הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר בירגר
החתונה של שיר בירגר
קיץ 2019
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

קרדיטים ושלבי פעולה שכתבתי ואולי יוכלו לעזור לכן/ם: את הקרדיטים אתן למי שעפנו עליו באמת (גם בשלב ההכנה, גם ביום עצמו וגם בשלב התוצאה. למשל את הצלמת וידיאו לא אציין פה כי עוד לא קיבלנו את התוצר הסופי). לא הרחבתי יותר מידי כדי לא לחפור אבל אתן מוזמנות לפנות פה ובפרטי לשאלות בכיף! תאריך: 28.8.19, יום רביעי.

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

אוכל טוב, ניהול מצוין (בלי מנהל אירוע חיצוני), רחבה אדירה ובריכה מטורפת שממש שידרגה את המסיבה המטורללת שלנו.

שמלות כלה

רן יעל והצוות היו קשובים ורגישים לאורך כל התהליך. הכל התנהל בשלוה ובסבלנות בדיוק כמו שרציתי ונהניתי להגיע לסטודיו בכל מדידה ומדידה. בסופו של דבר הרגשתי שמצאנו ויצרנו את השמלה המתאימה לי ביותר. הרגשתי אני בגירסה הטובה ביותר שלי, פשוט נסיכה לערב אחד :) מודה מאוד לצוות המדהים על המקצועיות, הנינוחות, והכיף שעשיתם לי!

Dj לחתונה

אנחנו לא מפסיקים לדבר עליך ולהיזכר ולשחזר את הערב המטורף הזה. שחר פשוט אגדה. הרגשנו שהוא באמת משהו מיוחד! שחר לא סתם שם מוזיקה, הוא רגיש וחכם ובזכות התכונות המדהימות האלה ידע לראות את הרחבה, להקשיב לאנרגיות, להתחבר אליהן ולנתב אותן בדרך הכי טובה בעולם! זו באמת אמנות. מודים לו מכל הלב! ומחכים לפגוש אותו עוד הרבה בשנים הקרובות בכל החתונות של החברים!!!

אטרקציות

תפסה תמונות אותנטיות ומרגשות! היא שווה כל שקל.

צילום סטילס

רגיש, מיוחד וחכם- והכל ניכר בצילום. הוא תפס כל כך הרבה רגעים מיוחדים ביום הזה והיה כיף ענק איתו.

עיצוב שיער

מקצועי ורגיש, השיער לא נע ולא זז, כולל בבריכה.

# אוברול לריקודים: ברנדה+ סניקרס נייק. ההחלטה השניה הכי חכמה שעשיתי בערב הזה...! האוברול למכירה. # חליפה ונעלים: מלכאן בירושלים. # מיתוג וDIY: עצמאי. *ערכות התרעננות לשרותים. *סידור שולחנות- על כל שולחן היו עציצי תבלין שהם תרומה וצנצנות עם אבנים ונר צף. על כל עציץ היה פתק הסבר על העמותה ופתק ממותג עם תודה שבאתם. הכל הוכן באקסל. *קיר דונאטס- מתן ואבא שלו בנו, אני צבעתי עם חברה. את הדונאטס הזמנו מדולצ׳ה קאסה, מאפייה בירושלים וחבר אסף ושם בגן בהקפאה בבוקר האירוע. היה שווה! הקיר למכירה מירושלים. *עמדות קעקועים וצבעי full moon- הכנו בעצמנו עם המיתוג שהכנו. לא היה ביקוש מלבד כמה ילדים חמודים. *עמדת קבלת פנים עם תמונות שלנו וצנצנת פותחני בירות עם השמות שלנו- הזמנו מאלי אקספרס. זה עף. *עמדת חלוקת מספרי שולחנות: גזרנו מליון עיגולים ממוספרים (הכנו גם באקסל עם הרקע של ההזמנה), והדבקנו בקצה של כוסות צ׳ייסרים בהן שמנו לימונעארק שהכנו. כל מי שנכנס הרים צ׳ייסר עם מספר השולחן. המטרה הייתה שמהרגע הראשון נכתיב את הוויב שבא לנו שיהיה בערב הזה. זה אכן עבד. בבוקר למחרת קיבלנו טלפון מהנהג של ההסעה שהוא בחיים לא היה באוטובוס עם כל כך הרבה אנשים מקיאים :) אגבב- זה למסירה מירושלים! 5 טיפים לארגון בכיף: V 1. לפני כל התכנון תכינו תקציב לפי ההכנסות המשוערות. יש לי את הטיוטת תקציב אקסל שעשינו למי שתרצה. 2. בשלב התקציב ישבנו וכל אחד כתב 3 דברים שהוא לא מתפשר עליהם ולפי זה ידענו מה הכיוון שלנו ומה הסידרי עדיפויות שלנו ולפי זה הותאם גם התקציב. 3. בכל שלב עשינו סקר ספקים ממיין שעזר לנו לא להתבלבל יותר מידי. בחרנו 2 ספקים שעונים על הקריטריונים שהצבנו לנו בכל תחום (למשל מחיר, איכות, תכונות מבחינה מקצועית ומבחינת אופי), ונפגשנו רק עם אותם 2 הספקים ובניהם בחרנו את מי שהכי מתאים לנו. 4. בבחירת הספקים שמנו דגש על אנשים שבאים לנו בוויב טוב. זה משמעותי גם בהתארגנות, בצילומי זוגיות לפני וגם ובעיקר באירוע עצמו. בסוף האירוע הרגשנו שהם ממש היו חלק משמעותי מהחוויה של האירוע לנו באופן אישי. 5. לא להפסיק לדבר בינכם כל הזמן, לתאם ציפיות כל פעם מחדש, לעדכן, לנהל חלוקת משימות לפי היכולות של כל אחד... לנו עזרה קבוצת וואטסאפ חתונה שבה דיברנו רק על החתונה וזה לא התבלגן יחד עם כל המשימות הרגילות של השגרה. יאללה תהנו! טיפים רגשיים שלי מאוד עזרו: 1. לפעמים יש כל כך הרבה תפל באירוע הזה וכל כך מעט עיקר... הלוואי ותדעו להבחין ביניהם! 2. כל פעולה שתעשו ביום הזה תואץ למהירות האור ואתם לא תשימו לב מרוב התרגשות. אם תאטו אולי תצליחו לחוות את הרגע ובאמת להיות בו ולהודות בלב ולשמוח בכל שניה. תדאגו לקחת הכל לאט. להיכנס לאט לחופה, לקחת את הצילומים באיזי... 3. זה היום שתחוו בו הכי הרבה אהבה בחיים שלכם! הסביבה תפיץ עליכם אור וחום ואהבה בכמויות שבחיים לא קיבלתם ולא תקבלו. תנצרו את זה, תאהבו, תודו, תחגגו את זה♥

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
אטרקציות
צילום סטילס
עיצוב שיער