הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סיון שריף
החתונה של סיון שריף
אביב 2019
הפוסט של סיון, חברת הקבוצה הסודית:

###פוסט קרידיטים### אני ושלומי התחתנו בתאריך 26.3.19 אחרי 7 חודשי אירוסין ושנתים וחצי חברות. התחייבות לאולם:250 הוזמנו : 530 הגיעו: 330

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

ואו .. אין לנו מספיק מילים לתאר את הצוות המדהים של ירוק על המים. לאורך כל הדרך, השירותיות , מקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש.. הרגשה של בית ושעוטפים אותנו ולא עוזבים לרגע. אין לי מספיק מילים להודות לכם על תמיכה בתקופה לא קלה עבורנו על שתמיד הייתם שם ובערב האירוע שיחקתם אותה מהרגע הראשון ועד האחרון. מאחלת שתזכו לשמח עוד זוגות רבים כמונו. אוהבים אתכם מאוד ♡

Dj לחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music
+

ואו ערן הוא יחיד ומיוחד. לפני שלוש שנים הייתי באירוע שלו לפני שהכרתי אותו והתאהבתי בדיגיי שניגן שם. לימים הבנתי שזה ערן ברנע ואמרתי לעצמי שאני חייבת אותו בחתונה שלי. לאורך כל התהליך איתו הבנאדם הוא מקצוען ברמות היסטריות. הוא חם והאישיות שלו כובשת. כייף לעבוד איתו. בערב החתונה הוא לא אכזב. הרחבה הייתה מפוצצת ואנשים לא הפסיקו לרקוד. אם אתם מחפשים מישהו שיודע לקרוא את הקהל ולא משנה איזה סוג של קהל עם אישיות ואנרגיות מטורפות זה רק ערן ברנע. לא תצטערו.

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

חיפשתי הרבה בפייסבוק/אינסטגרם מישהו שיודע לעשות עבודה טובה גם בצילום וגם בעריכה ועם זאת שזה יהיה טבעי. ככה מצאתי את ידין חסון - כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו כימיה איתו ורצינו לסגור. למרות זאת פגשנו עוד צלמים כדיי לוודא שאכן הבחירה היא אכן מרגישה נכון ואין ספק שתמיד צריך ללכת עם התחושה שלך. אז!!!!! אמאלה!!! הספק שאנחנו הכי מרוצים ממנו באירוע שלנו. אין לי מילים לתאר את הבנאדם הזה. מוכשר ברמות מטורפות והאישיות שלו, הקסם שהוא מביא איתו לעבודה הוא אחד למיליון. הוא מצחיק ולא מאולץ הוא תמיד דואג שהכל יהיה בדיוק כמו שהזוג רוצה והוא לא מאלץ דברים שלא זורמים. הוא הוציא מאיתנו את הכי טוב שיש. הוא דאג לי כל הזמן שיהיה לי נוח, חמים ושהמוסיקה שאני אוהבת תתנגן ברקע. הוא לא מורגש כשלא צריך, נותן לדברים לזרום באופן טבעי ופשוט נתן לנו להיות אנחנו. תעשו לעצמכם טובה וקחו אותו כי אין לו מתחרים, בכלל.

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

אחלה שירות, חליפה מהממת וקלאסית ומחיר מצויין!

הזמנות לחתונה ומיתוג

חייבת לתת פה אקסטרה המלצה – שלחנו להדפסה ותוך יומיים הלכתי לאסוף. עשו לי פאשלה בבית דפוס והדפיסו צד אחד של ההזמנה בצבע אחר ממה שרציתי, הצבע היה אמור להיות זהה משני הצדדים. פניתי לאביב מהחברה הוא ישר לקח אחריות ובלי תוספת של שקל הוא הדפיס לי הזמנות חדשות ואפילו הציע משלוח על חשבונו. זה מאוד לא מובן מאליו ובנוסף ההזמנות החדשות יצאו ממש יפות. הדפסה בשקל להזמנה, מומלץ מאוד.

צילום ועריכת וידאו

הבחור קסם מהלך והוא ממש נשמה, איכפת לו מאוד מהזוג. עוד לא קיבלנו את הוידאו אבל ראינו עבודות אחרות שלו וגם ממה שקלטנו ביום עצמו הבחור הוא מקצוען.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

תמר הייתה איתי לאורך כל הדרך. הם מדהימים!!!!! נותנים שירות מעולה והעציצים היו מהממים ברמות. לקחו ה-כ-ל! גם במחיר הם מצויינים - ממליצה בחום ממש!

אטרקציות

שירות מעולה והכובעים באיכות טובה ממש. מאוד אהבו את זה ברחבה זה הוסיף המון צבע וזאת עוד מתנה נחמדה לאורחים. אורן נתן שירות מעולה ממש והיה מקסים לאורך כל הדרך. לגבי המחיר - לא יקרים וגם ממש שווה.

שמלות כלה

השמלה בשבילי הייתה נושא הכי בעייתי ומציק. אני 1.70 במידה 40 וחזה D. רוב הבנות נמוכות ממני, צרות ממני , רזות ממני. בהתחלה ניסיתי אצל המעצבים המוכרים, נסעתי מראשון לציון עד חיפה בשביל מכירה של ערבה פולק שממש אהבתי ושום דבר שם לא התאים לי וגם לא במקומות אחרים שבדקתי. הבנתי שלא תהיה לי הרבה ברירה וכנראה אצטרך לתפור מאפס. מחיפושים של אמא שלי ברשת היא מצאה את איבטה ומשם הכל סיפור אהבה, הגענו אליה וכ-ל השמלות שמדדתי עלו עלי וגם באורך היו טובות, הייתה לי הרגשה טובה מאוד. בסוף התאהבתי באחת השמלות שלה והחלטתי לסגור שם. לאורך כל התהליך מולה היא הייתה מדהימה ורגישה, היא בנאדם מדהים ברמות. כל תוספת או שינוי שרציתי לעשות היא לגמריי זרמה בהתלהבות. כל גירוד הכי קטן שהיה לי היא פתרה בשנייה. בנוסף במדידה האחרונה באתי ברגע האחרון עם נעליים גבוהות ממה שתכננתי והיא שכנעה אותי לא ללכת להוריד את העקב אלא שהיא תאריך לי את השמלה והיא עשתה את זה בצורה מדהימה!!!!! השמלה יצאה בסוף מעבר לכל צפייה שהייתה לי, קניתי שמלה שניה ובסוף מרוב שאהבתי את השמלה הראשונה לא החלפתי, נשארתי איתה לאורך כל האירוע ואין מאושרת ממני על זה. לכל הבנות שחוששות, המלאות וגם הרזות שרוצות משהו קצת אחר, אני ממליצה עליה בחום, השם שלה לא עולה פה מספיק ומגיע לה את כל הקרדיט האפשרי.

איפור

אהבה משיחת הטלפון הראשונה. דיברתי עם מאפרות אחרות שגם רצו מחיר יקר יותר וגם לא הייתה לי איתן שום כימיה . חשבתי לעצמי אם ככה כל המאפרות אני בבעיה רצינית. ואז נתקלתי בקבוצה באסתי והיא פשוט מלאך! היא מצחיקה ברמות אחרות וגם מקצוענית. עשתה לי איפור מעבר לכל ציפייה שלי, יש לי עור מאוד בעייתי עם המון חטטים ופצעים והיא הצליחה לכסות את הכל מבלי לגרום לי להרגיש שאני בתוך מסיכה של מייקאפ. גם אמרתי לה שלא חשבתי שזה יצא יפה כמו שזה יצא כי אין לי נסיון עם איפור. אבל היא הוכיחה מעל לכל צל של ספק שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה והיא תהפוך כל אחת לנסיכה שהיא מבלי לשים מסיכה של מייקאפ.

איפור

המלכה של התלתלים. מביאה אנרגיות מטורפות על הבוקר.. זורמת, מצחיקה ועושה אווירה כייפית באופן כללי. התוצאה מדברת בעד עצמה. אין לה מתחרים בעולם התלתלים היא מושלמת!

מעצבי טבעות

נסעתי מראשון לציון עד חיפה לנעלי אולגה. יצחק הוא בנאדם מדהים. הוא נותן לכל בחורה את ההרגשה הכי טובה בעולם. לי יש רגל צרה (מאוד) וארוכה.. משהו שתמיד התביישתי בו והוא תמיד ידע לתת את ההרגשה שאין רגליים לא יפות. מבחינת שירות הוא מדהים ממש והנעליים נוחות מאוד! הוא חושב על דברים שאף אחד אחר לא הציע לי בנעליים. לדוגמא - שם לי גומי בחלק הקדמי של הנעל שימנע החלקה (זה מאוד מאוד עזר כשנשפכה שתיה על הרצפה). בקיצור...אל תתלבטו בנות המרכז, הוא שווה את הנסיעה!

רב לחתונה

פתחנו תיק דרך צוהר ורצינו רב קליל ובלי כפייה דתית, זה היה חשוב לשנינו. יצרנו קשר עם עמיהוד סולומון והוא היה סגור כבר בתאריך שלנו והמליץ לנו על דניאל. הלכנו לפגוש אותו ושנינו הרגשנו שהוא הרב המתאים עבורנו. הוא מדבר בעיקר על אהבה וזוגיות ופחות דת. מאוד התחברו אליו וראיתי מהחופה שכל הקהל האזין מהתחלה ועד הסוף.

טיפים וכל מני דברים שלמדתי מהאירוע הזה: 1) אל תתפשרו על דברים שמהותיים לכן. הכל היה חשוב לי, אני בנאדם עם סטנדרטים מאוד גבוהים. היה לי חשוב אולם יפה ושיהיה לטעמי, אוכל טעים במיוחד, צלמים איכותיים ודיג'יי תותח. כמה שניסיתי להתפשר בסוף חזרתי לאותם אנשים כי ידעתי שאני מעדיפה לשלם קצת יותר ולהיות שלמה ומרוצה. 2) בהמשך לסעיף הראשון - תתמקחו על הכל! לא לפחד להתמקח - אם יש לכן מישהו קרוב אליכם שטוב יותר מכם קחו אותו ותנהלו משא ומתן, השגנו ככה דברים שלא חשבתי שאפשר להשיג. 3) אמרו זאת לפני ולא סתם - צאו לקבלת פנים. כייף לראות את האנשים שאתם מכירים זה גם עוזר להפחית את הלחץ. 4) האירוע עובר ממש מהר ובקצב מסחרר.. אני אישית לא זוכרת המון כי מרוב שזה טס לי לא הצלחתי לחוות את הרגע. אבל אנשים סביבי אמרו שהייתי באופוריה... אז אני מאמינה להם 5) תבחרו טוב טוב את האנשים שאתן רוצות אתכן בהתארגנות. מלוות, הורים, אחים וכו'. זה מאוד מאוד מאוד משפיע לאורך כל היום. איתי הייתה חברה אחת טובה ואמא שלי הצטרפה בהמשך והיה לי מושלם. רגוע בדיוק כמו שהייתי צריכה כדיי לאגור כוחות לשאר הערב. 6) תצטלמו מלא! לא הצטלמתי עם אנשים כי ממש רציתי לרקוד כל הזמן ואין לי מזכרת עם אנשים מהערב הזה (או שיש לי ואני עדיין לא יודעת?) 7) אם בני הזוג שלכן רוצים להיות מעורבים, תערבו אותם בהחלטות ושתפו אותם. זה חשוב גם להם. אם למישהי יש שאלות אשמח לעזור מזל טוב לכל מי שלפני!!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סיון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סיון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סיון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סיון
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
ברנע מיוזיק | Barnea Music+
ברנע מיוזיק | Barnea Music
761 ממליצים
Dj לחתונה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
לחתן
הזמנות לחתונה ומיתוג
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
שמלות כלה
איפור
איפור
מעצבי טבעות
רב לחתונה