כזאת - זה המצב, יאללה בוא נוציא ממנו את המיטב אז באמת שהכל בקטנה. # גומי - קנינו 10 קילו בשימורי איכות, שם גם קנינו את הסוכריות שחיברנו לפתק שמסביר על התרומה. כמות מוגזמת, מנשנשת גומי כל ערב מאז. נכון, זה עובר מהר, אבל בגלל שכל הבנות אומרות את זה החלטתי שאני עוצרת כמה פעמים במהלך החתונה, לוקחת את מיכאל ושנינו מסתכלים על כל מי שהגיע לשמח אותנו וכמה זכינו. זה היה מדהים ומרגש ברמות. כל הכבוד לשורדות. תהנו ♥

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
108 ממליצים
Dj לחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
270 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות
לחתן
איפור
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
שמלות כלה
Dj לחתונה
אטרקציות
אטרקציות
אטרקציות
הפקת אירועים