הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירן ואיתמר
החתונה של שירן ואיתמר
אביב 2019
הפוסט של שירן, חברת הקבוצה הסודית:

היי כלות!

אז אחרי עיכוב לא קטן, **פוסט קרדיטים** והמלצות!!

איתמר ואני התחתנו ב16.5.19, ב"גבעה" בברנר.

אז לפני הכל, המלצה רותחת (!!!) על הצלמים שלנו - 

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

וריס ומקס מ- 

Flea Studio

 פשוט רוצו לשריין אותם (בתקווה שהם פנויים בתאריך שלכם). קודם כל, היה כל כך כיף להעביר איתם את היום הזה! הם הקלילו את הכל ועשו לנו את האווירה הכי טובה שיכלה להיות. דבר שני, הם פשוט מוכשרים בטירוף. בוריס הוא אמן - כל תמונה שהוא צילם (כולל התמונות הכי אקראיות) יצאה מדהימה, ושום רגע (או אורח) לא התפספסו. הסרטון היילייטס שמקס ערך לנו היה פשוט מעבר לכל מה שדמיינו, וזה עוד אחרי הרבה בקשות שהיו לנו (וחלקן היו פחות שגרתיות). הוא קלט את הווייב שלנו בתור זוג, והצליח איכשהוא ב5 דקות האלה להעביר את האווירה שהייתה בצורה שהכי התאימה ספציפית לנו ולאירוע שהיה לנו. מצרפת את האתר שלהם שתראו בעצמכן: https://www.fleastudio.co.il/

ועכשיו לשאר הספקים שלנו, שהיו לא פחות מדהימים!

מקום לאירוע
הגבעה
+

כל מה שאומרים על המקום הזה נכון, ואין סוף למחמאות שקיבלנו. כל ההתנהלות מולם הייתה מדהימה (לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני), וגם באירוע עצמו לא הייתה אפילו תקלה אחת. האוכל מושלם, והמקום יפהפה. אני גם התארגנתי שם, וכבר מהבוקר הם פשוט נתנו לי יחס של מלכה.

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

המוכשרת!

ובכללי ממליצה על הסטודיו שלה, החוויה הייתה חיובית והדגמים שלה מהממים עד כדי כך שלקחתי שתיים, ושתיהן יכולות לשמש גם כשמלה ראשונה.

Dj לחתונה

המדהימה!!! הכרתי אותה לפני המון שנים כשהיא ניגנה סט טראנסים במסיבת טבע, וכמה שנים אחרי זה ראיתי אותה שוב במסיבת רחוב כשהיא תקלטה סגנונות אחרים, וידעתי שאותה אני לוקחת לחתונה שלי. היא אישיות מדהימה, ומבינה הכל מהכל בכל סוג מוזיקה שיש! התחשבה בכל הבקשות שהיו לנו (היו לנו הרבה, והם לא היו מיינסטרים, אבל היא טובה גם במיינסטרים), היא קראה את הקהל (שהיה מגוון) והתאימה הכל בזמן אמת, הרחבה הייתה מלאה עד לפנות בוקר והיה פשוט טירוף!!!

עיצוב שיער

מה עוד אפשר לכתוב כאן שלא אמרו עליה כבר?.. מעבר לזה שהסתכלתי בתמונות של כל המעצבות שיער בארץ (באמת, של כולן) ותמיד בסופו של דבר חזרתי לעבודות שלה, היא פשוט מתוקה ברמות והרגשתי כאילו חברה מארגנת אותי. גם כשלא ידעתי להסביר לה מה בדיוק רציתי, היא הבינה בעצמה וקלעה בול.

איפור

המקסימה!!! רציתי איפור טבעי שפשוט יהפוך אותי לגרסה יפה יותר של עצמי, בלי להרגיש בתחפושת, והיא התאימה אותו לפנים שלי עם הדגשים הנכונים. לא הייתה לי אפילו הערה אחת כשהיא סיימה, והוא נשאר כמו שהוא עד לפנות בוקר. גם איתה הרגשתי כאילו חברה מארגנת אותי.

רב לחתונה

גבי דגן. לא התחתנו דרך הרבנות, והחלטנו לעשות טקס רפורמי שיוויוני ואישי, עם אלמנטים מהטקס היהודי. גבי איש מדהים, התאהבנו בו מהמפגש הראשון. הוא עשה לנו טקס כל כך אישי ומרגש, והרגשנו אותו מתרגש איתנו בחופה בכנות אמיתית. בשביל ההורים שלי ורוב האורחים שלהם זה היה טקס ראשון מהסוג הזה (הרבה מהם מסורתיים), וכמות המחמאות שקיבלנו על הטקס הייתה אינסופית. אנשים אשכרה הקשיבו לאורך כל החופה. מי שלא מתחתן דרך הרבנות, ממליצה ממש.

תכשיטים ואקססוריז

טבעטות- נמצא בבורסה. יש לו עיצובים מיוחדים ויפים, והשירות אישי ומצויין.

נעליים: נעלי אולגה בחיפה. עיצוב אישי, שירות מעולה, ומחיר מגוחך ביחס למה שמקבלים. הנעליים היו לי סופר נוחות. ממליצה לנסוע לשם גם מהמרכז.

 

חוץ מזה, לא לקחנו:

עיצוב - נשארנו עם העיצוב הבסיסי של "הגבעה", ועדיין קיבלנו אינסוף מחמאות על כמה שהיה יפה.

צלם מגנטים - בדיעבד התחרטנו על זה.

זר פרחים - לא היה חסר לי, גם לא בתמונות.

במקום מסיבת רווקים ורווקות נפרדות - עשינו מסיבת רווקים רווקות שנמשכה יום שלם, וזה היה מושלם!!! חברים מכל מיני חבורות שונות הכירו והתגבשו, ובחתונה עצמה זה הורגש ברחבה.

המלווים שלי היו אחים שלי (2 בנים). בהתחלה קצת חששתי שאני לא לוקחת חברות כמלוות, כי כאילו יש איזה חוק לא כתוב שזה מה שצריך, אבל זו הייתה ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקבל ואני ממליצה לעשות פשוט מה שהכי יהיה לכן כיף ויעשה לכן טוב, אין באמת חוקים לשום דבר 

ניסיתי לתמצת, אבל לא ממש הלך... עולה לי חיוך ענקי כשאני נזכרת בכל אחד מהספקים שכתבתי כאן, אז הרגיש לי קצת לא הוגן לחסוך במילים, כי מגיע להם!

מקווה שעזרתי,

מזל טוב לכולן, תיהנו מהיום המדהים הזה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal+
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
43 ממליצים
שמלות כלה
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
63 ממליצים
צילום סטילס
הגבעה+
הגבעה
372 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
עיצוב שיער
איפור
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז