הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליהי ואופק
החתונה של ליהי ואופק
קיץ 2019
הפוסט של ליהי, חברת הקבוצה הסודית:

אופק ואני התחתנו ב14.8.19 (לא מאמינה שעבר חודש!), במקום המושלם- "טרמינל"- מקבוצת הבאר של סבא, עם 500 אורחים שמחים ואהובים

אופק ואני התארסנו לאחר 4 שנות זוגיות והתחתנו לאחר כחצי שנה מיום ההצעה- בעיניי, זמן מושלם לתכנון וארגון חתונה- לא ארוך ומייגע מדי ולא לחוץ מדי, כך שאפשר להנות מכל רגע בדרך 

אנחנו כל כך!!! מרוצים מהספקים שלנו שמרגישה שחייבת לפרגן להם מכל הלב ולדאוג שעוד זוגות יהנו מהם כמונו!

זה הולך להיות חופר.. ראו הוזהרתן :P

מקום לאירוע
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
+

בעיניי, המקום הכי מיוחד וקסום בארץ! היינו בכל כך הרבה חתונות בשנים האחרונות שידעתי שאחפש מקום שלא נראה כמו כולם, משהו אחר. ממש אהבתי את "הבאר של סבא" והתבאסתי לשמוע שנסגר. כששמעתי על פתיחתו של הטרמינל התחלתי לעקוב ומהתמונות הבנתי שמדובר בליגה אחרת. ביום שנחתנו בארץ מטיול ההצעה, כבר הלכתי לראות את המקום ובאופן מאוד קלישאתי אבל אמיתי- התאהבתי בו בשניה הראשונה! ברגע שנכנסים בשערי הטרמינל פשוט מרגישים אווירה קסומה ואחרת באוויר. מקום וואוו! מעבר לנראות המיוחדת והמוקפדת כל כך, מדובר בצוות של מקצוענים!!! שלא ראיתי דברים כאלה וליוויתי מקרוב המון! חברות שהתחתנו.

שנות הניסיון שלהם מורגשות כל כך בהקפדה על הפרטים הקטנים. בנוסף למקצועיות- היחס אלינו היה כל כך חם ומחבק מהשניה הראשונה. כל התהליך מול צוות הטרמינל היה מדהים עבורנו, נהננו להגיע לפגישות ותמיד הרגשנו שחושבים רק מה עוד אפשר לעשות ואיך לשפר ולגרום לערב הזה להיות מושלם (כמו שהוא אכן היה).

ללא ספק, הבחירה הטובה ביותר שלנו!!! ממליצה הכי בחום- המקום, היחס, המקצועיות, האנושיות שכל אחד ואחד שם- שווים כל שקל. עד עכשיו, לא מפסיקים לקבל מחמאות מחברים שלנו ושל ההורים על המקום, היחס והשירות!

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

לא סתם שמם הולך לפניהם- קייטרינג פשוט מטורף!!!! אוכל כל כך טעים!!! וגם יפה ואסתטי. מנות מיוחדות, יש מגוון, מענה לצמחונים, שומרי כשרות וכל מה שרק רצינו. מגוון קינוחים הכי רחב שראינו בחתונה! יחס מדהים ומענה מהיר לכל בקשה שלנו, בכל שעה. האורחים ממש התלהבו מהאוכל, לקחו מנה שניה ושלישית ולא הפסיקו לשבח גם את הצוות השירותי והמדהים שהיה בחתונה. בחיים לא שמעתי שמדברים ככה על ברמנים ומלצרים ואנשים אשכרה אמרו וכתבו לנו במיוחד עליהם! זה כל כך חשוב ותורם לחוויה של האורחים. 500 אורחים ולא הורגש עומס ולא תורים!

שניר המדהים, המנהל של טעם וצבע בטרמינל, הוא פשוט אישיות כובשת! ליווה אותנו באופן צמוד מהפגישה הראשונה ועד ליום האירוע. היה סבלני, קשוב ודאג לכל פרט ופרט. מי שמתחתן בטרמינל באמת זוכה ליחס הכי טוב שיש- שיתוף פעולה מדהים וחשוב בין המקום לקייטרינג.

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

ורד מושלמת!!! האווירה בסטודיו שלה כל כך נעימה וכייפית. זה היה המקום השלישי שראיתי, השמלה הראשונה שממדתי אצלה ואליה גם חזרתי. היחס בסטודיו חם ומחבק, קשובים לכל טענה ובקשה והמחירים ממש ממש שפויים לעומת מקומות אחרים במרכז. ורד הבינה מהר את הראש שלי- נקי, פשוט אבל לא מדי. תפירה אישית, יחס אישי וחוויה מושלמת! עוד המלצה רותחת 

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

שמלת כלה שניה: טלי ומריאנה. את השמלה קניתי בפעם אחת ותיקנתי אצל תופרת, לא הייתה לי הרבה התממשקות מול הסטודיו אבל בסך הכל הייתי מרוצה.

נעליים : קולינס רמת גן. מבחר עצום, יחס טוב, מחירים נוחים!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב הבית של הטרמינל, שלי המדהימה בראשו. פשוט וואוו! לא סתם הטרמינל נראה מדהים כל כך- זו החברה שעיצבה אותו! אמנם לא ניתן להביא מעצב חיצוני לטרמינל, אבל שלי פשוט מדהימה ויודעת להתאים לכל זוג את מה שהכי מתאים לו ולתקציב שלו. הקו שגיבשנו יחד, התאים לטעם שלי, נקי וקלאסי. שלי הייתה קשובה ומהממת וידעה להתאים לי בדיוק את מה שאוהב, שלא ייראה מוגזם מדי ועדיין ידגיש את האווירה הקסומה של המקום ובתקציב שלא חורג ממה שבקשנו. קיר נורות הפרילייטס שדרג בטירוף והכל נראה מושלם בדיוק כמו שחלמתי.

צילום סטילס

גילוי נאות- יניב הוא גם בן דוד שלי אבל זו ממש לא הסיבה שבחרתי בו, כל מי שמכיר אותי יודע שאני חיה תמונות וצילום וזה משהו שלא הייתי מוכנה להתפשר עליו. יניב בחור מדהים! האווירה איתו הייתה כייפית והתוצאה וואוו! כל כך אוהבת את התמונות! היו לנו 500 אורחים וכולם מתועדים שזה היה לי ממש חשוב! לאורך כל הדרך (עשה לנו גם צילומי זוגיות לפני) הקשיב לכל דבר שרציתי ועזר לי עם כל התלבטות. בגלל שהתחתנו באוגוסט (חםם), בהחלטה משותפת, ויתרנו על לוקיישן נוסף לצילומים ביום החתונה והצטלמנו רק במקום ההתארגנות ובטרמינל -שנראה לוקיישן צילומים בפני עצמו. גם בדיעבד בחירה חכמה בעיניי.

התמונות הגיעו תוך פחות משבועיים!!! באתר נוח שמחולק לפי קטגוריות (הכנות ומפגש, צילומי חוץ, צילומי משפחה, חופה, ריקודים וכו..). ניתן לבחור בו תמונות לאלבום באופן ממש נוח וגם להוריד הכל באיכות מעולה- לא ראיתי הרבה שעובדים ככה וזה הכי כייף שיש.

ממליצה ממש בחום!!!

צילום ועריכת וידאו

סגרתי את נתי דרך יניב, הם גם מסתדרים מצויין וזה ממש חשוב. עוד לא קבלתי את הסרטים אבל יודעת מעבודות עבר שלו שנתי מספר 1. האווירה איתו הייתה מדהימה! באמת בחור זהב! הרים לנו והיה ממש כייף לכולנו יחד! (ומדובר ב12-13 שעות של ביחד אז אל תמעיטו בערך של כימיה טובה עם צוות הצלמים!)

אטרקציות

בחור מהמם וכייפי! עשיתי דרכו גם בלוקים עם תמונות של אופק ושלי לעמדה של הברכות, היה זמין ונעים לאורך כל הדרך. הגיע והלך בשעות שקבענו, צילם מגנטים מדהימים שבחלקם תפס גם רגעים ולא רק צילומי אורחים. הגדיל לנו כ15 תמונות ועשה לנו גם כמה בלוקים מיום החתונה עצמו, היינו ממש מרוצים! ממליצה בחום!

הזמנות לחתונה ומיתוג

וואוו, וואוו כמה כישרון!!! מעבר לזה שאביב היא בחורה מדהימה, (אמנם היא גם גם חברה שלי), היא אשת מקצוע מספר 1! מעצבת גרפית הכי טובה שראיתי! עשתה את ההזמנות לכל כך הרבה חברים ואיכשהו היא יודעת להתאים לכל זוג את הסגנון הייחודי שלו וזה עדיין נראה תמיד כל כך קלאסי, נקי ומיוחד. אביב עשתה לי (מסתבר- על זה לא הייתי אחראית) גם את המיתוג למסיבת הרווקות (מצרפת כמה תמונות) שהתאים להזמנה וגם מדבקות תודה לאורחים שהודבקו על העציצים באותו קו.|

עשינו דרך אביב משהו ייחודי שהקל עלינו מאוד- לינק הזמנה דיגיטלי - http://lihi-ofek.wedding/

ששלחנו לכל המשפחה והחברים הקרובים בוואצאפ ודרכו ניתן לאשר הגעה כשהתשובות מגיעות ישירות אלינו למייל! זה אפשר לנו להוריד בערך 150 אנשים מאישורי ההגעה שעשינו דרך iplan (חסך) וגם להגיע באופן מקורי לכל אותם אנשים שלא הצלחנו להגיע אליהם ולתת להם הזמנה ביד. קבלנו תמונת מצב טובה עוד לפני אישורי ההגעה הרשמיים. שווה ביותר!

התהליך מול אביב כל כך כייפי (כולם מעידים על זה!) כי היא קשובה, סבלנית ויודעת לקרוא בשניה את מי שעומד מולה ואת הסגנון שלו. המלצה רותחת!!!!

איפור

המושלמת! אלן לא כל כך מוכרת וחבל כי היא מאפרת מדהימה ואישה עוד יותר מדהימה! מהשניה הראשונה- עוד בשיחת הטלפון הראשונה, התאהבתי באלן. קשובה, אכפתית ומקצועית כלכך! עשינו איפור ניסיון וממש נרגעתי לאחריו וידעתי שאני בידיים טובות. אלן איפרה גם את אמא שלי ואת אחיותיי וכולנו היינו כל כך מרוצות! גם מהיחס וגם מהתוצאה! רציתי מראה עדין, שאשאר אני ועדיין זוהרת (בכל זאת לא מתחתנים כל יום ) תעשו לעצמכן טובה וקחו אותה!

עיצוב שיער

האחד והיחיד!!! איזה בן אדם! עם כמה שחפרתי לו והתלבטתי והתחרטתי לגבי התסרוקת שארצה, שגיא תמיד היה זמין, קשוב והכי מקצועי שיש. אמר לי מה מתאים יותר ומה פחות והלכתי אליו *פעמיים* בסוף יום עבודה (שלו ושלי) לתסרוקות ניסיון עד שנסגרנו על מה שהכי כדאי (במגבלות החום של אוגוסט). באתי עם אמא ואשכרה בעשר בלילה עשה אפילו לה- תסרוקת ניסיון- מה שממש לא מובן מאליו!

התארגנו יחד 12 בנות (אחיות, משפחה וחברות) והיה לו מלאאא רעש ובאלגן על הראש ובכל זאת היה כזה כייפי, נעים ומקצוען שפשוט אין לי מילים! עשה תסרוקת גם לאמא ולשתי אחיותיי, כל אחת בסגנון אחר וכולנו יצאנו מרוצות כל כך! שגיא ליווה אותנו לאולם. דאג לי וגרם לי להרגיש באמת נסיכה ליום אחד. אתן חיייבוותתת לקחת אותו. שקט נפשי ותוצאה מושלמת וטבעית! (החזיקה ממש יפה בתנאי חום וריקודים של מלא שעות וקפיצות)

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

איתי גלו המטורררףףףף! לא סתם הוא נחשב היום לדיג'יי המוביל בארץ. בחור מדהים! קורא את הקהל באופן מדויק והרים לנו מסיבה של החיים מהשניה הראשונה! כולם שמו לב לזה, לא לקח זמן להניע ואנשים לא ירדו מהרחבה לשניה עד שנגמרה המסיבה. עפנו באוויר ואני כל כך ממליצה על איתי!!!

רב לחתונה

אריה לוין. לא סתם הוא מומלץ כל כך. אריה בחור מקסים! התהליך מולו קליל ונחמד מהפגישה הראשונה. החופה הייתה מצחיקה, קצרה, קלילה וכייפית וכולם היו איכשהו בהקשבה מופתית ומפתיעה! (500 איש, זוכרים?!). אריה העלה לחופה לברכה ראשונה את החבר ששידך בינינו וסיפר לקהל את סיפור ההכרות שלנו באופן משעשע ומבלי להחסיר שום פרט! תחושה של משהו אישי בטקס המאוד מוגדר ופרומלי הזה..

מתנות לאורחים : משתלת תמיר – משתלת תמיר,טל תמיר בחור מהממםם!!! דאג לנו לעציצים מדהימים כמתנה לאורחים בשיתוף פעולה עם אביב, המעצבת המושלמת שלנו, שהיו ממותגים עם פתק תודה שתאם להזמנה שלנו. הוא הכין, נסע לאולם ונתן לנו שקט מוחלט מההתעסקות עם זה, ממש ממליצה!!!

 

לסיכום, כמו שכולן כאן כותבות, כל אחת בוחרת בסופו של דבר מה שמתאים לה אבל כתבתי לכן על כל מי שהייתי כל כך מרוצה ממנו כדי שתנסו ותהנו מהם גם!

היה לנו יום חלומי, מאחלת לכולן לשחרר (ואני פריקית של שליטה בדרך כלל) ולהנות מכל שניה כי זה עובר כל כך מהר! תנו לאנשים המקצועיים סביבכן לעשות את העבודה ותתרכזו רק בכייף ובקסם של היום הזה!

תודה לקבוצה המדהימה הזו, מזל טוב לכולן! 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal+
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
43 ממליצים
שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal+
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
279 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
איפור
עיצוב שיער
Dj לחתונה
רב לחתונה