הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל קדם
החתונה של גל קדם
סתיו 2019
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות שלא חשבתי שארשום אבל אני מרוצה מרוב הספקים שלי ואם זה יכול לעזור למישהי למה לא:) עם כולם הלכתי אחרי אינטואיציה ראשונית שכזו ומודה שלא חפרתי ונפגשתי עם מיליון ספקים כל פעם כי לדעתי כשזה זה זה זה. התחתנו בירוק על המים ב21.11.2019, חתונה של 350 אורחים ביום חמישי. אירועים שלפני: ערב מקווה הפרשת חלה- לבנת טירן גולדשטיין- Livnat Tiran Goldshtein - רציתי שהערב הזה יהיה כמה שיותר קליל וזורם ולא "דתי" מדי. סגרתי עם לבנת כמה חודשים לפני והיו לנו כמה שיחות במהלך החודשים האלה על מנת לבנות את הערב כמה שיותר מתאים לסגנון שלי. כל אחת מהשיחות האלה נמשכה כמעט שעה מרוב שלבנת כיפית ומצחיקה וכיף לדבר איתה. היא בונה קטע סטנד-אפ שמשלב את המשתתפות וגם בזמן הפרשת החלה כולן לוקחות חלק. היא דאגה שיהיה שמח אבל עם זאת מרגש. מומלצת ממש! היא ממש מתאימה את הערב לפי מה שמתאים לך. ואפשר לשלב גם מיני-חינה כזאת. שף למסיבת רווקות+למקווה- אסף יתיר (באינסטגרם assaf_yatir) - סגרתי את אסף לארוחת שף למסיבת רווקות שלי, מדהים מדהים מדהים. חבל שאי אפשר להעביר טעם במילים. בגלל שהוא היה כזאת הצלחה מסחררת סגרתי אותו גם למקווה. התפריט מותאם אישית לכל אירוע. חתונה:

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

יחס מדהים נכונות לעזור בכל מה שצריך, עובדים עם ספקים הוגנים. אוכל מהמם, מקום מהמם. הרגשה של בית.

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

המקום הראשון שאליו הלכתי כי אני מתחברת יותר לסגנון החלק והקלאסי. מדדתי שמלה שעפתי עליה מהמדידה הראשונה אבל בכל זאת רציתי ללכת לעוד מקומות. כמובן שהסוף ידוע מראש וחזרתי לאותה שמלה ראשונה שמדדתי. הצוות שם מדהים וממש חיכיתי לכל מדידה רק כדי להתאחד עם השמלה שלי.

צילום ועריכת וידאו

הצוות של סשה, מקצועיים, תקתקנים וסבלניים. לכל אורך החודשים שלפני החתונה לא הפסקתי לשלוח לסשה הודעות עם שאלות ותהיות והיא ענתה על הכל בסבלנות ובנועם. ביום החתונה הם לא הפסיקו לפרפר ולדאוג שיצאו לנו תמונות מהממות.

Dj לחתונה

נדב שפילמן אטיסוטו - הדיג'יי הראשון והאחרון שנפגשנו איתו כי לא היה צורך לראות עוד. בא לי להתחתן שוב רק כדי לבחור בו שוב. וייבים מטורפים, בן אדם מוזיקלי בטירוף. ממש חיכיתי לכל פגישה איתו מרוב שהאנרגיות שלו מעולות.

איפור

איפור ענבל מרגלית שיער אסף לוי - אהבתי את זה ששניהם מאפשרים פגישת ניסיון ולוקחים כלה אחת ביום. אני לא בן אדם שמתאפר יותר מדי וגם בשיער אני די סולידית אז אהבתי מאוד את הסגנון הנקי והמדויק של שניהם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עוד ספקית מדהימה שהרגשתי בנח לחפור ולהציק לה והיא עמדה בהכל בגבורה. כשהגעתי לאולם ביום החתונה כ"כ התרגשתי מכמה יפה החופה והאולם שהתחלתי לדמוע (ליטרלי).

קייטרינג ושירותי בר

בר הבית של ירוק על המים. קוקטיילים טעימים והבר מעוצב מגניב.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הייתה סופר זמינה ונעימה. כ"כ אהבתי את ההזמנות שאח"כ גם החלטתי לעשות איתה כל מיני פיצ'פקעס קטנים גם למקווה וגם לחתונה (הזיקוקים, הגפרורים, והפתקיות לעציצים).

רב לחתונה

דותן קורתי- היה אחלה, קליל, לא חפר יותר מדי. רב צעיר יחסית עם וייב מגניב.

שמלות כלה

שמלה לאמא שלי - Shir G בנווה צדק - יש לה שמלות מהממות קלאסיות ומחמיאות והיא עצמה מקסימה נעימה ומקצועית.

ספקים קטנים שאין לי מה להרחיב עליהם: שמלה שניה- LAVAN של שני צימרמן ולירן כהנר צלם מגנטים- ארקדי מקליק הפקות עוגיות להתארגנות- סוויט שירה תכשיטים- דנה מנצור זר כלה- Nofar Flowers Boutique עציצים מתנה למקווה-מבת האיכר במושב ניר בנים טיפים: 1) תגידו למסרק/ת בבוקר מה התכנונים שלכן לגבי התסרוקת השניה. לדוגמא אצלי לא אמרתי לו שאני רוצה להחליף לקוקו גבוה והוא שם לי את התוספות בצורה כזאת שלא היה ניתן להרים את השיער יותר מדי. 2) תבדקו את ההינומה לפני, ההינומה שלי הייתה אטומה מדי ולא ראיתי כלום כל החופה וזה מבאס. 3) תהיו בקשר רציף עם הספקים גם לפני החתונה גם כדי ליצור איזשהו בונד שיגרום לכם להרגיש בנוח וגם כדי להציף כל מיני דאגות וחששות שסביר להניח שיש להם פיתרון. 4) תכינו לכם רשימה של דגשים לצלמים ותגידו להם את זה אפילו לפני יום החתונה כדי שזה לא יתפספס כי באותו היום לא תזכרו כלום. 5) תתנו לעצמכן להתפנק בימים שלפני החתונה אם זה טיפולי פנים/מסאג'ים/דיקור סיני וואטאבר. תקופה שלא חוזרת ויש לכן את הלגיטימציה :) 6) הזמנות- כמה שנראה לכן שצריך להדפיס, תחלקו בחצי. היו לנו 500 מוזמנים, הדפסתי 200 הזמנות ואני חושבת שחילקנו פיזית אולי 70. חבל

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
94 ממליצים
שמלות כלה
ירוק על המים+
ירוק על המים
577 ממליצים
מקום לאירוע
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
292 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר
הזמנות לחתונה ומיתוג
רב לחתונה
שמלות כלה