הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ושי
החתונה של עדי ושי
חורף 2019
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שהגיע הזמן שלי לכתוב פוסט המלצות, שכל היום המושלם הזה מאחורי. אני נעזרתי הרבה בקבוצה הזו אז חשוב לי לתת בחזרה וגם להמליץ על כל הספקים המהממים שלנו. עבר רק שבוע מאז החתונה, אבל אני מאמינה שכדאי להכות בברזל בעודו חם והייתי הכי מרוצה בעולם מכל הספקים שבחרתי אז מאד חשוב לי להמליץ עליהם כי כשמגיע מגיע! אני לגמרי מקנאה בכל מי שזה עוד לפניה כי זה היום הכי מדהים שיש. אז שי ואני התחתנו באלכסנדר בעמק חפר ביום רביעי האחרון, ה-30.1.2019, אחרי שכמעט שמונה חודשים של אירוסים וחצי שנה בפועל של תכנון החתונה. אני הרגשתי שהזמן היה לי בול כי שנינו עובדים ומאד עמוסים אבל לגמרי אפשר לעשות את זה גם בפחות. אני נהינתי כי ההתרגשות נבנתה לאט לאט והיה לי זמן לעכל את כל הדברים ושום דבר לא היה צפוף ולחוץ ולי זה היה מעולה! השבוע האחרון היה כבר קשה ומלחיץ אבל לדעתי זה לא קשור לכמה זמן מתכננים את החתונה, בשבוע האחרון יהיה מלחיץ. אני לא אתן טיפים כי אני חושבת שהכל נורא אינדיבידואלי וכל אחת באמת צריכה לעשות רק מה שטוב לה ומה שנראה לה. באמת חשוב מאד לקחת הכל בפרופורציות ולא להתרגש מכל מה שאתן רואות שכתוב בקבוצה, קחו הכל בעירבון מוגבל, אנחנו מאד שונות אחת מהשנייה ומטבע הדברים שההמלצות והדיס המלצות לא משקפות נכונה הכל תמיד. הכי חשוב אבל לדעתי זה להקיף את עצמכן בספקים שגורמים לכן להרגיש בנוח, שגורמים לכן להרגיש שזה בסדר שאתן מתקשרות אלף פעמים ויום ומזכירות כל דבר, כאלה שזורמים ומרגיעים אתכם ומתאימים לווייבים שלכן! כל מי שהוא לא, כל מי שמסנן ולא עונה במהלך התהליך או לא נותן תחושה טובה, מקומו לא בעולם הזה של חתונות ובטח שלא בחתונה שלכן. אני באמת מרוצה בטירוף מכל הספקים שבחרתי ולכולם מגיע פוסט קרדיטים נפרד משלהם, כולם קיבלו מלא מחמאות והרימו לנו אירוע מדהים. קחו בחשבון שדברים יכולים להשתבש אבל שבסוף הכל מסתדר תמיד ויהיה בסדר - אצלנו למשל הייתה את ההפגנה של האתיופים ששיבשה לנו את ההסעות של החברה הצעירים שלנו וגרמה לי לשלוש שעות של לחץ מיותר כי בסוף גם אם הגיעו קצת באיחור עדיין הגיעו כולם וזה מה שחשוב.

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

וואו! אולם מטורף, ההתנהלות מולם הייתה יותר ממושלמת, תמיד היה מענה, הכל תיקתק כמו שעון ולרגע לא הרגשתי שאני "בכיס שלהם" אחרי שסגרתי. היחס תמיד היה יותר ממושלם, הטעימות היו מדהימות וטעימות בטירוף והאוכל בחתונה לא נפל לשנייה ממה שהציגו לנו בטעימות. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל, ההתנהלות של האולם והתיקתוק של הערב. בקיצור, מקום מטורף ומהמם, שווה כל שקל וזו ללא ספק הייתה הבחירה הכי נכונה עבורנו.

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

גרפה מלא מחמאות

Dj לחתונה

איתי יצחקי - הקדשתי לו פוסט נפרד כי הכי מגיע לו בעולם (אפשר לחפש בקבוצה הרחבתי שם ממש). הוא תותח על, אומן אמיתי והרקיד את הרחבה שלנו כאילו חמישי ביוני (יום רביעי בינואר). אין אחד באולם שנשאר לשבת והמחמאות עליו לא מפסיקות להגיע. כשכל החברה הצעירים שלך מבקשים את הטלפון של הדיג'יי גם, את יודעת שבחרת נכון. איתי יצחקי הוא הבחירה הכי נכונה שאפשר לעשות!

צילום ועריכת וידאו

לקחנו את הצוות המוכשר בטירוף של סשה המקסימה, גם סטילס וגם ווידאו. ההתנהלות איתם הייתה מהממת, הגיעו בול בזמן, לקחו אותנו ללוקיישנים מדהימים, היו מקסימים והשרו עלינו אווירה נינוחה וכייפית בטירוף. הכי חשוב בצלמים שידעו איך לגרום לכם להרגיש בנוח כי לא לכולם זה טבעי להצטלם (הבן זוג שלי ממש חשש מזה) והם היו אלופים בזה. מעבר לזה שהם אנשים מהממים והכי כיף להעביר איתם את היום הזה הם גם מקצועיים ברמות. עוד לא קיבלנו אלבומים אבל אני בטוחה שהם יהיו מושלמים

אטרקציות

לא סתם הם מאד מאד מומלצים, הם פשוט מטורפים והם לגמרי עוד צלם באירוע. הם צילמו תמונות מטורפות וזה גם התמונות הראשונות שמגיעות אליכם אחרי החתונה אז זה כל כך כיף לקבל את זה בערב של החתונה. ההתנהלות איתם הייתה מדהימה, תמיד זמינים ונעימים, הגיעו בזמן, היו הכי מקסימים שיש, תפסו רגעים מטורפים במלאאא מגנטים מושלמים. חשוב לקחת גם צלם מגנטים שהמגנטים שלו יהיו באיכות טובה ויש לי כמה מגנטים על המקרר שלהם ששורדים באיכות מדהימה כבר למעלה משלוש שנים. ממליצה עליהם בחום!

איפור

נטע היא סיפור אהבה שלי. חיפשתי משהי שתדע איך להתנהג לתלתלים שלי ושתגרום לי להרגיש הכי נסיכה שיש ובנטע התאהבתי כבר משיחת הטלפון הראשונה איתה. ישר ידעתי שאיתה אני אסגור ושהיא זו שאני רוצה לצידי ותחושת הבטן שלי לא אכזבה אותי. לאורך כל התהליך נטע הייתה הכי קשובה, זמינה, מכילה ואוהבת שיש, היא קראה את המחשבות שלי וידעה בדיוק מה אני צריכה תמיד. אחרי האיפור שיער ניסיון החלטתי לשנות את התסרוקת ולא רק שהיא הכי זרמה עם זה בעולם היא גם הרגיעה אותי שלא משנה מה תמיד נוכל לחזור לתסרוקת הראשונה שניסינו. בחיים לא גרמה לי להרגיש לא בנוח גם עם מיליון שאלות, טלפונים והתייעצויות ותמיד הרגשתי שהיא שם בשבילי ושאני באמת חשובה. התוצר הסופי שלה היה הכי מושלם בעולם, לא רק שגרפתי מלא מלא מחמאות על האיפור והשיער אלא שגם אחרי יום שלם של קפיצות, חיבוקים ונישוקים עדיין הייתי צריכה להתאמץ כדי לפרק את התסרוקת ולהוריד את האיפור. יום אחרי החתונה (אחרי שהחלטתי במודע לא לחפוף כדי להישאר עוד קצת זמן נסיכה) הלכתי ברחוב ואנשים עצרו אותי והחמיאו לי על השיער שלי, עד כדי כך היא טובה במה שהיא עושה. חייבת לציין שלאורך כל היום שלה איתי היא הייתה הכי קשובה אליי בעולם, קראה אותי ואפילו לא ענתה לטלפון שלה שצילצל כי אמרה שהיא כל כולה איתי, למרות שאמרתי לה שזה ממש לא מפריע לי. היא איפרה גם את אמא שלי וגם לה היא גרמה להרגיש כמו נסיכה והוציאה אותה מחייכת מאוזן לאוזן. ללא ספק הבחורה הכי מדהימה ומוכשרת שתפגשו באחריות!

איפור

מקצועי מאד, הגיע בדיוק בזמן והוציא את כל החברות שלי הכי מרוצות שיש. בדקה האחרונה ביקשתי ממנו גם לסדר את סבתא שלי והוא הסכים בחיוך, היה מקסים ועשה ממש אווירה כייפית ביום הזה. אבי הוציא את כולן מרוצות, הוא מאד מאד מקצועי ובאמת היה בחירה מעולה.

רב לחתונה

חגי הכהן - אם אתן רוצות חופה קלילה, מיוחדת ושרואה את הזוג הרב חגי הוא ללא ספק הכתובת. התהליך מולו היה הכי נעים ומזמין שיש, ישב איתנו שבוע לפני החתונה להכיר אותנו ובאמת הרגשתי שהחופה הייתה מאד מותאמת לנו ולצרכים שלנו. החופה שלו הייתה מאד מיוחדת ומרגשת, הוא תוקע בשופר בהתחלה ומכניס את כולם לאווירה. תוך כדי החופה שמתי לב שהרוב המוחלט של האורחים שלנו באמת התעניין בחופה ולא היה מנותק מאחורה וזה היה סופר מרגש. גם עליו קיבלנו הרבה מחמאות אחר כך. ממליצה עליו בחום, הוא איש מקסים שגורם לתהליך להראות מהנה הרבה יותר והאווירה איתו קלילה, נעימה ומיוחדת.

אטרקציות

אטרקציה של בלונים החלטתי לקחת ברגע האחרון כשרציתי להוסיף קצת צבע לרחבה. אחרי שעשיתי סקר שוק נרחב הגעתי לצ'רנה הכוח הנשי הכי מדהים שיש והבחורה שללא ספק תרצו שתרים לכן את הערב! אז צ'רנה כבשה אותי כבר בשיחה הראשונה שלנו עם מלא אנרגיות טובות ואהבה ואחרי שראיתי את העמוד פייסבוק שלה הבנתי שאני פשוט חייבת אותה, וכמה שצדקתי! אז צ'רנה מעבר להיותה הבחורה הכי מהממת ומקסימה שיש, צבעה לנו את האולם במלא כובעים מיוחדים, חבל לימבו מטורף ופשוט הכניסה מלא ווייבים טובים וצבע לרחבה. ההתנהלות איתה הייתה מדהימה ואני כל כך כל כך שמחה שבחרתי בה, ללא ספק אחת הבחירות המעולות שלי. מי שרוצה להרים את הרחבה צעד אחד למעלה, צ'רנה היא ללא ספק התשובה והמחירים שלה מצחיקים לעומת התמורה והכיף שהיא מספקת. ממליצה עליה הכי בחום שיש!

אטרקציות

כמו שציינתי, נפלנו על היום שבו הייתה הפגנה של האתיופים וכל גוש דן ותל אביב בפרט היו חסומים ופקוקים בטירוף. רמי תפעל את הארוע בצורה מעולה, לא התרגש ולא ניצל את המצב כדי להקפיץ לי עוד מיניבוס (אף על פי שרציתי). הוא הביא את כולם הביתה בבטחה ואפילו עצר לחברים שלנו איפה שביקשו במהלך הדרך למרות שלא סיכמתי איתו על זה מראש. מעבר לזה, ההתנהלות מול רמי הייתה סופר כייפית ומרגיעה, תמיד היה זמין, הגיע בזמן והרגיע אותי כשחששתי שיש סיכוי שנצטרך עוד מיניבוס בזה שאפשר לי להגיע להחלטה הזו בדקה התשעים (ובדקה התשעים אני מתכוונת לזה שהוא אמר לי שכשההסעה תצא מתל אביב לכיוון רמת גן - היו לנו 2 תחנות עצירה - נחליט אם צריך עוד מיניבוס ושמקסימום יקפיץ חבר).

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

המעצב של האולם, מקסים ושירותי מאד. בהתחלה תיכננו לעצב רק עם עציצי תבלין ואז החלטנו להיפגש עם אבי רק כדי לראות אם יש משהו שאפשר לעשות בתקציב הנמוך שלנו. בפגישה איתו אבי היה הכי מהמם שיש, ידע איך להתאים לנו אתה עיצוב המושלם לתקציב שלנו ולרגע לא ניסה לגרום לנו לשלם שקל מעל למה שהחלטנו, אלא פשוט נתן לנו כל מה שהוא היה יכול באותו תקציב. האולם היה מעוצב בול כמו שחלמתי עליו והחופה הייתה יותר ממושלמת. בדיעבד אני חושבת שזה מאד הוסיף לאירוע הייתי מתחרטת אם לא הייתי מעצבת גם עם קצת פרחים.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

גם למושלמת הזו הקדשתי פוסט נפרד אז אתן יכולות לחפש לראות. אני רק אגיד שהיא עשתה לי את האירוע, הרגיעה אותי בכל שלב, תיקתקה את הכל, שילמה לכל הספקים דאגה לכל ההורים, הכניסה לנו אוכל ושתייה תמיד, הייתה הכי קשובה שיש והכל במלא חיוכים ואהבה. אפילו הבן זוג שלי אמר לי שהוא לא יודע איך אנשים מתחתנים בלעדיה וזו המחמאה הכי גדולה שיש. המנהלי אירוע של האלכסנדר היו הכי תותחים שיש, אבל וזה לדעתי האבל החשוב, התפקיד שלהם הוא לנהל את האירוע. לכן, מטבע הדברים הדגש שלהם יהיה על האירוע ופחות עליכם כאינדיבידואלים ואת זה תאיר עשתה בצורה הכי מושלמת שיש (מעבר לזה שהיא גם ניהלה את הארוע ביחד עם המנהלים של המקום כמובן). לא היה רגע אחד שהייתי צריכה משהו והיא לא הייתה שם כדי לעזור איתו ולגרום לי להרגיש הכי בנוח שיש. היא באמת באמת הדבר הכי טוב שאתן יכולות לעשות לעצמכן ביום של החתונה ובים ההוצאות זו ללא ספק ההוצאה הכי חשובה - משהי שתתעסק בכן, במה שאתן רוצות וצריכות, בחששות שלכן, בלהוריד לכן את ההינומה ברגע הנכון ולהביא לכן מים תמיד וגם לדאוג לסדר לכן את כל הדברים בתוך התיק כשתשגיעו הבייתה תופתעו שקיבלתן הר של מגנטים. בקיצור, לא לוותר עליה בשום צורה!

מעצבי טבעות

מאד מרוצים מהיחס, ההתנהלות והתוצר הסופי.

לחתן

אחלה התנהלות מולם.

# אלכוהול - לקחנו את החבילה הבסיסית של האולם ואת התוספות הזמנו מפנקו, אחלה שירות. # מתוקים לבר - שימורי איכות בחולון, מחירים ממש סבבה ויש מלא מבחר. תהנו מכל רגע! ♥

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
182 ממליצים
שמלות כלה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
275 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור
איפור
רב לחתונה
אטרקציות
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מעצבי טבעות
לחתן