הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדס וגיא
החתונה של הדס וגיא
קיץ 2019
הפוסט של הדס, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט שחשוב לי לכתוב רגע לפני שעוזבת את הקבוצה המדהימה הזאת. בלי טיפים, בעיקר כי עבר הרבה זמן ושכחתי מכל הפרטים הקטנים ובעיקר כדי לפרגן לספקים המדהימים שחלקם לא מוזכרים יותר מידי בקבוצה. אני וגיא התחתנו לפני חצי שנה ב13.6.19, התארסנו בדצמבר 2017 ודיי לקחנו את הזמן עם ההכנות, לבסוף סגרנו מקום, אחרי שראינו בערך 6-7 (החלק הכי מתיש) באוגוסט 18 ומשם הדרך הייתה קלה יותר, סגרנו ספקים חשובים בערך 7-8 חודשים מראש.

שמלות כלה

שמלה של המעצבת טלי הנדל, התאהבתי בה ממבט ראשון.

מקום לאירוע

הייחודיות של המקום ביחד עם אוכל מעולה, אווירה מטורפת וקסומה וכמובן צוות שיודע להשאיר את הכל כמו שהוא הפכו לנו את החוויה למטורפת ומהנה במיוחד. ברור שנמליץ! מקום ייחודי ביותר

צילום סטילס

תותח על, היינו מרוצים מעבר למצופה.

איפור

מדהימה! הגעתי אליה דרך הקבוצה בחיפושים אחר מישהי שיודעת לעבוד עם תלתלים והיא הרבה מעבר. נעימה, קשובה ומקצועית. נפגשנו 3 חודשים לפני החתונה לאיפור ושיער ניסיון. הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה באירוע ועד הסיום האיפור לא זז.

Dj לחתונה

אלוף, הרים את הרחבה וזרם עם הבקשות שלנו.

אטרקציות

איכות טובה מאוד של המגנטים ואחלה תמונות. בדיוק כמו תוספת של עוד צלם סטילס לאירוע והיתרון הוא שמקבלים את התמונות יום יומיים אחרי האירוע.

תכשיטים ואקססוריז

מתה על הסיכות ראש שהיא עושה, פרחים תלת מימד משולבים בד. השכרתי סיכה לשיער, צמיד ועגילים (עם קליפסים, אין לי חורים).

מזל טוב ובהצלחה!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז