הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ירדן ובן
החתונה של ירדן ובן
סתיו 2020
הפוסט של ירדן, חברת הקבוצה הסודית:

למרות שלא תיכננתי לכתוב פוסט המלצות, אני חייבת לפרגן ולהרים לכל הספקים המדהימים שהיו לנו! כל אחד ואחד מהם היו מצויינים! אז אנחנו התחתנו בתאריך המקורי שלנו, 9.9.2020 בבית על הים ביפו. בתכנון המקורי היו לנו 250 אורחים אבל לאור המצב עשינו את כל האירוע על הגג לפי הנחיות משרד הבריאות אני יודעת שזה כבר חצי קלישאה אבל אני באמת ממליצה לעשות אירוע קטן. היה אינטימי, מרגש מאוד והצלחנו להגיד שלום ולהחליף כמה מילים עם כ-ל האורחים שהיו לנו! יאללה להמלצות,

מקום לאירוע
בית על הים
+

קודם כל, השירות היה מצויין. היו זמינים לאורך כל התקופה ונתנו לנו מספר פתרונות בזמן הקורונה (כמו דחייה למאי 2021), אביב מהמכירות וליאת מנהלת המשרד היו מקסימות. מנהל האירוע שלנו היה שחר, שהיה פשוט מדהים! היה לו כל כך אכפת מאיתנו והוא באמת רצה אך ורק את טובתינו. קייטרינג בית על הים: אוכל מצויין! אחרי הטעימות ביקשנו מספר שינויים במנות ובחתונה הגישו בדיוק את מה שביקשנו. קיבלנו אינספור מחמאות על האוכל המצויין והמגוון.

Dj לחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music
+

נדב ציון (ברנע מיוזיק). נדב היה הDJ הראשון שפגשנו וכבר אז ידענו שזה זה. מרגישים כמה נדב אוהב את העבודה שלו וזה הפך את האירוע להכי כיף ומוצלח שיש. היה לנו כיף בטירוף והרבה בזכות נדב! הקשיב לכל הבקשות שלנו וידע איך לשלב את הכל לערב אחד הומוגני ומושלם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Flowers Mood
+

אופיר הקשיבה לכל הבקשות שלנו והבינה בדיוק מה רצינו. עשתה לנו עיצוב מהמם בגוונים של ירוק ולבן ונגיעות זהב. היא עובדת הרבה עם בית על הים וידעה בדיוק על מה לשים דגש, איך הגג מסודר ואיפה חבל על הכסף.. ממליצה בחום!!

שמלות כלה
דנה הראל | Dana Harel
+

שמלות - עשיתי אצל דנה שתי שמלות בתפירה מאפס. הייתה חוויה מדהימה שלגמרי לא אשכח בחיים. דנה ועדי (מנהלת מכירות) היו מקסימות, אכפתיות בטירוף והיה להן מאוד חשוב שיהיה לי נוח ונעים לאורך כל הדרך. השמלות היו נוחות ויפיפיות. חשוב לי לציין שדנה הייתה בכל המדידות שלי ולא נחה עד שכל פרט היה מושלם ומדוייק - גם אם זה כלל לעשות שינויים שבועיים לפני האירוע. חליפה - פקטורי 54 היו מעולים, עשו על חשבונם מכפלת וניקוי יבש לפני האירוע.

עיצוב שיער

שיער - אין אנשים מקסימים כאלו! אור היה סובלני, נעים ומוכשר בטירוף! לקחתי את אור לליווי כי ידעתי שיהיה לי מאוד חם וזאת הייתה החלטה מצויינת! אור עשה לי 3 פעמים פן (ולא התלונן לרגע!) ובכך עשה לי שלושה לוקים שונים לאורך הערב - שזה היה פשוט שיחוק! אור גם עשה שיער לאמא שלי והיא הייתה פשוט מושלמת!

קייטרינג ושירותי בר

שדרגנו את הבר והוספנו בר קוקטליים (עם 4 קוקטליים לאורך כל האירוע) אנשים עפו על זה והיה טעים בטירוף. לא היה בשום שלב תור בבר והברמנים היו מקסימים! ממליצה לקבוע מילת קוד עם הברמנים שיתנו לכם צייסרים של מים במקום אלכוהול בשביל לא לשתות יותר מידי.

צילום ועריכת וידאו

יוסי וינאי עובדים יחד הרבה והיה לנו חשוב שהספקים שלנו יכירו וירגישו בנוח אחד עם השני. יוסי היה מקסים וקורע מצחוק. נתן לנו להרגיש מאוד בנוח ונתן לנו המון דגשים וטיפים טובים.

צילום סטילס

ינאי היה פשוט מדהים! גרם לנו להרגיש הכי בנוח למרות ששנינו לא יודעים להצטלם. הצחיק אותנו לאורך כל היום, הסכים לכל הבקשות והרצונות שלנו במהלך היום. עוד לא קיבלנו את כל התמונות אבל מהדברים שראינו - נראה מושלם!

איפור

איפור - ענבל נעימה ומוכשרת בטירוף. עשיתי איפור נסיון שהיה מושלם וכבר אז ידעתי שאני בידיים טובות. ענבל גם איפרה את אמא שלי ואת שתי המלוות שלי וכולנו יצאנו הורסות! האיפור לא זז למרות החום המשוגע שהיה באותו היום.

אטרקציות

רוני ZOOMAGNET: תמונות מצויינות עם איכות מעולה. גם רוני עובדת הרבה עם ינאי וקיבלנו עליה הרבה המלצות. למרות שכולם שיגעו אותה וביקשו להצטלם היא הייתה נעימה, נחמדה מאוד וצילמה הכל.

איפור

שיער ואיפור לאמא של בעלי - קרן רימון מאפרת כלות וערב ומעצבת שיער: מקסימה ומוכשרת! הייתה ממש סובלנית ונחמדה. היא עזרה לחמתי גם להתלבש ולהתארגן מטוב לב בלבד.

רב לחתונה

יעקב נחימובסקי, חופה מרגשת, קלילה ולא ארוכה מאוד. עשה שמח לפני הכניסה של כולנו לחופה. זרם עם הבקשות שלנו (אני ביקשתי לתת טבעת וביקשנו שהדודים יגידו 7 ברכות) מומלץ בחום!

מעצבי טבעות

קניתי מקרן שני עגילים. היא התאימה לי תכשיטים לפי השמלות והייתה מקסימה. לא דחפה ולא ניסתה לשכנע. התכשיטים מהממים ונראים מושלם גם אחרי.

התארגנות וליל כלולות

לקחתי חדר יום לפני החתונה ועוד שני חדרים להורים ביום החתונה עצמו וזאת הייתה החלטה מצויינת. אפשר לכולנו להתארגן ברוגע לחתונה ולא להיות בלחץ מנסיעות ופקקים (בית על הים וסטאי ממש צמודים). במלון היו מאוד נחמדים ודאגו לנו להמון פינוקים.

קייטרינג ושירותי בר

להפרשת חלה הזמנתי כמה מגשים ממונייר והיה מצויין. הכל הגיע מסודר יפייפה וקיבלתי אפילו כמה דברים על חשבונם. האוכל היה מאוד טעים ומותאם לתקופת הקורונה (מנות אישיות וקטנות) כמובן שזמינה לשאלות והמון מזל טוב לכל הכלות העתידיות!

------------הפרשת חלה------------ יומיים לפני החתונה עשיתי בבית אירוע קטן לחברות עם שרונית הרבנית שרונית ״הרבנית״. שרון הייתה מקסימה וקורעת מצחוק. לפני האירוע היא ביקשה ממני לשלוח לה פרטים על המוזמנות והיא שילבה את זה בתוך הטקס עצמו - זה היה מעולה! אחרי הטקס עשינו מסיבה קטנה וטקס חינה. מומלץ בחום!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
ברנע מיוזיק | Barnea Music+
ברנע מיוזיק | Barnea Music
761 ממליצים
Dj לחתונה
Flowers Mood+
Flowers Mood
104 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
דנה הראל | Dana Harel+
דנה הראל | Dana Harel
24 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שמלות כלה
עיצוב שיער
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
איפור
אטרקציות
איפור
רב לחתונה
מעצבי טבעות
התארגנות וליל כלולות
קייטרינג ושירותי בר