הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ודור
החתונה של עדי ודור
חורף 2018
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

היי, אני רוצה לשתף ולספר על כמה ספקים מדהימים שפשוט עשו לנו את החתונה ואני ממליצה עליהם בחום!

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

התחתנו ב-19.12 ב-האחוזה - גן אירועים.
ההתנהלות איתם היתה מעולה והרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש לאורך כל הדרך. ביום האירוע הבנו באמת על מה כל ההמלצות. בזכות המקצועיות שלהם, השמח שעשו הברמנים, התקתוק והאוכל הכל כך טעים, הצלחנו להיות רגועים, להרגיש בידיים טובות ופשוט להנות.

צילום סטילס

מאיפה להתחיל?? ממש מרגישים שזכינו בו. קיבלנו עליו המלצה ממישהי שהייתה אורחת בחתונה, וציינה כמה הוא נראה מהצד חברותי, נעים, מקצועי ושהסגנון שלו הוא משהו אחר. מיד התלהבנו וכבר מההסתכלות על החומרים שלו בפייסבוק אהבנו את האוטנטיות שבולטת בתמונות ואת הרגעים הבאמת מיוחדים שהוא תופס. אחר כך הבנו שהוא גם כזההה כייפי, חברי, משחרר שהיה לנו ברור שאותו אנחנו רוצים לצידנו ביום כזה. שיחק אותה ובגדול!! נהננו מכל רגע, הכל תקתק וניכר שהושקעה מחשבה בלצלם לנו תמונות שיהיו מיוחדות עבורנו, והן ממש כאלה. כל התמונות פשוט מדהימות. לא דומות למשהו אחר בכלל. ממש מרגישות שלנו.

שמלות כלה
דוד חצבני
+

הגעתי לשם וקיבלו אותי כל כך יפה, הציעו לי למדוד שמלה שלא הייתי חושבת למדוד והתאהבתי בה. הם היו מקסימים ועשו עבודה איכותית כל כך!

איפור

ליאטי המדהימה! קיבלתי עליה המלצה וכשדיברתי איתה בטלפון החיבור היה מיידי. הרגשתי שאנחנו ממש באותו ראש, של איפור עדין יחסית אבל שנותן אור לפנים. לפני החתונה, נתנה לי את המקום להתייעץ איתה ולהיפגש, והרגשתי שאני בידיים טובות ובעיקר עם מישהי אנרגטית וכיפיית. ביום החתונה, הגיעה בדיוק בזמן, מוקדם בבוקר, עם אנרגיה מדהימה ופשוט הצחיקה אותי כל היום ועשה לי שמח. הייתי כל כך מרוצה מהתוצאה ואני באמת ממליצה עליה מכל הלב!.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

עדידור - אז מעבר לזה שלנו קוראים עדי ודור, הוא היה פשוט אליפות!! אמן! עשה לנו הכי שמח שיש עם שירים מגניבים וסגנון מיוחד.

אטרקציות

מקסימים ומקצועיים, צילמו מלא תמונות מהממות ועשו שמח.

אטרקציות

מה לא נאמר עליו כאן? נהג הכי מקסים, מסור ואחראי שיש!. מחיר הוגן ושירות מעל 100%. עשה באמת מעל ומעבר למה שציפינו וכולם הבחינו בכמה שהוא מדהים.

הזמנות לחתונה ומיתוג

בית דפוס להדפסת ההזמנות- השירות שם היה מעולה, תקתקו את הכל עם הרבה חן. אני עיצבתי את ההזמנה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אישורי הגעה- מקצועיים ומעולים.

*מקום למסיבת רווקות: ארגז בר - Argaz Bar
חברות שלי ארגנו לי מסיבה מדהימה בשישי בצהריים בארגז בר. סגרו לנו את המקום ונהננו משתייה, מוזיקה מהמקום... היה בול! היינו 20 בנות והיה שם כל כך כיף, חברות שלי קישטו לי את המקום ופשוט הרמנו שם מסיבה משלנו. הבנתי שההתנהלות איתם הייתה מעל ומעבר.

*מקרונים להתארגנות: Cheffa -Vegan workshops
הזמנתי מקרוים טבעוניים וצבעוניים מדניאל הקונדיטורית. הם היו טעימים ומהממים!! שירות מעולה.

מזל טוב ותהנו!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
האחוזה - בית חנן - גן ארועים+
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
1178 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
108 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
ניהול אירוע ואישורי הגעה