הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קורל ואביב
החתונה של קורל ואביב
סתיו 2019
הפוסט של קורל, חברת הקבוצה הסודית:

לקח לי קצת זמן כי אני לא רגילה לכתוב כאלה מגילות, אבל אני חייבת להמליץ על הספקים המעולים והמדהימים שלי אז אשתדל לעשות את זה הכי קצר וקולע שאפשר

רק שתדעו שאני מאוד ביקורתית וכל ספק נבחר בקפידה אחרי סקר ממושך!!

אני ואביב התחתנו ב 11.9.19, אחרי 8 חודשי אירוסים.

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

מושלם. אני לא מתחברת לאולמות אירועים ורציתי מקום שהוא גן אירועים ואם אפשר שכל האירוע יהיה בחוץ אז בכלל מעולה. בנוסף הגן נמצא במרכז שזה היה לי מאוד חשוב שיהיה נוח לכל האורחים להגיע. הצוות בגן אמין ומקצועי מאוד, לאורך כל התהליך איתם הייתה לי הרגשה שגם הם רוצים שהחתונה תהיה מושלמת כמו שאני חולמת עליה וביום האירוע זה באמת קרה! הכל פשוט תקתק. הקייטרינג שהם עובדים איתם הוא פרלה וגוזף והאוכל שלהם מדהים מדהים מדהים!

Dj לחתונה

רוי אסייג ממוסיקה פלוס הספק שקיבלתי עליו הכי הרבה מחמאות לאחר האירוע! פשוט ידע לקרוא את הרחבה בכל שנייה וגרם לזה שהיא תמיד תהיה מלאה פשוט תותח ונותן הרגשה הכי אישית ומקצועית לאורך התהליך ובמיוחד באירוע!

צילום סטילס

עדי פהר ממוסיקה פלוס. ואו! לא ראיתם בחורה כזו עדינה, מקצועית ונעימה בטירוף שכל היום איתה היה פשוט כייפי. בעלי ממש לא אוהב להצטלם והיא נתנה לו הרגשה כזו טובה שהוא הרגיש עם זה בנוח. בכללי מהפגישה הראשונה שלנו איתה ידענו שזו הצלמת שלנו

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

לקחתי את גלית מסטודיו גליתא שהיא פשוט מהממת! אמרתי לה בערך מה אני רוצה ומשם היא כבר קלטה אותי וידעה לבד מה לעשות. עשתה לי עיצוב מושלם לחתונה ואין ספק שהיא בחורה תותחית ונעימה מאוד

עיצוב שיער

המושלמת! אני ידעתי איזו תסרוקת אני רוצה בשיער, שזה קוקו נמוך יחסית מרושל ואין אחת שיותר טובה ממנה במיוחד בתסרוקת הזו! היא גם באה לגן בערב לפני החופה לסדר לי את השיער ואחרי החופה החליפה לי תסרוקת. מאוד כייפית וזורמת כל היום

איפור

כזה נסיך. אני ממש לא מתאפרת ביום יום שלי וממש פחדתי שאני לא אוהבת את עצמי. פשוט אמרתי לו שאני רוצה הכי עדין שיש וזה מה שהיה. וצריך מישהו מקצועי כדי שיאפשר בצורה עדינה (הכי קל לאפר גס).

אטרקציות

אותו לקחתי אחרי שקיבלתי עליו מלא המלצות! ואין ספק שהוא היה מושלם. הרבה אורחים אמרו לי שהוא רק חיפש לצלם ובאמת לא עצר לרגע.

שמלה- את השמלה קניתי בחול אצל מעצב אמריקאי שקוראים לו ג’סטין אלכסנדר. הוא פשוט תותח! מדדתי מלא שמלות ולא התלהבתי וכשראיתי אותה ישר ידעתי שזו השמלה שלי. את האוברול עיצבתי לעצמי והלכתי לתופרת מושלמת שעשתה לי בול מה שהיה לי בדמיון!

 

אישורי הגעה לקחתי את אייפלן, אומנם טיפונת יותר יקר אבל אין ספק שזה שווה. יש סנכרון עם המערכת של הגן אירועים וזה פשוט נוח וחוסך עבודה כפולה.

ועוד ספקים כמה ספקים שהייתי מאוד מרוצה מהשירות ומהתוצאה כמו טבעות מדניאל מתת, חליפת חתן מניימס בדיזינגוף בתל אביב, את ההזמנות המושלמות שלי אבא שלי עשה לי!! והתארגנתי אצל ההורים שלי בבית.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב שיער
איפור
אטרקציות