הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן ומישל
החתונה של חן ומישל
סתיו 2019
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים ארוך אבל ממליצה לכן לקרוא עד הסוף. הפוסטים בקבוצה עזרו לי מאוד ומקווה ששלי יעזור לכן!

מישל ואני התחתנו ב-20.09.2019, שישי צהריים, אחרי שנה ו-3 חודשים של אירוסין ו-7 שנות זוגיות.

היה לי חשוב לתכנן את החתונה לאורך זמן ובלי לחץ כי שנינו סטודנטים וזמן פנוי הוא מצרך נדיר בחיינו. התכנון היה משותף ומהנה והחתונה עברה במהירות שיאאאא אז לכל מי שעדיין לפני- תהנו מכל שנייה.

מקום לאירוע

האולם הגדול. אולם מדהים עם צוות מקצועי ושירותי, אוכל מ-ו-ש-ל-ם, עד עכשיו מקבלים מחמאות על האוכל, העיצוב והשירות באירוע. אם הייתי צריכה לבחור שוב, ללא ספק הייתי בוחרת בדיוק באולם הזה.
 
עיצוב- איקה, מעצבת מטעם האולם, עשתה עבודה מדהימה. התאימה את התקציב שלי לעיצוב שחלמתי ורציתי שיהיה באירוע. דאגה לבוא לקראתי כמה שניתן ויצאנו מאוד מאוד מרוצים מהשירות.

Dj לחתונה

מור דהרי מפיינל דראם! וואו! וואו! וואו! וואו! את מור אנחנו מכירים כבר שנים, וידענו שהוא ינגן בחתונה שלנו. המלצתי עליו לחברות עוד לפני החתונה שלי כי הייתי בהרבה אירועים שלו וידעתי מה הוא שווה. והוא שווה הרבה. מהרגע שסגרנו ידעתי שאין צורך אפילו בפגישת תיאום ציפיות, הייתי כל כך רגועה כי ידעתי שהוא קורא קהל בצורה מטורפת, משלב בין כל סגנונות המוזיקה ומתאים את עצמו לאווירה. הוא היה לצידנו לאורך כל התקופה, המליץ ועזר לנו לבחור כשהתברברנו, הצחיק ושימח. מהשנייה הראשונה של האירוע אנשים לא הפסיקו לשאול אותנו "מי זה הדי ג'יי הזה ואיפה מצאתם אותו?", צעירים ומבוגרים כאחד. פשוט מדהים! אנשים לא ירדו מהרחבה!! ממליצה עליו בחוםםםם כי אין כאלההההה!!!!!!

קייטרינג ושירותי בר

ללא ספק בין הבחירות הטובות שעשינו. מעבר לקוקטיילים הטעימים ששידרגו את האלכוהול באירוע, האווירה שהם עושים פשוט מטורפת. בחרנו עמדה בתוך האולם במהלך האירוע, ובקבלת הפנים הם הסתובבו וחילקו קוקטיילים לאורחים בגן. האורחים עפו על זה, עד סוף האירוע אנשים שתו קוקטיילים צבעוניים, יפים וטעימים. ממליצה בחוםםםם!

לפני שסגרתי איתם בדקתי עם ספקים נוספים, והאינטואיציה שלי אמרה לי שהם הבחירה הנכונה. ישרים, מקצועיים, סופר משמחים, שמרו איתי על קשר קבוע לפני האירוע ודאגו לעדכן אותי בכל אירוע שהתקיים בצפון כדי שאוכל להגיע לטעימות ולהרגיש את החוויה שהם מספקים ולא אצטרך לנסוע עד למרכז. אלופים!

שמלות כלה

היו לי 2 שמלות, אחת בתפירה אישית והשנייה מקולקציית 2019. כשהגעתי לפגישה ראשונה היו על הפרק עוד מעצבים שדיברתי איתם. כשיצאתי ממנה ביטלתי את כל הפגישות האחרות, היא פשוט מדהימה, סופר סופר סופר מקצועית וישרה, קלטה את הראש שלי בשנייה ולאורך כל הדרך דאגה שאהיה מרוצה, שאחייך, רקדה איתי ושימחה אותי בכל פגישה וזה הפך את החוויה למושלמת. הקדישה לי כמה זמן שצריך בכל פגישה, בלי לחץ, בלי פרצופים, בלי קיטורים. היא שמה לה לכל הפרטים הקטנים ויצאתי הרבה מעבר למרוצה. המחמאות לא מפסיקות להגיע!!!

לחתן

מגוון ענק, שירת מדהים, בעלי לא איש של חליפות ומצא את עצמו שם ממש מהר, בחר חליפה מהממת והיה מאוד מרוצה!

איפור

אלופה ברמות שאין לתאר. עוד לפני שקיבלתי טבעת ידעתי שהיא תאפר אותי, וכך היה. איפרה גם את המלוות שלי. פשוט מדהימה וכל מילה נוספת מיותרת. דאגה לאווירה כיפית ומרימה לאורך כל ההתארגנות והאיפור של כולנו יצא מושלם.

עיצוב שיער

בחור מדהים ומקצועי, ידע להתמודד עם השיער הבעייתי שלי בגבורה וליווה אותי לאולם. בשיחה הראשונה איתו הרגשתי שהוא כזה בחור טוב וראיתי עבודות שלו, אחת יותר יפה מהשנייה, ישר סגרתי איתו וידעתי שבנושא השיער אין לי דאגות. שמחה כל כך שבחרתי אותו, היה כיף איתו לאורך כל הדרך ויצאתי מאוד מרוצה מהתסרוקות.

צילום סטילס

יריב היה הצלם שלי, אין לי שום דרך לתאר את הכישרון שלו. זה הספק הראשון שסגרתי ואני פשוט מודה על כך. קוסם, מקצועי, יצאו תמונות מדהימות והיה כל כך כיף בצילומים ובמהלך האירוע כולו. צוות של אלופים, שמחו איתנו כל האירוע ודאגו לתמונות מושלמות!

אטרקציות

מגנטים, פרחי אותיות וכובעי בלונים לרחבה-  אבירם ביטון בחור זהב(!!!!!) שאני כל כך שמחה שבחרתי אותו. אין מילים שיתארו אותו, מקצועי וישר, נותן את הלב בעבודה ונותן שירות ברמה גבוהה מאוד. המגנטים יצאו מהממים ובאיכות גבוהה מאוד, לא הגביל אותנו בכמות. אותיות הפרחים בכניסה היו מושלמות וכובעי הבלון כנ"ל. בסוף האירוע השאיר לנו בחדר ההתארגנות מתנה- בלוקים מעץ בגדלים שונים עם תמונות שלנו+ הגדלות מגנטים שונות+ ברכה מחממת את הלב. אני בטוחה שבכל אירוע שיהיה לי או למשפחתי, לכל שירות שאצטרך, אסגור איתו. מ-ד-ה-י-ם!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הבחירה הכי טובה וחשובה שעשינו. הדעות היו חלוקות לאורך כל הדרך. בעלי ואבא שלי לא הבינו בהתחלה למה זה חשוב. אני הייתי נעולה על זה. ידעתי שזה יציל אותנו באירוע.

מאוד לא רציתי לראות את בני המשפחה מתעסקים בדברים שונים בבוקר האירוע ובמהלך האירוע. הושבה, אלכוהול, דברים ששכחנו בחדר התארגנות, לו"ז וכו'. שני ניהלה לנו את האירוע והיא פשוט הצילה אותנו בכל מובן אפשרי. היא חשבה על דברים במהלך האירוע שאפילו לא עברו לנו בראש, דאגה למשפחה בכל שלה, דאגה לנו ולכל שאר הספקים, עבדה בשיתוף פעולה מדהים עם מנהל האירוע מטעם האולם והצילה אותנו מבחינת פתיחת רזרבה והושבה. חסכה לנו כסף, צרות ודאגות והייתה פשוט המלאך השומר שלנו באירוע. בנוסף, עמית, המנהלת של החברה, ליוותה אותי חצי שנה, לכל שאלה ודאגה, בכל שעה ובכל יום. לגמרי דאגה להרגיע כלה לחוצה כמוני, ועזרה לי בהרבה דברים.

לכל מי שמתלבטת לגבי ניהול אירוע חיצוני- זה נכון שהזוג יכול להסתדר גם בלי, הזוג יכול להסתדר עם הכל בעצמו, וכל שאר האמירות בסגנון.. מכבדת את כיוון החשיבה הזה אבל לגמרי לא ממליצה להוסיף ללחץ שלכם באותו יום גם את ניהול האירוע בזמן אמת מול מספר גדול של ספקים ועם מגוון דברים שצריך לזכור ולעשות. זו הייתה הבחירה הכי טובה שלי. אנשים ניגשו אליי והחמיאו לי על עבודתה של שני, לאורך האירוע וגם אחריו, גם אלו שלא הבינו לפני כן למה זה נחוץ. וגם מנהל האירוע מטעם האולם שיבח אותה מאוד.

תכשיטים ואקססוריז

תכשיטי שיער- מגוון ענק, סופר מקסימה ומחירים נוחים להשכרה. הייתי מאוד מרוצה!

רב לחתונה

בחרנו ברב המקומי שלנו(כרמיאל), הרב עובדיה. בהחלט חששנו שהחופה תהיה ארוכה, ובשישי צהריים זה מסוכן כי חם. אבל הוא התאים את עצמו אלינו ודאג לחופה יחסית זריזה אבל סופר סופר סופר שמחה ומקפיצה, אנשים התלהבו ורקדו ושרו איתו וזה היה פשוט מושלם.

התארגנות וליל כלולות

גושן, וואו! איזה מקום! לא רציתי מלון, העדפתי משהו שקרוב מאוד לאולם כי הלו"ז בשישי צפוף יותר וגם לא עניין אותי לחזור לישון אחרי האירוע במקום שהוא לא המיטה שלי. המקום הוא פשוט המצאת המאה! חדר מרווח ומואר, עם שירותים ומקלחת בנפרד, מטבחון ומיטה, 3 עמדות התארגנות עם מראות גדולות ותאורה, מזגנים ובקיצור כל מ שצריך. המקום מותאם לצילומים יפים מבחינת העיצוב שלו. ממליצה בחום! היה מדהים שם ובעלות המקום מהממות!

תכשיטים ואקססוריז

מגוון רחב ומהמם, מחיר מצויין.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

קישור לתשלום באשראי- מרוצה מאוד גם מהם.

אישורי הגעה- אייפלאן. עשו עבודה נהדרת. הייתי מאוד מרוצה.

לסיכום, החוויה הזו מדהימה, האירוע עובר בשנייה אז תשתדלו להניח ללחץ ולפחדים ותנקו את הראש מחששות, הכל עובר בשלום והכי חשוב להנות מהרגע, הוא לא חוזר!

המון מזל טוב לכולן, איזה כיף לכן שאתן לפני!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
לחתן
איפור
עיצוב שיער
צילום סטילס
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
תכשיטים ואקססוריז
רב לחתונה
התארגנות וליל כלולות
תכשיטים ואקססוריז
ניהול אירוע ואישורי הגעה