הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל כהן
החתונה של גל כהן
קיץ 2019
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

קצר וקולע למגשימי החלומות שלנו ויופיעו כאן רק המעולים מבניהם. כמו כולן גם אני נעזרתי בקבוצה המצויינת הזו אז באותה הזדמנות- תודה רבה על הכל בנות

מקום לאירוע

אירוח חם ולבבי, בית מפואר.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב חופה ושולחנות- מחירים בהחלט הוגנים ובהתאם לתקציב, יצא מושלם ומעבר למה שציפיתי.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

רכשתי מהם עציצי תבלין כולל עטיפה במחיר מצויין (הכי זול שמצאתי, וחפרתי הרבה) את המיתוג הדפסתי בעצמי והם הידקו את זה לעטיפה ביום האירוע. מומלץ!

Dj לחתונה

העיף אותנו לשמיים בטירוף, הוא והשותף המהמם שלו לא הפסיקו לרקוד ולהרים את כולם.

איפור

הנסיך. מקצועי ברמה גבוהה ביותר. הציל אותי במלוא מובן המילה, ובכלום זמן הוציא אותי מהממת.

שמלות כלה
אריאל טולדנו | Ariel Toledano
+

פחות משלושה שבועות לפני החתונה ביטלתי את השמלה הראשונה וסגרתי אצלו את שמלת החלומות שלי, (השניה שמדדתי!) יחס מדהים ומרגיע ומבחר אינסופי. בול למי שאוהבת את סגנון הבוהו שיק.

מעצבי טבעות

לאחר שקיבלתי הרבה המלצות רכשתי מהם את העקבים לחתונה. הם היו נוחים ביחס לשעות הארוכות שנעלתי אותם (ולא הלכתי איתם קודם כדי להתרגל) אבל לקראת 22:00 הרגשתי שאני לא עומדת בזה. מעבר לזה- שירות מדהים מדהים מדהים.

צילום סטילס

סבלני ונעים! לא הכי זול ולא הכי יקרן. עשה לנו חבילה כוללת של הכל מהכל גם לחתונה וגם לחינה ואנחנו מרוצים מאוד.

אטרקציות

הדובדבן שבקצפת. אחד הדברים שבעיניי הכי מוסיפים ונותנים טעם (תרתי משמע) לאירוע, במיוחד כשמדובר בכזו איכות והשקעה- ממליצה בחום. (גילוי נאות- הקיאק של דודה שלי, היא לא ספצית בלמתג ולשווק את העבודות שלה, אבל אני יכולה לומר שהיא אחת התותחיות, הפדנטיות והמקצועיות שתמצאו בשוק. מעבר לזה התמונות יספרו)

לחתן

הפכו את בן זוגי לנסיך מהאגדות (טוב... הוא היה כזה גם קודם)

הזמנות לחתונה ומיתוג

המהממת שגם אליה הגעתי דרך הקבוצה, ציירה אותנו לפי בקשתי והגרפיקאית הוסיפה את הציור להזמנה, שיצאה מהממת ומקורית וכולם עפו עליה!

# אוברול- Brenda קניתי מכלה מהקבוצה שקנתה ממנה. נוח וקלאסי. # סניקרס לריקודים - אלכסנדר מקווין נוחות מאוד ויפות שיא! # זוהרים וקשקושים לרחבה - קניון האירועים תל אביב. מחירים שפויים ומבחר ענק. # טבעת נישואים - Lee's jewelry # זר כלה וקישוט לרכב - ציפורי גן עדן בפ״ת מעבר לזה, ההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת אחרי יום חתונה לא פשוט בכלל מנטלית, שהשתפר שניה לפני החופה, **לא לשכוח להנות** גם ממה שפחות נעים וכיף, גם מרגעי הלחץ וגם אם דברים קצת מתפקששים בדרך. מזל טוב כלות יפות!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
מעצבי טבעות
צילום סטילס
אטרקציות
לחתן
הזמנות לחתונה ומיתוג