הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי לוי
החתונה של עדי לוי
סתיו 2018
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

עמרי ואני התחתנו ב1.11.18 חתונת חמישי 310 אורחים אחרי כמעט 5 שנים של זוגיות ו8 חודשי אירוסין. התחתנו שנה אחרי שאחי התאום התחתן אז המשפחה שלי כבר הייתה בעלת ניסיון רב וידע בעולם החתונות. בעקבות הניסיון, החלטתי שארגון החתונה יהיה הכי קליל ולא מתוח שאני יכולה. ההחלטה הזאת עזרה לי הרבה בדרך, לא התעקשנו על דברים וסגרנו כמעט כל ספק ראשון שנפגשנו איתו.

מקום לאירוע
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
+

את האולם סגרנו כשהוא עדיין לא היה קיים בכלל. היה אתר בניה, אפילו ריצוף או קירות לא היו. ראינו את ההדמיות במחשב והתאהבנו. סמכנו עליהם בעיניים עצומות כל הדרך והיינו לגמרי חלק מהתהליך ביחד עם הצוות הכל כך אדיר ומקצועי שלהם. לכל שאלה או בעיה שצצה בדרך הם נתנו פתרון. לדוגמא, לא היינו מרוצים מהטעימות הראשונות מאחר והבטיחו לנו תפריט חדש וייחודי של טעם וצבע וקיבלנו את התפריט הישן שכולם מכירים (למודי ניסיון בחתונות כבר אמרתי:)), אז תוך שבועיים ארגנו לנו טעימות פרטיות עם התפריט החדש- והבאמת שווה ממש! של הטרמינל. המקום הורס את הבריאות! לדעתנו, ולדעת כל האורחים שלנו שלא מפסיקים לדבר ולשאול על האולם, אין מקומות כאלה בארץ. בנוסף, הטרמינל סיפק לנו מפיקת אירועים שעזרה לקשר בנינו לבין הספקים הכי טובים שהיא מכירה, כל ספק אצלנו היה תותח על והתחברנו אליו מהרגע הראשון. אומנם לקחנו סיכון שהרבה זוגות לא היו מוכנים לקחת, לסגור אולם שהוא עדיין לא קיים, אך הצוות שם כל כך מקצועי וכל כך מרגיע, כל שבוע היינו מקבלים עדכון של ההתקדמות והרגשנו לגמרי חלק. היה שווה את זה!

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

הגענו אליו אחרי סיבוב יחסית ארוך באיזור, ללא ספק ברמה אחרת מכולם, דגמים שיושבים מהמם על הגוף ויודע להתאים לאופי של הבחור.

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

לירון פרטוש האחת והיחידה! הסתובבתי ומדדתי ים של שמלות (שמרביתן כמובן לא נסגרו אפילו) לירון נתנה לי הרגשה הכי טובה בעולם! הגעתי אליה כמה פעמים עד שסגרתי מאחר והתקשתי להחליט בין שתי שמלות. יש לה מגוון מאוד רחב של שמלות בוהו שיק וגלאם. היא מוכנה לשנות כל דבר בשמלה שתרצי ומאוד מקצועית ומייעצת מה יתאים ומה כדאי. ירדנו עד לפרטים הכי קטנים, החלפנו את הקאפים 3 פעמים עד שהייתי מרוצה, שינינו בדים ומה לא. תפירה מאפס אך יד גם דגמים קיימים שאפשר להשכיר. נמצאת ברחובות בסטודיו חדש ומהמם. התארגנתי אצל לירון בסטודיו, הוא מהמם ומעוצב עד לפרט הכי קטן. היה מאוד נעים להתארגן בו במהלך היום ויצאו משם תמונות ממש יפות. בנוסף, לירון הלבישה אותי ודאגה שהכול נמצא במקום(:.

אטרקציות

שון היה הצלם מגנטים שלנו שהגיע מטעמם. היה סופר סבלני וחייכן. יצאו תמונות מהממות ואין ספק שהמגנטים מיוחדים (פולורויד) ואיכותיים. סופקו בערך 400 מגנטים.

איפור

תותחית ומקצועית שאין דברים כאלה. אני סבלתי תקופה ארוכה מאוד מנשירה נוראית ומאוד חששתי כי ש לי שיער דק ודליל גם ככה עקב החלקות והתעללות רבה שהשיער שלי עבר. טל לא התרגשה מהעניין והפכה אותי לנסיכה אמיתית. התוספות נראו כל כך טבעיות והיה ממש קל ונוח להוריד אותן בלילה. בנוסף טל מקסימה ומרגיעה. הייתי ממש בחרדה מהשיער שלי והיא עשתה לי ניסיון נוסף רק בשביל שארגיש את התוספות ואיך הן מתחברות והורידה את רמת החרדה שלי בנושא. לסיכום, האחיות בנצור אלופות עולם! הן גם איפרו וסירקו עוד 4 מלוות וכולנו יצאנו סופר מרוצות!

התארגנות וליל כלולות

אם מישהי מתחתנת באיזור פתח תקווה ולא רוצה לחזור לישון בליל החתונה בבית. ממליצים ממש על פרימה לינק, היה מאוד נקי מסודר ומזמין, אחלה ארוחת בוקר שבעולם ומלא חניה. נמצא 5 דק' מאולם הטרמינל.

אטרקציות

חברה שמספקת כובעי ספוק צבעוניים. הלהיב את כולם והרבה הורים לקחו הביתה כובעים לילדים.

איפור

ענבל מהממת!!! מאפרת בצורה טבעית ועדינה. בתור אחד שלא מתאפרת ביום יום הרגשתי מאוד בנוח ואני. וכל דבר שביקשתי היא תיקנה והקשיבה לרצונותיי.

Dj לחתונה

אורי בס- הראשון שפגשנו וישר התאהבנו. אני ביקשתי ממנו ב01:30 להתחיל לסגור כי כבר לא עמדתי על הרגליים ועמרי כבר שתה יותר מידי חחח. באמת יודע לקרוא את הקהל, הכרתי את כל השירים והיה מדהים לראות איך גם החברים של ההורים, החברים שלנו והילדים בחתונה רקדו ביחד! בנוסף היה לנו ממש קשה לבחור שיר כניסה לחופה והשיר הראשון שאורי הציע לנו זה השיר שבסוף נבחר. שיר כניסה- מה תאמרי של יזהר אשדות הגרסה האקוסטית.

צילום סטילס

אחד הספקים הכי חשובים בעיניי זה הצלם. בסוף מה שנשאר מהחתונה זה התמונות והצלם גם מלווה אותך במהלך כל היום לכן היה חשוב לנו להתחבר אליו ולהרגיש איתו הכי בנוח. בנוסף, עמרי לא אוהב להצטלם בכלל, אז היה חשוב לנו לקחת צלם שלא ילחץ להצטלם יותר מידי ולביים אותנו. שלומי לגמרי הבין אותנו, היה סבלני וכל הזמן שאל אם אני בסדר או צריכה משהו. בנוסף אליו הגיעו עוד 2 צלמים אל האולם (ביקשנו צלם לכל זוג הורים בעקבות ניסיון קודם שלהורים לא היה תמונות עם האורחים שלהם- מומלץ מאוד) ועוד צלם וידאו.

כמה טיפים לסיום: - איך שיצאתי מהאוטו לצילומים החלקתי על אספלט, נקרע לי הקומה התחתונה של השמלה והשתפשפה לי מאוד הידיים. במזל חברות הביאו ערכת תפירה ואחת החברות שלי לומדת עיצוב אז תוך 2 שניות תפרה הכל. בנוסף, הבאנו מגבוני קליה שלגמרי עושים קסמים! חשוב מאוד! - בסוף היום הזה עובר מהר וחוזרים לשגרה, אם יש אפשרות ביום שאחרי להיפגש עם משפחה או אורחים שבאים מחול, ולתכנן כמה ימים עמוסים בכיף, טיולים ונופש זה יכול לעזור להתגבר על המעבר החד הזה. -תקיפו את עצמכם באנשים שאתם אוהבים שיעבירו לכם את היום בכיף ויורידו את רמת הלחץ. אני ידעתי שדואגים לי, שאני אשתה, שאהיה שמחה, שאהיה מרוצה והייתי סופר רגועה וקלילה ברמה שהפתעתי אפילו את עצמי. איזה כיף למי שלפניי(: אני פה לכל שאלה או המלצה!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal+
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
279 ממליצים
מקום לאירוע
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
שמלות כלה
אטרקציות
איפור
התארגנות וליל כלולות
אטרקציות
איפור
Dj לחתונה
צילום סטילס