הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיכל
החתונה של מיכל
סתיו 2018
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

מזל טוב לכל הכלות !! ואיזה כיףףףף לכל מי שלפני !! אני מקנאה בכן ולגמרי בא לי עוד פעם על החתונה! אז פוסט מאודדדד (באמת מאוד) ארוך לפניכן.. תהנו ;) סהר ואני התחתנו ביום שני 12/11/18 אחרי 7 חודשי אירוסין, 550 מוזמנים, 380 אישרו הגעה, 330 הגיעו. (באותו יום היו טילים לדרום וחלק מהאורחים שלנו נשארו לצערנו סגורים במקלטים , משהו שלא היה מתוכנן) אז אני אתחיל בטיפ הכי חשוב בעיניי.. לפני החתונה קיבלתי החלטה עם עצמי.. לא משנה מה קורה באותו יום , יש לי רק יום אחד כזה בחיים ואני הולכת להנות ממנו הכי בעולם!! אני הולכת להתעלם מרעשי רקע ומכל דבר שעלול להרגיז אותי או לבאס אותי ופשוט הולכת לזרום עם מה שיהיה.. אז את הדברים האלו אני אפרט בהמשך הפוסט.. אבל אני יכולה להגיד שההחלטה הזו לגמרי הפכה את היום שלי לשמחח ביותר !! אחרי החתונה הרשתי לעצמי כבר לבקר דברים או להתבאס וכו אבל הכי חשוב שזה לא הרס לי את היום עצמו..

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

א-י-ן דברים כאלה !!!!!! שנאתי לחפש אולם ! זה שלב ארוך ומייגע , החיפושים אחר משהו שיכיל את כל מה שרצינו , אולם שמשלב קבלת פנים בחוץ ואוכל וריקודים בפנים ושרמת האוכל תהיה מאוד גבוהה ובאותה נשימה שנוכל לעמוד בזה תקציבית.. אלכסנדר סיפקו לנו את ה-כ-ל כבר בשלב הטעימות התעלפנו.. וגם כשהיו לנו בעיות עם טעמים במנות מסויימות הם לא היססו לקרוא לשף ולשנות את הדברים שהפריעו לנו העיקר שהכל יהיה לטעמנו. פונקנו מפה ועד אין קץ בכל מה שרק היה אפשר ! עד היום המחמאות על רמת האוכל והשירות באולם לא מפסיקות להגיע !! עומר מנהל הארוע מקצועי ביותר ורואים שהוא חי את האולם והארועים .. מאוד התלבטנו האם לקחת מנהל ארוע חיצוני ובסוף החלטנו שאין צורך , הצות באלכסנדר באמת מיומן לכל דבר קיבלנו מענה וסהכ יש באלכסנדר 4 מנהלים בכל זמן נתון שנמצאים איתנו עם ההורים וכו.. בפועל, באמת לא היה צורך במנהל חיצוני , ובפועל שילמנו על ההתחייבות שלנו עבור כמות המנות. בנוסף, רצינו ליצור בשביל הכניסה לאולם שביל שמלא בשורות של אטבי אורות עם תמונות של סהר ושלי והיה חשוב לנו לשים תמונות של אמא של סהר זל והסבים שלי זל. עומר מיד אמר שאין שום בעיה שאביא לו את התאורה והתמונות והם ידאגו לתלות ולסדר את זה ביום החתונה. זה יצא מהמםם ומרגש!

צילום סטילס

אלעד והצוות שלו זה משהו שאי אפשר להסביר במילים .. סהר ואני לא ככ אנשי מצלמות .. לרוב אני נמצאת מאחורי המצלמה וסהר מובך להצטלם .. חיפשנו צלמים שמצד אחד יהיו מאוד יצירתיים ויוציאו פריימים מיוחדים ומצד שני שנוכל להתחבר אליהם ושיהיו בראש טוב.. אלעד והצוות שלו הם משהו פסיכודלי ! הם באים באנרגיות שיא ! לא נרגעים עד שלא מוציאים את התמונות שרצו והאווירה שהם מביאים איתם לא ניתנת להסבר ! לקחנו את אלעד גם לצילומי זוגיות שעשינו עם הכלבה שלנו חודשיים לפני החתונה ואלו היו צילומים ככ ככ כיפים ומשחררים ! זה לגמרי גרם לנו להבין מה אנחנן אוהבים יותר ומה פחות לקראת יום החתונה וכמובן להתחבר לאלעד. ממליצה עליו שוב ושוב ושוב !

רב לחתונה

אני אתחיל ואומר שאין ככ קשר ביני לבין הדת ודווקא בעלי הוא זה שמחובר יותר לדת ולהלכה.. לפני 4 שנים היתי בחתונה של חברה שהרב שלה היה דניאל רוטשטיין ומאז אני לא שוכחת את החופה הזאת שהיתה הדבר המרגש ביותר שראיתי! מאז ידעתי שכשיגיע היום שלי הוא יהיה הרב שלי.. כשאמרתי לסהר שאני בוחרת לנו רב הוא היה בהלם מוחלט מה הקשר שלי לבחירת הרב .. אחרי שנפגשנו איתו גם סהר התאהב ! הרב נתן לי לתת לסהר טבעת ולקרוא לו כמה מילים.. הוא חיבר סיפור מדהיםםםםם על איך סהר ואני הכרנו ומי אנחנו בחרוזים וזה היה ככ מרגש והפך את החופה לככ אישית ומיוחדת ! בנוסף הוא דאג לרכז לנו את כל הניירת והמסמכים כדי שאחרי החתונה הכל יהיה לנו מסודר ומוכן כדי לסיים את בתהליך מול צהר והרבנות.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

אלי מתנה אטיסוטו לי היו חשובים הצלמים , לסהר היה חשוב הדיגי . סהר בא מרקע של מסיבות והיה לו חשוב לסגור עם דיגי שיודע לקרוא את הרחבה ולהשאיר את כולם על הרגליים אלי ת-ו-ת-ח זרם עם כל מה שביקשנו ממנו וידע לקרוא את החברה מהצעירים למבוגרים והרחבה היתה מלאה כל הזמן למרות שהחתונה התקיימה ביום שני!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אבי הוא מעצב הבית של אלכסנדר, אמנם אנחנו לא מחוייבים לו אבל החלטנו אחרי פגישה איתו שהוא יעצב לנו את האולם . מראש החלטנו שעיצוב אולם זה לא משהו שבא לנו להוציא עליו כסף והיה לנו ברור מה אנחנו רוצים ובאיזה תקציב אנחנו מוכנים להשקיע. העבודה מולו היתה ככ נוחה .. באתי עם תקציב ברור ולא זזתי ממנו וידענו להוציא עם התקציב הזה בדיוק את מה שרצינו בעיצוב האולם (חופה כמו שרצינו ומרכזי שולחן)

שמלות כלה

לנגה הגעתי אחרי שראיתי כבר כמה מקומות וכמה סגנונות של שמלות ההתלבטות הגדולה שלי היתה האם ללכת כמו בחלום על שמלה עם כתפיות ספגטי ומחשוף או ללכת על שמלת אוף שולדרס (גיזרה שביומיום אני מאוד אוהבת ללכת בה) נוגה המעצבת הציעה לי לשלב בין השמלות ובעצם לתפור לי מאפס שמלת אוף שולדרס שאחרי החופה הכתפיות של האוף שולדרס יתנתקו ומתחתיהן יסתתרו כתפיות ספגטי שאוכל להעלות למעלה ובעצם ארוויח שתי שמלות בשמלה אחת. הרעיון קסם לי ! התהליך מבחינתי היה קשוח ודיי הצטערתי עליו . בדיעבד לא היתי תופרת מאפס.. אני חושבת שתפירה מאפס מתאימה לבנות מסויימות בלבד.. אין לי כל הבנה בבדים ואין לי את היכולת לדמיין איך בד כזה או אחר או כל תחרה שהיא נראת כשמלה .. הכל היה ניראה לי כמו וילונות וזה מאוד הקשה עליי ממדידה למדידה עד לתוצאה הסופית. אם את לא אחת שבאה מרקע של אופנה ואת לא יודעת מה יצא לך בסוף אל תלכי על תפירה מאפס.. בדיעבד היתי מעדיפה למצוא דגם שאני אוהבת ושלמה איתו ולתפור אותו בשבילי. יאמר לזכותה של נוגה שהיא היתה סבלנית ברמות על חלל וזרמה עם כל הלחצים שלי וביום החתונה היא אפילו באה להלביש אותי בגלל מורכבות השמלה ולוודא שהכל יושב במקום.

עיצוב שיער

חברה טובה וקולגה לעבודה השם שלה עולה פה לא מעט ובצדק דנה היא כישרון מהלך ! מעבר לאנרגיות שיא שהיא מביאה איתה ! דנה סידרה את השיער שלי של אחותי ושל אחות של בעלי וכולנו ניראנו אש ! התסרוקות החזיקו כל הלילה !

איפור

אנוכי :) אחרי לבטים של האם להתפנק ביום שלי עם מאפרת החלטתי לעשות את מה שאני הכי אוהבת ומה שמרגיש לי הכי המקום הטבעי שלי ואיפרתי את עצמי (וגם את אמא שלי ) לחתונה . זה היה אדיר וגרם לי להרגיש הכי טוב עם עצמי :) אז אם יש כאן מאפרות בקהל תשקלו את זה

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

לליה הגעתי דרך האינסטגרם אני עוקבת אחריה תקופה דיי ארוכה.. סגרנו מראש מה הסגנון שבא לי וביום החתונה סהר אסף ממנה את הזר שיצא מהמם !

הזמנות לחתונה ומיתוג

איזה סרט אכלתי עם ההזמנות האלה! החלטתי לעצב בעצמי בפוטושופ את ההזמנות לחתונה ורציתי להדפיס בבית דפוס עם הדפסת פויל זהב. אחרי שמצאתי בית דפוס שנתן לי הצעת מחיר טובה התחילו כל מיני בעיות של זמנים וחוסר רצינות מצידם. וככה מצאתי את עצמי שניה לפני סוכות ושניה לפני שצריכה להתחיל לחלק הזמנות ואין לי איפה להדפיס. פניתי לפרי פרינט בחולון , סיפרתי להם שבית הדפוס הקודם דפק לי ברז בדקה התשעים והם נחלצו לעזרתי גם בהדפסה וגם במחיר ! הם היו פשוט תותחים !! אומנם ההדפסה לקחה זמן , ותהליך של הדפסת פויל הוא מורכב אבל ההזמנות יצאו פשוט מושלמות !!

מעצבי טבעות

מדהימים שאין דברים כאלה ! קשה לי באופן כללי עם טבעות ורציתי משהו שאתחבר אליו.. עוד לפני שהגעתי אליהם ראיתי טבעת בצורת v שמאוד אהבתי וידעתי שכזאת אני רוצה (אחרי שווידאתי עם הרב שזאת טבעת כשרה) הגענו לדניאל מתת ולא היה להם בדיוק את מה שרציתי .. ואז במקרה על המוכרת שהיתה איתנו היתה טבעת בדיוק כזו (שמסתבר שקנתה בכמה שקלים כשהיתה בהודו) הציעו בחנות ליצור לי מודל מהטבעת שלה ולייצר לי אחת כזו. כשהגיע הזמן לאסוף את הטבעות באנו ממש נרגשים ולקחנו אותם הביתה.. רק שבועיים אחרי שהיתה אצלי בבית עלו לי הלבטים שהיא יצאה עם וי גדול ועמוק מדיי ורק אז השוותי לתמונות מהיום שבו עשינו את ההזמנה והבנתי שבאמת היא לא יצאה אותו הדבר וכמו שביקשתי.. הרמתי טלפון לדניאל מתת ובלי שום בעה אמרו לי לבוא שוב ווידאו שהמוכרת עם הטבעת שלה נמצאת כדי שנוכל להשוות.. הגעתי חזרה לחנות עשינו השוואה וראינו שבאמת לא יצא כמו שרציתי .. בלי להתווכח לקחו את הטבעת שעשו לי והבטיחו לעשות אחת חדשה. ואחרי שבועיים היא היתה מוכנה ומושלמת ! הם היו ממש ממש נחמדים ומקצועיים לאורך כל התהליך !

ניהול אירוע ואישורי הגעה

האפליקציה עושה אישורי הגעה באס אמ אס בלבד והטלפונים בהמשך עליכן .. מאוד התחברנו לזה כי המחירים ככ נמוכים שלא רציתי לשלם לשאר החברות מלא כסף על זה וידעתי שהאישורי הגעה שלי יהיו הכי קרובים לאמת כי את הטלפונים יעשו האחיות וחברות בהמשך .. האפליקציה בעצם מאפשרת שני סבבים של אישורי הגעה , הודעת תזכורת לחתונה עם שליחת קישור לוויז והודעת תודה שבאתם בסוף .. בכל שלב יחתן לערוך את ההודעות ואת כמות המוזמנים שמקבלים אותן וככה התעדכנו אונליין כל הזמן במצב המוזמנים. מאור ממקימי האפליקציה היה זמין לי בכל שאלה או בקשה והיה ממש נוח לעבוד איתם.

*תכשיט שיער וצמיד* - איה בן יעקב *עגילים* - שגית רביבו *נעליים* - קולינס *חליפת חתן* - דיפלומט *מקווה*- אני אספר את הפחד הגדול שהיה לי ממקווה ואיך החוויה הזאת היתה ככ חיובית ! אני סובלת מילדות מבעיית אוזניים , ברגע שמים נכנסים לי לאוזן זה ישר מתפתח לדלקת אוזניים .. היה לי פחד מהטבילה במקווה בגלל זה מכיוון שאני חייבת לשים אטמים. בנוסף יש לי פירסינג באף שאני לא יכולה להוציא כי הוא הותאם במיוחד בגודל שלו לאף שלי ואפ אני מוציאה אי אפשר להחזיר. המדריכת כלות המקסימה שלי דאגה לברר לי ומצאה שמקווה פקיעין בתא מוכן לתת לי לטבול עם פקקי אוזניים ועם הפירסינג באף. הגענו למקווה אמא אחותי ואני והינו בשוק ! המקום ככ נקי ומזמין החדרים נראים כמו של ספא והחוויה היתה ממש מיוחדת ומרגשת ! *מדריכת כלות* - סליה (מצהר) עשינו פגישה של שעה וחצי והאמת שהיה דיי נחמד .. דיברנו על אהבה ושווינות וזה היה הכי רחוק מהדרכות כלה ששמעתי מחברות שדיברו איתן על למה הן צריכות לבשל לגבר שלהן וכו.. וכמו שאמרתי סליה היתה מאוד רגישה כלפיי לנושא המקווה עם האוזניים ודאגה לעשות עבורי בירור מקיף כדי למצוא מקווה שיתאים לי. *קישקושים לרחבה* - מסיבלנד *מסיבת רווקות*- קשה לי עם הקונספט אני לא מתחברת לזה וידעתי שאני לא רוצה אחת בסגנון הוילות וכו.. אחותי קצת התקשתה עם הגזירה המרה והחליטה שמשהו צריך להיעשות אז היא לקחה אותי ללילה במלון עם ספא מפנק ובאותו הערב נפגשנו עם חברות טובות שלי ובנות המשפחה הקרובות במסעדת יאסו וחגגנו בקטנה עם אוכל טוב.. *קצת DIY* הינומה לכלבה - לא מצאתי באינטרנט משהו שהתאים אז הזמנתי באיביי פפיון לבן (כמו שגברים שמים סביב החולצה) ואז זה בעצם נסגר עליה כמו קולר.. ביקשתי ממעצבת השמלה שלי מעט שאריות טול שהיא לא משתמשת בהן ותפרתי את זה לפפיון.. *שביל אורות ותמונות*- אמא של סהר נפטרה לפני כמה שנים וגם הסבים שלי.. היה לנו חשוב להזכיר אותם במהלך החתונה בכל מיני אפשרויות ולהרגיש שהם קרובים אלינו. החלטנו לעשות בכניסה לאולם שביל של תמונות משותפות שלנו וזה היה אחד הדברים המרגשים! קניתי בחנויות סטייל מקס סטוק את האטבי אורות וכשנגמר המלאי בחנויות הזמנתי נוספים מאיביי. *ערכות התרעננות לשרותים* - קניתי סלסלאות בביוטי קר ואת שאר הדברים ששמתי קניתי גם שם וגם ברשת גוד פארם *בועות סבון לחופה* רציתי בכניסה לחופה שיפריחו בועות קניתי ממסיבלנד בועות סבון בצורת חתן כלה ושמתי שלט לאורחים שיקחו איתם את הבועות לחופה.. בנוסף קניתי 4 אקדחי בועות סבון שנתנו לאנשים מסויימים.. *בלונים להתארגנות* - כאן אני יכולה לתת טיפ ממשי לכל מי שחלמה על בלוני הקונפטי העצומים. זה בזבוז של כסף ! קניתי מלא בלונים עצומים מאיביי.. דאגתי להזמין מישהי שתנפח לי אותם ערב לפני החתונה כי זה חתיכת התעסקות.. היא טענה שבלונים כאלה גדולים מחזיקים גם שבוע בלי למצמץ.. בתכלס הבלונים מגיעים עם כמות משוגעת של קונפטי בפנים מה שגורם להם להיות מאוד כבדים .. ורוב המקומות בכלל לא ירצו לנפח לכן בלונים כאלה כי זה ממש יקר וכמות עצומה של הליום .. בפועל בבוקר שקמנו כל הבלונים היו על הרצפה ולא שרדו בכלל את הלילה.. תעשו לעצמכן טובה ואם אתן באמת חולמות על בלוני הליום ענקיים עם קונפטי וקשקושים בפנים קחו מישהי מהתחום פה בארץ ותזמינו ממנה בלונים נורמליים גם אם הם יקרים .. הם לפחות יחזיקו מעמד ;) שאר הבלונים הקטנים יותר וקישוטי הבית שהזמנתי מאיביי היו מעולים. *עיצוב רכב* - אחות של סהר התותחית החליטה לקחת על עצמה את העניין . היא החליטה לעשות שני רכבים - רכב חתן ורכב כלה חתיכת פרויקט שעבדה עליו לילות וימים.. הכתר נעשה בהדפסת תלת מימד וחיתוך לייזר אז אם שרדתן עד כאן שאפו ;) ותרגישו חופשי להתייעץ ולשאול .. המווון מזל טוב לכל הכלות לעתיד ♥

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
275 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
רב לחתונה
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שמלות כלה
עיצוב שיער
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה