הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליבנת ועידו
החתונה של ליבנת ועידו
חורף 2019
הפוסט של ליבנת, חברת הקבוצה הסודית:

אז ככה, עידו ואני התחתנו ב 27.2 באיסט בתל אביב בחתונה של בערך 240 איש ואנחנו ממש חייבים להגיד תודה ענקית לכל הספקים המדהימים שהיו לנו. אתחיל בזה ואגיד שהיינו זוג של איזיווד, אבל הספקים שלנו היו מדהימים ולגמרי באו לקראתנו!

מקום לאירוע

הצוות היה מדהים! ברמה שאפילו לא הבאנו מנהל אירוע חיצוני, כי המנהל אירוע דן פשוט תקתק לנו את הכל ודאג שהכל יהיה כפי שביקשנו ממנו! גם את העיצוב לקחנו של המעצב של האולם אילן, שעשה עבודה מדהימה ואנשים ממש התלהבו! בקיצור, חוויה פשוט נהדרת! (כמובן שגם האוכל היה מדהים ואנשים לא הפסיקו להתלהב!)

צילום סטילס

עשה עבודה פשוט מדהימה! שנינו לא אוהבים להצטלם, וגם לא מחשיבים את עצמנו פוטוגניים יותר מדי, אבל רמי הצליח לגרום לנו להנות מהתהליך של הצילומים וזרק הערות שהעלו לנו חיוך על הפנים. הוא יודע לעבוד עם תאורות שונות ומצלמות וגם בתנאי רוח קשים (:(הצטלנו בטיילת והייתה רוח מטורפת!)

Dj לחתונה

השם שלו לחלוטין לא עולה פה מספיק והבנאדם פשוט מדהים! Touch Music - טאצ מיוזיק דיג'יי כפיר על! קודם כל, הוא היה אחד הספיקם הראשונים שהתקשרו אליי לאחר הסאגה של איזיווד ומיהר להרגיע אותי ולחלוטין בא לקראתנו! שנית, שנינו רצינו יותר מוזיקה של שנות ה 80, 70 בקטע של טוויסט ורוקנרול. כפיר לגמרי הצליח לעשות את זה (לא הייתה מזרחית בכלל!) והרחבה תמיד הייתה מלאה! בסוף הוא גם זרם איתנו על מוזיקת רוק (: - שיר כניסה לחופה - לא הצלחתי למצוא שיר שאהבתי בצורה מיוחדת, ובסוף החלטתי לשמור על קו קלאסי, אז נכנסנו לחופה עם המארש של מנדלסון.

איפור

המדהימה! רציתי איפור שהוא לא עדין מדי וגם עם קצת צבע. והיא לגמרי הצליחה לעשות את זה. גם בסוף הערב האיפור החזיק כאלו רק עשו לי אותו ועבר אפילו דמעות!

עיצוב שיער

הספרית הרגילה שלי היא גם מעצבת תסרוקות מוכשרת בטירוף! הצטלמנו בטיילת והייתה רוח מטרופת, וממש פחדתי בהתחלה על השיער, אבל הוא נשאר כמו שהוא ובקושי זז! - לילנה יש מספרה בפתח תקווה, ושם גם התארגנתי, המקום היה ממש חמוד (יש קומת סטודיו למעלה, שם גם התאפרתי) וממש נוח להגיע לשם.

שמלות כלה

קניתי אצלה במכירה שהיא עשתה, והיא דאגה לכל התיקונים (באופן אישי גם הייתה במדידות!), גם את ההינומה והעליונית לקחתי ממנה. השמלה הייתה מעלפת, ואפילו שהיא הייתה עם שובל היא הייתה ככ נוחה שלא החלפתי אותה לשום שמלה אחרת!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

נכנסו עם החתן ותוך שעה בערך הוא יצא מתוקתק עם חליפה שלמה + איבזרים (חפתים, דש, עניבה ועוד).

לחתן

אני חייבת להמליץ גם על החליפה של האח של הכלה והאבא של הכלה שקנינו ב men's בפתח תקווה. אח שלי בחור די גדול (גבוהה ורחב) והם סידרו לו שם חליפה שישבה עליו פיקס! (עשו את כל התיקונים שהיה צריך!)

רב לחתונה

נרשמו דרך צהר, והם ציוותו לנו את הרב אריה אנגלמן. שנינו לא מאוד דתיים, אז רצינו שהחופה תהיה קלילה ומהירה. באופן אישי גם היה לי מאוד חשוב להעניק טבעת לעידו, ולא להיות עם כיסוי כתפיים. הרב הסכים להכל ועשה חופה מרגשת, קלילה ונפלאה כפי שביקשנו!

צילום סטילס

קיבלנו עליו המלצה מרמי. קיבלנו הביתה מלא מגנטים, סך הכל זה אחלה, האיכות של המגנט ממש סבבה. הכי חשוב, הם הגיעו כ3 אנשי צוות. צלם מגנטים, מפתח, ועוד צלם שצילם עם רמי סטילס אבל גם צילם מגנטים, כך שהמגנטים היו מוכנים יחסית מהר וגם כמות התמונות סבירה בהחלט!

מעצבי טבעות

היא עשתה לי זר מהמם! רציתי טוליפים ורודים והיא גם הזמינה לי אותם במיוחד. הזר יצא מהמם!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

עשיתי לבד עם האתר של Save the Date. האמת שזה היה ממש סבבה, זה מוציא טבלת אקסל שנוח לעבוד איתה, ובמקביל עבדתי גם עם הטבלת אקסל שלי.

* הזמנות - רצינו לשמור על קו קלאסי ונקי ודודה של עידו (שהיא גם במקרה מעצבת גרפית) עזרה לנו לעשות את זה (: * קשקושים לרחבה - כפר גלעדי ברחובות מלא מזל טוב לכולן!! ♥♥

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
לחתן
לחתן
רב לחתונה
צילום סטילס
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה