הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר ועידו
החתונה של ספיר ועידו
סתיו 2019
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

אזזז עידו ואני התחתנו ביום חמישי, ה-3.10.19, אחרי שבעה חודשי אירוסין. חתונה של 580 אורחים. כל כך נהניתי לארגן לנו את החתונה ובכלל בחתונה עצמה היה לי מושלם! זו הייתה תקופה מדהימה, והכל עבר בשנייה!!

מקום לאירוע

האולם הגדול. מדהים! ללא ספק האולם עם האוכל הכי טעים בצפון. הוספנו לבופה עמדת כבד אווז, ולאפטר פארטי הבאנו את העמדה החדשה של הקאלה בקונספט ״נורמן״ (חלות של שבת עם שניצלים) אומנם זה לא זול- אבל שווה! אנשים עפו על זה ועל האוכל בכלל ולא הפסקנו לקבל מחמאות.

עיצוב- איקה, מעצבת הבית, הלכתי על סגנון כפרי. היא התאימה את העיצוב לתקציב שלי ויצאתי מרוצה מאוד

שמלות כלה

שמלה ואוברול. הבנתי שהדעות חלוקות פה לגבי היחס. אני יכולה להגיד שלאורך כל התהליך היה לי מדהים בסטודיו שלה עם מיכל המקסימה! קניתי את השמלה ואת המכנס של האוברול ותפרו לי בסטודיו בצורה קפדנית ומקצועית את החלק העליון של האוברול. כל התיקונים נעשו בסטודיו, והייתה אווירה נעימה וכיפית בכל מדידה.

צילום ועריכת וידאו
תמיר ישעיהו
+

מעבר לזה שהוא חבר, הוא אחד האנשים הכי מוכשרים שאני מכירה. הוא מצלם מהלב, דואג לפרטים הקטנים, לזוויות, עורך בחסד עליון!! פשוט מרגש לראות אותו עובד ואת האכפתיות שלו.

צילום סטילס

אחת הבחירות המדהימות שלנו! היה לנו חיבור איתו כבר בפגישה הראשונה. בכל שלב הצילומיםם היה לנו כיף והכל פשוט זרם. והכי חשוב- יצאתי כל כך מרוצה מהתמונות!

Dj לחתונה
יובל ענבר- אקפלה
+

וואו!! וואוו!! וואו! כבר מהשיחה הראשונה שלנו ידעתי שהוא ינגן לי בחתונה. הוא מלא באנרגיותת ווייבים טובים. מקצועי בטירוף! במשך שבעה חודשים הוא ליווה אותנו ואת החפירות שלי לגבי שירים. כל שיר שאהבתי שלחתי לו בלי דחיית סיפוקים והוא היה זמין אליי. הבין מהר מאוד את הסגנון שלנו, קרא את הקהל בצורה מדהימה!! והרקיד את כולנו עד שסימנתי לו להפסיק ב2:30. קיבלתי עליו מלא מחמאות! והוא לגמרי ההוכחה שאפשר להביא דיג׳י מדהים במחיר טוב ועל הדרך להנות מדברים שחברת אקפלה מביאה ביחד איתה ומוסיפים לרחבה (עגלת גומי, בלונים, זוהרים וכו׳).

קייטרינג ושירותי בר

מטורפים!!! עושים אווירה מדהימה, אלכוהול מגוון, איכותי ובשפע! כל מה שהאורחים רצו- היה. לגמרי נותן שקט. קיבלנו מהם במתנה גם עמדת קוקטיילים לאורך כל האירוע.

אטרקציות

מלך!! אין מילה אחרת. כאילו עוד צלם סטילס ברחבה. מצלם מדהים והאיכות של המגנטים ברמה גבוהה מאוד. הוא מביא איתו עמוד של תאורה וכולם עפו על זה!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

דודו היה מנהל האירוע שלנו- ואני מודה על הרגע שלקחתי ניהול אירוע חיצוני. זה שחרר הרבה מהלחץ שלי. דודו סידר את כל הדברים שקניתי לקבלת פנים וכל תהליך ההושבה התנהל בצורה מוקפדת ומסודרת.

לחתן

חליפות יפות, שירות טוב ומחירים טובים.

מעצבי טבעות

יש להם מבחר ענק!

רב לחתונה

בן ציון נורדמן. חופה ב10 דקות. קליל, מצחיק וליברלי הכי חשוב.

דברים נוספים:

*אלי אקספרס*- מיד אחרי שעידו הציע לי נישואים נכנסתי לאתר, קראתי המלצות והזמנתי מראש כל מה שאני רוצה ליום התארגנות ולקבלת פנים. כבר בחודשיים הראשונים כל הדברים היום מוכנים בבית ולא הייתי בלחץ של הזמנות. דברים מושלמים וזולים.

*לא* עשיתי סלואו שקט, הלכנו על שיר שאפשר יותר לזוז בו, סה״כ בית אחד ופזמון ומיד אחר כך התחילו שירים אחרים, כולם קפצו עלינו והיה כיף.

*עשיתי סלואו וחופה נקיים, בלי אטרקציות* לא מתחברת לזה ולא הרגשתי שמשהו חסר.

הסתובתתי קצת פחות משעה בקבלת פנים בגלל שהיה צריך לסדר את השיער. בדיעבד- הייתי מסתובבת עוד, רציתי להגיע ליותר אורחים. חוץ מזה, זה ממש מרגיע וכיף.

זהו, תהנו מהיום שלכן :)

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן
מעצבי טבעות
רב לחתונה