הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאיה וגלעד
החתונה של מאיה וגלעד
סתיו 2019
הפוסט של מאיה, חברת הקבוצה הסודית:
טוב אז לקח לי מלא מלא זמן לכתוב את ההמלצות אבל לגמריי הגיע הזמן! גלעד ואני התחתנו בתאריך המבוקש 19.09.19 היה מאתגר מאוד לסגור ספקים אבל ברוך ה' לגמריי זכינו בצוות מדהים ועל רובם אני ממליצה בטירוף. אז נתחיל ממה שחשוב באמת
מקום לאירוע
מקום יפה, אוכל טוב, מחיר סביר ובסה"כ ממש מרוצים מהתמורה.
Dj לחתונה
המלכה!! גילוי נאות - הבחורה חברה טובה שלי, לכן מהרגע שסגרנו תאריך ידעתי שהיא תתקלט אצלנו. הבעיה שבעלי היה קצת סקפטי לגבי הבחירה. עזבו שהיא הבחורה הכי מרימה בעולם, עזבו שהכי כיף להיות במסיבה שהיא מתקלטת בה, עזבו שההתנהלות מולה פשוט כיפית כי היא זמינה לכל שאלה בכל שעה, עזבו הכל --> הבחורה פשוט גאון! בעלי דתל"ש, אני אוקראינית (עם אופי מזרחי) ושנינו בכלל אוהבים מוזיקת טראנס. החתונה שלנו הייתה השילוב המושלם של כל הסגנונות האלה, כך שלא היה אחד בחתונה שלא הרגיש שייך. ממצב שהרוסים רקדו בחסידי, והדתיים רקדו בטראנס. תעשו לעצמכם טובה ופשוט תבחרו בה. מבטיחה לכם שזאת לגמריי תהיה הבחירה הכי טובה שלכם!!
שמלות כלה
שמל(ו)ת כלה - אולי הנושא שהכי תסכל אותי בכל עניין הארגונים. מצאתי את עצמי עוברת בין קרוב ל-20 מעצבים ופשוט הייתי כל כך מתוסכלת, כלום לא היה מה שפינטזתי, גם כשהלכתי על שמלות מעצבים מפונפנות. ואז פגשתי את המלאכית סבטה מסטודיו Veronika שמלות כלה המעצבת הכי מדהימה עם האישיות הכי מושלמת שפגשתי! מעבר לכך שהיא עיצבה לי 2 שמלות מושלמותתתת במחיר סופר משתלם, היא פשוט בחורה מדהימה שגרמה לי בכל מדידה להרגיש הכי יפה בעולם. יש לה אנרגיות כל כך טובות והיא פשוט לב אחד גדול. לגמריי ממליצה בטירוף על המדהימה הזאת!
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מנהלת אירוע - אחד האישויים הגדולים שנתקלנו בהם היה האם לקחת מנהלת אירוע או לא? הרי יש דוד שמוכן לעשות את זה בחינם, אז למה לבזבז את הכסף? אז זהו שלא!! מעבר לכך ש Nofar Manor המדהימה דאגה לנו, לספקים, לכל האורחים ולכל פנטזיה שהייתה לנו ביום הזה, היא פשוט חסכה לנו המון כסף!! איך? אורחים שלא אכלו מנה עיקרית לא נספרו, ילדים קטנים לא נספרו, כל מה שלא תפקד בדיוק כפי שרצינו - קיבלנו פיצוי. הבחורה חוסכת הרבה יותר מההוצאות שיהיו לכם. עכשיו בואו! לא כל אחד יודע לעשות את הדברים האלה, בטח לא דוד רחוק שבא להנות ולא לעבוד בחתונה שלכם! אז מעבר לזה שהיה לי שקט נפשי כל היום, שהטלפון שלנו היה מכובה בתיק וסמכתי עליה בעיניים עצומות שהכל יתקתק (החופה התחילה בזמן, ההסעה יצאה והגיעה בזמן, המעצב שיער שלי חיכה לי בחדר ואני פשוט באתי להנות), חסכנו יותר מ4000 ש"ח בזכותה! אז תעשו לעצמכם טובה ותחסכו לעצמכם כסף +כאב ראש.
איפור
אחרי 3 ניסיונות איפור אצל מאפרות שונות בהם יצאתי מבוגרת ב10 שנים והזדעזעתי ברמות, הגעתי ל נופר מישלע התותחית שגרמה לי להראות ולהרגיש כמו נסיכה. נופר לגמריי יודעת איזה איפור להתאים לך, איך לגרום לך להראות כמו עצמך רק יפה יותר וליצור אווירה מהממת וכיפית. ממש ממש ממליצה עליה בחום!
עיצוב שיער
אל דניאל הגעתי דרך נופר המאפרת, השם הזה לא הופיע בקבוצה אפילו פעם אחת, אבל סמכתי על נופר שתדע להמליץ לי נכון. הבנאדם פשוט גאון!! הוא סבלני, רגוע, מקצוען ברמות פסיכיותתת! לקחתי אותו גם לליווי, הוא תקתק לי תסרוקת שנייה, אילתר תוך כדי וגרם לי להרגיש ממש נסיכה! מבחינת מקצועיות אין ספק שהוא ברמה של כל מעצבי העל, אל תפספסו אותו!
צילום סטילס
כפרה עליהם! סגרנו מולם חבילה של סטודנטים נישאים- קיבלנו את אלכס הצלם הכי גבר בעולם הזה!! הבחור כל כך אוהב את העבודה שלו שזה פשוט משתקף בכל תמונה. קיבלנו את האלבומים ממש מהר, הכל ברמה סופר איכותית. ממש כיף להתנהל מולם. ממליצים בטירוף!
רב לחתונה
התחתנו דרך צוהר, בגלל שההורים שלי התחתנו בחו"ל הייתי צריכה לעבור ברור יהדות, זה כן תהליך בירוקרטי ארוך יחסית, אבל דרך צוהר זה היה ממש קליל. ממליצה על הארגון מאוד ועל הרב יאיר אריאלי בפרט- בנאדם מקסים וליברלי, עשה לנו חופה קצרה ומרגשת
תכשיטים ואקססוריז
דנה מנצור תכשיטים מהממים, בחורה מקסימה, אני ממש הייתי מרוצה ממנה!
לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+
יחס טוב, מחיר הוגן, חליפה מהממת! בעלי ממליץ בחום! אשדודית הקשבה אליי!!! בגלל התאריך היה לי סופר קשה למצוא מקום להתארגן בו, האולם סיפק לנו סוויטה באולם לליל כלולות אז לא רציתי לסגור 2 לילות וכל המלונות לא הסכימו. התחלתי לחושב יצירתי והגעתי לדירה מדהימה של דני במרינה באשדוד במחיר סופר משתלם ללילה אחד (בלי שעת יציאה מוקדמת). עמדה לרשותנו דירת 4 חדרים מהממת עם נוף לים שפשוט אפשרה לנו להתארגן בכיף בלי צפיפות ועם אחלה תמונות.
שורה תחתונה- עבורי זה היה לגמריי היום הכי מאושר ושמח בחיים, תעופו על עצמכן ופשוט תהנו זה יום שלא חוזר על עצמו!
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
עיצוב שיער
צילום סטילס
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
לחתן