הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דניאלה ואלכס
החתונה של דניאלה ואלכס
סתיו 2019
הפוסט של דניאלה, חברת הקבוצה הסודית:

היי כולן! התחתנו ב25.10, חתונת שישי- צהריים בדיוק כמו שדמיינו:) אשמח לפרגן כאן לספקים שבאמת עשו לנו את היום, לפרטים נוספים זמינה לכן בפרטי לכל שאלה. אז נתחיל:

מקום לאירוע
אלה - בית לאירועים
+

ואוו!! ממה להתחיל? אין מילים שיכולות לתאר כמה אנו מרוצים ואסירי תודה למקום הזה! מהרגע שהגענו ידענו ששם אנחנו רוצים להתחתן- וכשפגשנו בחיים רק קיבלנו אישרור לכך! כל צוות האולם, ללא יוצא מן הכלל, היה נעים ושירותי לאורך כל התהליך. ראו שכל אחד ואחד עושה את עבודתו מהנשמה, ושבאמת אכפת לכולם מאתנו ומאיך שהחתונה תראה. היתה זמינות מיידית לכל שאלה ובקשה שלנו (גם בחגים), היו רגישים ויצירתיים בכל בעיה שתעוררה... פשוט אין מילים. לא יכולנו לבקש מקום טוב יותר להתחתן בו, הרגשנו בתוך אגדה, מוקפים בהרבה אהבה, חום, מקצועיות, אכפתיות, יצירתיות ואהבה! תודה לכם, לא נשכח אתכם לעולם!

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

וואו! פה קשה לי למצוא את המילים הנכונות כדי לתאר כמה אנחנו מרוצים וכמה שאנחנו מאוהבים בו! אם יש דבר אחר שלא היינו מוכנים להתפשר עליו וזה הצלם, ידענו שאנחנו רוצים שתהיה לנו את המזכרת האותנטית והמיוחדת ביותר מהיום הזה. מהרגע שפגשנו את עידן נוצר חיבור חברי ואמיתי, ומיד ידענו שאנחנו בידיים בטוחות. ביום הארוע עידן הגיע יחד עם אור צלם הוידאו בשעה מוקדמת מאוד בבוקר (בכל זאת חתונת שישי) אך עם מלא מלא אנרגיות, חיוכים, חיזוקים ומילים נכונות לרגעים המתאימים! במילה אחת- כיף! פשוט היה כיף אדיר לבלות איתו את היום הזה, מההכנות ועד הריקוד האחרון בחתונה. הרגשנו שאנחנו חולקים את הרגע המאושר שלנו עם חבר ולא סתם איש מקצוע. וכשהתמונות הגיעו היינו פעורי פה פשוט, מצרפת תמצית קטנה אבל באמת שכל תמונה היא זיכרון בשבילנו, ממר מרגישים אין בלי להעמיד, בלי לכוון ובלי "פוזות", עידן פשוט נצר את כל הרגעים הקסומים מהיום הזה. אם לא סגרתן עדיין צלם- אל תחשבו פעמיים.

איפור

אין כמוהן. אביטל וטליה באו עם המון אנרגיות למרות השעה המוקדמת של הבוקר והתוצאה הייתה בדיוק כמו שרציתי, הכי טבעית והכי אני. רציתי מאוד לשמור על התלתלים שלי ודאגתי מאוד מהתוצאה, אך הן לא איכזבו בכלל! אז מתולתלות יקרות (וגם כאלו שלא), שרוצות להישאר הן רק עם קצת יותר גלם- הן התשובה לכך.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

רויטל היא מעצבת הבית של האלה והיתה לי חוויה מדהימה לעבוד איתה. שמעתי מבנות רבות שהן חוששות מזה שהאולם מחייב לעבוד רק עם מעצבת הבית, אני כאן כדי להרגיע ולומר שרויטל מדהימה ובסה"כ היא תוכל לעבוד עם כל תקציב שתציבו לה, כמובן במסגרת המגבלות. היא מקסימה ולא הפסיקה להעלות רעיונות (ולהרגיע כשחששנו מהגשם). טרם האירוע הבאנו לה גם מספר גדול של פריטים שהכנו בעצמנו והיא סידרה את הכל בדיוק כפי שביקשתי. מציינת שסגרנו דרכה גם עמדת שזירה ויחד כל חבילת העיצוב היתה במחיר מאוד סביר לשוק. היא כולה לב וממליצה עליה מאוד!

שמלות כלה

קלייר היה המקום הראשון והאחרון שהגעתי אליו! פניתי לשם בעיקר מההמלצות שלכן וגם כי לא הייתי מוכנה להוציא סכומי עתק על שמלה ליום אחד. כשהגעתי זכיתי ליחס של נסיכה, המבחר שם ע-נ-ק-י ואין לי ספק שכל אחת יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת. מריה והבנות פשוט מדהימות, הן באמת ידעו לייעץ ולהכווין בדיוק למה שמתאים לך, ולהגיד בכנות גם כשזה לא, ולא לדחוף סתם. הערכתי את זה מאוד מהרגע הראשון. השמלה עלתה 3900 כמו כל השמלות בסטודיו, על ההינומה הוספתי עוד כ400 ש"ח. היתה לי שמלה בדיוק כמו שחלמתי והרגשתי נסיכה ליום אחד, כל ההתנהלות היתה מקצועית ומהירה, הגעתי אליהן מרחוק והן ידעו להתאים את עצמם אליי ולבוא לקראתי במדידות. מאחלת לכך אחת חוויה כזאת, לא הייתי באף מקום אחר וממש לא מצטערת.

Dj לחתונה

יניב הומלץ לנו ע"י האולם ומיד בפגישה הראשונה נוצר חיבור. איש מקסים שאוהב מוסיקה ואוהב את העבודה שלו, אנחנו מרוצים ממנו ומהאווירה שיצר באירוע וממליצים בפה מלא!

רב לחתונה

הרב שלמה גליק! הכרנו אותו בחתונה של חברים ומיד ידענו שאנחנו רוצים אותו בחתונה שלנו. הוא פשוט הפך את כל החוויה הזו למיוחדת ובלתי נשכחת עבורנו. טרם החתונה נפגשנו לשיחה ארוכה במהלכה הוא פשוט רצה להכיר אותנו, לשמוע איך הכרנו וקצת לספר על איך הוא רואה את הטקס. הוא לא "הרשה" לי לדבר/לתת טבעת או דברים מהסוג, הוא עודד את זה ואף עזר לבחור את הרגעים המתאימים. ביום החתונה החופה היתה הכי מיוחדת והכי שלנו, הוא שילב בטקס את סיפור הכרנו שלנו מצד אחד בהומור ומצד שני בצורה מרגשת ונוגעת כל כך. אני באמת מאחלת לכל זוג שרב כזה יקדש אותו, אנחנו פשוט זכינו לברכה כזאת.

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

מקום מקסים וסופר מקצועי, מבחר גדול של חליפות איכותיות, מיוחדות וקלאסיות. התאימו לבעלי בדיוק את מה שרצה ואף נתנו עצות שלא חשבתי עליהן;) מחיר הוגן ביותר לחליפה באיכות כזאת. יצאנו משם מסודרים כולל הכל בצרוף מצב רוח טוב וחווית שרות מעולה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מדויקת ונעימה, כל ההתנהלות מולה היתה סופר מקצועית והמחיר הוגן.

בנות, שיהיה לכן הרבה מזל טוב, תהנו מהיום המאושר הזה, תעבדו יחד עם תקציב שהגדרתם מראש ותתמקדו בדברים שחשובים לכן ולבני זוגכם ולא לנורמות סביבתיות שספק נכונות לכם. אני כאן זמינה לכל שאלה ♥

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאלה
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלה - בית לאירועים+
אלה - בית לאירועים
573 ממליצים
מקום לאירוע
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שמלות כלה
Dj לחתונה
רב לחתונה
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה