הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שחף וניקו
החתונה של שחף וניקו
קיץ 2019
הפוסט של שחף, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכל המקסימות .
רוצה להמליץ באהבה גדולה על האנשים המדהימים שלקחו חלק בחגיגת האהבה שלנו
לפני הכל אומר שהיה לנו חשוב שיהיה לנו נעים בהכנות לקראת החתונה וביום החתונה , לכן כל הספקים שסגרנו היו אנשים שהיה לנו נעים וכיף לעבוד מולם .
זה כל כך חשוב!

מקום לאירוע

ניקו ואני התחתנו בגן האירועים גני כנען שבקיבוץ נען (ליד רחובות ) . גני כנען היה המקום השני שראינו ( בעקבות חברים שלנו התחתנו שם והיה לנו ממש כיף) ואיך שנכנסנו לגן הבנו ששם אנחנו רוצים להתחתן . מקום מדהים עם אווירה כפרית , אנשים מקסימים שרואים אתכם ורוצים שיהיה לכם נעים ופנויים לכל שאלה ובקשה . היה לנו תענוג לעבוד מולם ולהתחתן שם והתגובות

מדהימות גם על המקום ובעיקר על האוכל הטעים מאוד !

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

לא רציתי לעצב שמלה מאפס ורציתי לקנות שמלה יד שנייה כי יש כל כך הרבה שמלות יפות ובעיניי לא היה צורך לקנות שמלה בעשרות אלפי שקלים . הגעתי לעינת דרך המלצות כאן בקבוצה . עינת מהממת ומקצועית יש לה מבחר גדול של שמלות כלה והיא סבלנית ונעימה . הגעתי לסטודיו ויצאתי עם שמלת חלומותיי

הזמנות לחתונה ומיתוג

הגענו לקארין דרך המלצה של חברה. ההזמנות יצאו מהמם והעבודה מול קארין הייתה קלילה וזורמת ויצאו הזמנות מדהימות.
 

לא הדפסנו הרבה הזמנות ושלחנו את רובם בוואטספ כי בתכלס חבל על העצים.
מיתוג קליל ממש עשיתי ב- canva

Dj לחתונה
אור נחום
+

חייבת לציין שמוסיקה זה דבר שמאוד מאוד חשוב לשנינו והיה לנו חשוב למצוא מישהו שיבין את הראש וינגן את השמחה תוך כדי התחשבות בכל האורחים.

הגענו לאור דרך המלצה של חברים ואיך שנפגשנו הבנו שזה זה . אור כשמו כן הוא מלא באור, איזה כיף היה לעבוד מולו. היו לנו 2 פגישות איתו והיה כל כך כיף. רואים ומרגישים את התשוקה והאהבה שלו למוסיקה וזה בדיוק מה שחיפשנו כי את כל השאר עושה המוסיקה

צילום סטילס

הגענו לשחר בעקבות המלצה של חברים, אנחנו לא כל כך אוהבים להצטלם וחיפשנו
צלם שיהיה לנו נעים איתו וכיף . שחר הגיע עם צוות מקצועי , נעים ,קליל וכייפי . התמונות יצאו מדהים ובכלל להעביר איתם את היום היה תענוג . נהננו מאוד והרבה אורחים אמרו שהם היו אחלה וממש נעימים.

אטרקציות

הגענו אליו בעקבות הצלם שחר אשרת שהמליץ לנו עליו . גסטון מקסים , מקצועי ונעים . יצאו מגנטים מדהימים והוא נתן לנו הגדלות והכין לנו בלוקים יפים ממש .

איפור

שיער ואיפור - גילוי נאות - טליה היא חברה שלי אבל מאז ומתמיד ידעתי שאני רוצה שהיא תארגן אותי לחתונה.טליה מדהימה, נעימה, מקצועית וסופר כשרונית.רציתי איפור ושיער עדין וטבעי, היא הבינה מיד את הכיוון שלי והשרתה אווירה של רוגע לאורך כל היום. הרגשתי כמו נסיכה. ממליצה בחום!!

עיצוב וזר כלה - עמית - פרחחית המדהימה ! עניין העיצוב היה אישיו מבחינתי כי בדמיונות שלי רציתי עיצוב בוהו שיק מלא בוואזות ופרחים על השולחנות . אבל, יש רצוי ויש מצוי ובסופו של דבר הבנו שיש דברים שאפשר לחסוך עליהם קצת ולא להוציא עשרות אלפי שקלים על עיצוב מפואר .עמית המהממת עשתה לי עיצוב חופה , זר כלה וסידרה לי עציצי תבלין על השולחנות. הכל יצא מדהים! מחירים סופר נוחים ולפי תקציב שהגדרתי מראש. היה לי כיף לעבוד מולה ולראות את התוצאה הסופית . ממליצה בחום היא מקסימה וסופר מקצועית !!

את העציצים קנינו ממשתלת הפוטוס ועשו לנו משלוח ביום החתונה לאולם .

חייבת לסיים בעצה מהלב

תהיו נוכחות בחתונה, זה אירוע שיש בו אנרגיות מדהימות והמון אהבה. תהנו מכל ההכנות, תודו על מה שיש, שחררו ביום הזה ופשוט תיהיו שם עם כל הלב והנשמה יחד עם בן/בת זוגתכם וכל האהובים שבאו לחגוג איתכם רק אהבה.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
אור נחום+
אור נחום
16 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
הזמנות לחתונה ומיתוג
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
איפור