הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רוני רובינפלד
החתונה של רוני רובינפלד
סתיו 2019
הפוסט של רוני, חברת הקבוצה הסודית:

04/11/19 יום שני, אולם אלכסנדר בעמק חפר 460 מוזמנים, 410 אישורי הגעה, 390 אורחים הגיעו עדיין לא התאפסתי אבל היה חשוב לי לכתוב את פוסט ההמלצות רק כדי לפרגן לספקים שלי שאין לי מושג איך אבל לא מוזכרים כאן הרבה. בנות, מעבר לכל השמות המוכרים יש עוד כל כך הרבה ספקים מוכשרים (גם בהרבה פחות כסף). ממליצה לכן לעבור על ההמלצות שלי, אם מישהי תיקח ממני אפילו המלצה אחת עשיתי את שלי ♥

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

בתהליך סגירת האולם זה היה ידוע מראש שנסגור חתונה באולם אלכסנדר, הגענו לפגישה ראשונה באלכסנדר אחרי המלצות רבות על המקום וחוויות אישיות מהאירועים שהיו שם ולא היינו צריכים לבדוק מקומות אחרים,סגרנו על תאריך ואחרי ימים ספורים סגרנו סופית,כל ההתנהלות מול האולם במהלך ההתארגנות לאירוע היה מלא ביחס,מקצועיות,אוזן קשבת וסיפוק אדיר,ובקשר לאירוע? האורחים היו בהלם על רמת המקצועיות של הצוות,קיבלנו מלא מחמאות שהאוכל באולם היה הכי טעים שהם אכלו,המלצרים היו אדיבים מאוד ומנהלי האירוע גרמו לחתונה שלנו לעבור חלק וכמו שצריך בלי טעויות או עיכובים,עמדנו בלו"ז שהצבנו לעצמנו. ההמלצה הכי גדולה שלנו מכול החתונה זה לאולם,אם אתם רוצים לסגור חתונה ולהיות בראש שקט מבחינת שירות,אוכל,מקצועיות אז רק באלכסנדר.

שמלות כלה
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה
+

וואווווווו שמלת החלומות שלי. זאת השמלה הראשונה שמדדתי וישר ידעתי שזאת היא! (למרות שאחר כך הלכתי לראות אצל עוד 7 מעצבות וחזרתי בריצה ללי) נראה לי שהתמונות יגידו כמה היא מושלמת. אני רק אוסיף שהיחס של הבנות בסטודיו היה מדהים!!

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

דודו פריז מפיינל דראם מהרגע הראשון שנפגשנו איתו היה חיבור מושלם! דודו אחד החמודים, זורם, מצחיק, קיבלנו עליו מלא המלצות מחברים אז החלטנו לסגור איתו ישר. לאורך כל הערב הוא קרא את הקהל, שם בדיוק את המוזיקה שביקשנו ממנו והרחבה הייתה מלאה כל הזמן. לקחנו גם את הכנר של פיינל דראם -נתן, אמאלה אין דברים כאלה! הוא השתלב בכל השירים, הקהל התלהב ממנו ממש.

איפור

מי שגרה בנתניה יודעת שהמאסטרית איפור זאת אורטל עזיזאדה. התמונה ממחישה הכי טוב כמה האיפור שלה מושלם, אז אני רק אוסיף שהיא מדהימה! איפרה אותי ואת המלוות ובמהלך כל היום עשתה לנו שמח והייתה הכי סבלנית ומושלמת שיש.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

חד משמעית הספק שהייתי הכי מרוצה ממנו לפני הכל! אני בחורה שלא יודעת לשחרר, כל מי שמכיר אותי יודע שאני חייבת לדעת הכל בכל רגע נתון. בהתחלה קצת חפרתי לו עד שהבנתי שמדובר במקצוען, אני לא יודעת איך הקבוצה לא מפוצצת בשם שלו! מושיקו הגיע לאולם עוד לפני שהתחילו לארגן אותו, דאג לסדר את כל הדברים שהכנו מראש, התקשר לוודא שעת הגעה עם כל הספקים, דאג שהאולם ייראה מושלם לפני שאני מגיעה מהצילומים! במהלך הערב אפילו האורחים הרגישו שקיים ניהול יוצא דופן ושאלו את ההורים עליו בלי סוף. ההושבה לקחה 5 דק, אורחים שלא היה להם מקום לא שמו לב אפילו. הוא עשה הכל ביחס כל כך עדין, סבלני, גם שהמשפחות לא הפסיקו לחפור לו. אם מישהי תיקח ממני המלצה אז הלוואי שזה יהיה אותו!

עיצוב שיער

אז שמעון ואורטל הם אחים ואתן לא מבינות כמה חיבור בין מאפרת ומעצב שיער זה הדבר הכי חשוב שיש! הם עבדו ביחד, הרימו אחד לשני והיה לשניהם אכפת שאהיה מרוצה גם מהעבודה של השני. שמעון מדהים, יש לו אנרגיות מושלמות ולאורך כל היום הוא לא הפסיק להרים לי. לקחתי אותו ליווי לאולם- סידר אותי בכל זמן נתון והחלפנו תסרוקת אחרי העיקרית. השיער לא זז ואנשים לא הפסיקו להחמיא!

שמלות כלה

קניתי את השמלה במכירה אצל סיוון ועשיתי כמה תיקונים אצל תופרת בנתניה. השמלה הייתה מדהימה, קיבלתי עליה מחמאות בלי סוף והכי חשוב שהיא הייתה נוחה בטירוף. היא למכירה אם רלוונטי למישהי ♥

צילום סטילס

עוד לא קיבלתי תמונות אז אני רק יכולה להגיד שהם היו מדהימים וסבלניים לאורך כל היום, ונשארו איתנו אחרי הזמן שכתוב בחוזה. הם העבירו לצלם מגנטים כמה תמונות שלנו מהצילומי יום כדי שיפתח לנו על מגנט והתמונות היו מושלמות!! הם רקדו עם האורחים ברחבה ועשו שמח עם כולם!

אטרקציות

לירן אחד האנשים הכי נסיכים שקיימים והתמונות שלו אין דברים כאלה!!!! הוא בא עם עמדת אור של סלפי ואנשים עפו על זה! שלח לי כבר אתמול בלילה את כל התמונות והן פשוט מושלמות!!!

רב לחתונה

חיים זמיר התגובה הראשונה של כל האורחים שלי הייתה שפעם ראשונה שהם הקשיבו באמת בחופה. חיים עשה חופה זריזה והצליח להפנט את כל הקהל אליו במשך 15 דק. בכללי ההתנהלות מולו הייתה הכי כייפית בעולם- הכל בווטסאפ בלי להיות פעם אחת ברבנות או לשלוח עדים. נפגשנו איתו פעם אחת בבית שלו להכרות, שאל שאלות עלינו כדי לספר בחופה (איך הכרנו, מי התחיל עם מי, איזה תכונות כל אחד אוהב בשני וכו) עשה חופה זריזה ומרגשת

# אטרקציה: קיר ממתקים חיפשנו משהו קצת שונה, קנינו קיר ממתקים מזוג שבנה לפני כמה חודשים ואנשים פשוט עפו עליו רצחחחחחח. נסענו למפעל ממתקים ופוצצנו אותו במלא ממתקים מגניבים. לא נשאר כלום! יש עוד המון ספקים אבל ציינתי את ההכי חשובים ♥ בנות, תהנו מהיום שלכן, תבכו מהתרגשות, תחייכו מאושר, והכי חשוב להיות עם ראש תמיד למעלה וחיוך למצלמה :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה+
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה
144 ממליצים
שמלות כלה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
715 ממליצים
Dj לחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
270 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב שיער
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה