הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי סעדה
החתונה של עדי סעדה
קיץ 2019
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

היי היי, פוסט המלצות(לא ארוך וחופר אבל חשוב). אז ככה...

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

מקום מהמם! התעלו מעל כל הציפיות ופרגנו לנו ב 2 עמדות הקוקטיילים מתנה ביום החתונה עצמו. כל מה שביקשנו ודרשנו היה. הכל היה מתופעל ברמה גבוהה ומקצועית וכמובן אוכל טעים בטירוף! בקיצור ממליצה

איפור

אלונה מדהימה, רגועה, מקצועית, יודעת להגשים חלום של כל כלה, אימא של הכלה ואחיות של הכלה. שימו לב היא הייתה המאפרת והמסרקת גם בחתונה של אחותי לפני 4 שנים והייתי בוחרת אותה עוד ככ הרבה פעמים שוב!

צילום סטילס

במילה אחת אומן! נתנאל הוא לא רק צלם אירועים אלא הוא אומן בכל מובן המילה! התחביב שלו זה לצלם פורטרטים של אנשים ומרגישים שהוא אוהב לעשות את מה שהוא עושה. כל החתונה והצילומים נתנאל היה רגוע, הדריך אותנו והיה על הזמנים וכמובן נהנה איתנו. הוא הגיע שיא המוקדם לצלם והלך אשכרה שאנחנו הלכנו. פשוט מלך!!!

שמלות כלה

במקרה נפלתי על לימור אחרי הרבה תסכול וחיפוש. היא הייתה סבלנית והקשיבה בדיוק למה שרציתי. הייתה שם לייעץ לכל דבר שקשור לחתונה והכי חשוב קיבלתי מלא מחמאות על השמלה המהממת שלה!!!

Dj לחתונה

פלג ידע להתאים את המוזיקה לקהל ברמה הכי גבוהה שיש. צעירים, מבוגרים, צרפתים אנגלים פשוט הכל, מהקבלת פנים עד סוף החתונה פשוט היה קשוב למה הקהל צריך בכל שלב. עשה בדיוק מה שרצינו וקיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה שלו. עשה איתנו הכנה ותיאום ציפיות והתעלה מעל הכל!

אטרקציות

דניאל הגיע בזמן וקיבלנו תמונות איכותיות בטירוף! כבר בערב החתונה נתן לנו קובץ עם כל התמונות המהממות שהוא צילם. היה זמין לקהל כל הזמן ועשה את הכל באווירה כיפית וחיובית!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
אטרקציות