הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירלי ואביחי
החתונה של שירלי ואביחי
סתיו 2019
הפוסט של שירלי, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב 19.9.19 (יום חמישי) וזה היה היום הכי מוצלח ומרגש בחיי! הייתי נותנת כלכך הרבה כדי לחזור לאותה תקופה! מניחה פה קרדיטים והמלצות שמקווה שיעזרו לכן:

מקום לאירוע
אלה - בית לאירועים
+

היינו שם כבר בשתי חתונות קודם ובכל פעם נהנינו מהאוכל ומהאווירה הקסומה, לכן לגמרי ראינו את עצמינו מתחתנים שם. הצוות מקצועי והמחירים הוגנים! לואיזה – מנהלת האירוע שלנו מטעם האולם, דאגה לפרטים הכי קטנים ופתרונות מידיים תוך שניה, בצניעות ובחינניות היא ליוותה אותנו בכל רגע. העיצוב היה מהאולם עצמו (בלעדיות למעצבת).

#אלכוהול: מהאולם – התלבטנו עם להביא מבחוץ, וראינו שהדיל שהציע רז, מנהל הבר באלה, משתלם ממש! זו הייתה ההחלטה הנכונה, כי אנשים שתו כלכך הרבה שגם הבקבוקים שללא תחתית (והיו המון באולם) כמעט נגמרו!

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

DJ דור גולד מחברת  ELITA – ללא ספק, אחד הספקים הכי טובים שהיו לנו באירוע!!! כבר בפגישה איתו הוא הכניס אותנו לאווירה של מסיבה והצלחנו לדמיין כבר אז את כל הטירוף באירוע! ואכן כמו שציפינו ואף מעבר לציפיות הוא הרקיד את כולם עד 3 בלילה, הוא הרגיש את הקהל ונכנס לגמרי לראש שלנו!

#אטרקציות: אותיות לקבלת פנים ובלונים לריקודים, סופקו גם כן כשירות נוסף בהנחה, דרך סטודנטים נישאים ודרך הדיג'יי.

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

אני מאוהבת בשמלה שלי כלכך!!!!!!! בא לי ללבוש אותה כל יום כל היום! השמלות של הלנה מיוחדות, עדינות אך עם נוכחות, והחוויה בסטודיו שלה כלכך כייפית! הספקית הכי טובה באירוע הזה! זו שמלה יד שניה, לאחר ניקוי יבש. היא כלכך קסומה שהייתי קונה אותה גם מיד שמינית!

איפור

אני בכלל לא מתאפרת ביום יום ולכן ביקשתי איפור כלה עדין. לאנה התחשבה בכל הבקשות שלי, הייתה מקצועית בטירוף ואיפרה אותי בצורה שהכי הכי התאימה לי!

עיצוב שיער
שני שוסטר | עיצוב שיער
+

 היא כל כך מקצועית, כייפית, מצחיקה ועם אנרגיות מדהימות ! עשתה עבודה מדהימה!! ידעה להתאים לי תסרוקת יפה, עדינה לפי בקשתי, טבעית ונסיכתית בדיוק לטעמי 

צילום ועריכת וידאו

לקחנו חבילה של 2 צלמי סטילס וצלם וידיאו - לב והצלמים שלו באמת מקצועיים, יסודיים ודואגים שכל תמונה תצא מושלמת!!! החוויה איתם הייתה כייפית, הם היו ממש מצחיקים וקלילים! מה שכן, הם רגילים קצת לביים תמונות, אז יש לציין בפניהם אם אתן לא מעוניינות בכך ואם אתן מעוניינות בתמונות יותר טבעיות – דבר שעשינו רק לקראת הסוף בצילומי חוץ.

שמלות כלה

חנות שמלות כלה וערב בדיזינגוף 223 –ז'אנה תפרה לי שמלה מאפס, בדיוק מהבד שרציתי (לבן מנצנץ עדיין) בגזרה שרציתי במחיר מאד מאד הוגן עבור שמלה שניה!

תכשיטים ואקססוריז

מכינה סיכות ונזרים מפרחים מלאכותיים וחיים לפי בקשה או עיצוב אישי.

התארגנות וליל כלולות

מקום מהמם ונוח ומרווח מאד לצילומים ולהתארגנות של כלה - בכייף נכנסות המלוות, המעצבת\מאפרת,שלושה צלמים ומשפחה  האווירה כפרית, מרגיעה וטובה לנשמה. שחר, בעלת המקום מקסימה!! היא הייתה זמינה מיידית ודאגה לנו לכל דבר אפשרי! אירוח מושלם! לגבי אוכל - הזמנו ממסעדת Bernard בראשון כשעובדים בדרך כלל עם המקום. בנוסף באחוזה יש בריכה אבל היא לא לשימוש. סך הכל, להתארגנות של יום החתונה, לליל כלולות וצ'ק אאוט רגוע \צהריים שאחרי – לדעתי שווה ומשתלמת מאד.

רב לחתונה

יוסף חיים דהאן מהרבנות בגבעת שמואל – בדיוק כפי שרצינו, עשה טקס קצר וקולע, קליל, הומוריסטי ומרגש!

#מדריכת כלות: עשיתי הדרכת כלות ברבנות בבת ים, והדריכה אותי מישהי מקסימה בשם טלי לוי מארגון "להב" (שעובד יחד עם הרבנות). החוויה שלי איתה הייתה ממש חיובית, רוחנית ואף מרגשת והיא הסתכמה בשני מפגשים - אחד רק איתי ואחד איתי ועם בעלי. מעבר לכל למיני עקרונות בהם דנים במפגשים (מקווה, שמירת נידה), השורה התחתונה היא רעיון יפה וטהור של שמירה על זוגיות מוצלחת, וטלי פשוט העבירה לנו את המסרים האלה בצורה מושלמת!

תכשיטים ואקססוריז

הגעתי לאסנת דרך סטודנטים נישאים – אסנת מקסימה, ויש לה גם מבחר רב של תכשיטים בעבודת יד. עובדת ברמת גן. רק המלצה: אם אתן מגיעות אליה דרך מלגת סטודנטים נישאים - שימו לב שזה לרוב רק השכרה, והפריטים שניתן לקחת מוגבלים.

מעצבי טבעות

מבחר של 8000 דגמים בחנות (אפשר להשתגע, אבל גם למצוא משהו שמתאים) והמחירים יחסית לא גבוהים.

מעצבי טבעות

קניתי שני זוגות עקבים ממש נוחים לריקוד, איתם הייתי כל האירוע. גם יפים, לא יקרים ממש וגם נשארים לאחר כ

לחתן

לא מהחליפות הזולות, אבל בהחלט איכותית והחמיאה לחתן

אטרקציות

מקצועי מאד, התמונות יצאו איכותיות וטובות, הוא ידע לתפוס את הרגעים הטובים במסיבה עצמה ובסוף האירוע הכין לנו כמה מגנטים גדולים מצילומי החוץ.

#הסעות  מסלולים הסעות וטיולים - לקחנו הסעות מכפר סבא ומתל אביב לנס ציונה וחזור, במחיר מאד הוגן, הנוסעים הגיעו בזמן, והוא חיכה לנוסעים עד סוף המסיבה (עד 3 בלילה). מומלץ מאד!

#ריקוד לחתונה: לשם שינוי במקום סלואו, הכנו שיר דואט קצר ואותו שברנו עם ריקוד היפ הופ משולב עם זוגי, לצלילי קאבר של השיר "הזוג הזה" על ידי בן משפחה שלנו שהוא זמר ומוכשר  הריקוד היה קליל וכייפי שזלג להמשך מסיבה מטורפת! ועל הכוראוגרפיה אחראי 

Itay Erez  האדיר, מורה לריקוד ממועדון ה"קומפלקס" - קומפלקס - Complex בתל אביב, שהתאים את הריקוד בדיוק לרמה שלנו, ופשוט הגשים את מה שרצינו! (סניף גבעתיים).

#אירוע חינה: המשפחות דאגו לארגן לנו ערב חינה אמיתי מהסרטים! אחת החוויות היותר כיפיות ומלאות אהבה שחווינו! אולם – 

סאקורה Sakura Events בראשון לציון, אוכל, צלם ודיג'יי מטעם האולם.

#תלבושות ואוהל חינה: אורלי מ מאמא חינה – גם אני וגם בעלי קיבלנו כל אחד 2 תלבושות מושקעות, וכולם באירוע לבשו את התלבושות (כולל רוסים או אורחים מחו"ל שהיו בהלם תרבות) והיה משוגע!!!!
 

קצת חפרתי אך מקווה שעזרתי 

מסקנות מכל התקופה המשוגעת הזו:

1. לצד כל הלחץ של ההכנות והפחד לשכוח או לפספס דברים, תנסו להינות מהתקופה של השבוע שבועיים לפני החתונה, זה השיא של ההתרגשות! תקפצו מהתרגשות, תנו למשפחה ולחברים לעזור במה שאפשר, לעשות שמח ולהתרגש בשבילכם, תעשו גם דברים מרגיעים, תישנו טוב ותאכלו טוב כדי להתמלא אנרגיות!

2. היום שלפני יום החתונה הוא אולי היום הלחוץ ביותר עבור הכלה והחתן, ולכן חשובות לא פחות גם ה"מלוות" של היום לפני, שיהיו שם בשבילכן להכיל את הבכי או העצבים או לעזור בכל דבר אחר. המלצה נוספת ליום לפני החתונה – תנסו להרגיע את עצמכן כמה שיותר בערב שלפני החתונה כדי לקום רעננות למחרת. אותי הכי הרגיע לעשות מקלחת ארוכה, פילינג, קרמים ולישון עם בעלי את הלילה שלפני, כי הוא הרוגע שלי.

3. לא משנה מה, ביום החתונה – פשוט תשחררו!!! מה שכבר קרה – קרה. מה שיקרה – יקרה לטובה. תנסו להיות הכי רגועות וקוליות שאתן יכולות, תיעזרו במשפחה ובמלוות בשביל דברים טכניים, ופשוט תחבקו כל רגע ורגע ואל תפסיקו לחייך ולצחוק!! זה היום שלכן, והדבר שהכי מרגש בעולם זה האהבה של כולם!!!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירלי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלה - בית לאירועים+
אלה - בית לאירועים
573 ממליצים
מקום לאירוע
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה+
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
138 ממליצים
שמלות כלה
שני שוסטר | עיצוב שיער+
שני שוסטר | עיצוב שיער
142 ממליצים
עיצוב שיער
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
37 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
התארגנות וליל כלולות
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
מעצבי טבעות
מעצבי טבעות
לחתן
אטרקציות