הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נוי טובי
החתונה של נוי טובי
חורף 2018
הפוסט של נוי, חברת הקבוצה הסודית:

טוב, אם לומר את האמת עוד לא התאוששתי בכלל, אבל אם אני לא יכתוב עכשיו אני לא יכתוב אף פעם. אז קצת רקע עלינו: אני ושריאל התחלנו לצאת לפני 5 שנים ואחרי חפירות וחפירות ואז הפסקה מהחפירות (חחחח) הוא הציע לי נישואים ב11.5. והתחתנו ב11.12, 7 חודשים בדיוק שהרגישו כמו נצח.....

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

האולם כבש אותנו ולא יכולנו להפסיק לחשוב עליו. הקבלת פנים החמה שקיבלנו שם מהרגע הראשון, הנראות של המקום והניקיון, היחס, וזה שלא ראו אותנו כאילו אנחנו 'עוד זוג שנכנס לפה' עשה לנו את זה! ההורים שלי לעומת זאת מאוד רגילים למה שיש בצפון וטענו שאין כמו האוכל בצפון והתעקשו מאוד שלא נתחתן, "בטח זה פלצני!" אבל אחרי הטעימות שניהם הודו שהם טעו וביחד איתנו התאהבו במקום. מנהל האירוע שלנו היה עמיחי, שאני חייבת לשבח אותו, היה זמין תמיד לכל שאלה, עזר, תמך, הרגיע- כל מה שמנהל אירוע צריך לעשות. באמת סמכנו עליו בעיינים עצומות ולא הרגשנו שום צורך להביא מנהל אירוע מבחוץ. לסיכום החלק של האולם, אני ממש ממש ממליצה לכם על המקום, אין אחד שלא היה פעור פה. קיבלנו כלכך הרבה מחמאות על היחס האישי שהאורחים קיבלו והאוכל שזה כלכך שימח אותנו כי זה היה אחד הדברים שהיו חשובים לנו!

צילום ועריכת וידאו

לא תיכננו לעשות צילומי זוגיות אבל לא היה בסטונדטים נישאים את ההטבה שרצינו או דברים מעניינים אחרים אז פשוט לקחנו צילומי זוגית, היה יום כיף ומהנה! מזכרת בחינם אז לא כזה אכפת לנו...

צילום סטילס

ואוו ואוו וואו, אי אפשר לתאר במילים כמה הייתי מרוצה, ישר הגיעו אלי למלון, הצחיקו אותי, שברו את הקרח, היה חיבור פשוט מטורף. גם הבני דודים שלי שהיו המלווים שלי כלכך התרשמו מהם ואמרו שהם מגניבים. מעבר לזה היה לי משברים והם היו שם בשביל להרגיע ולתמוך וגם להצחיק. והתמונות? אין מילים, תכף תראו בעצמכם!

מעצבי טבעות

הבן זוג שלי קנה לי משם את הטבעת אירוסין ולכן החלטנו ללכת לשם לקנות גם הטבעת נישואין שלי, אחלה מבחר ואחלה מקום.

עיצוב שיער

המלך!!!!!!!!!! נפגשתי איתו לפני כן לייעוץ, מותק של בחור, זורם, קליל והוציא אותי פשוט ואו. רציתי להסתפר בחתונה והוא הכי זרם איתי והרים לי !!!! ממליצה לכם בחום יש לו ידי זהב!

איפור

בתור אחת שלמדה איפור ויש לה קצת רקע בזה תמיד ידעתי שאני רוצה שהיא תאפר אותי. היא באה בכזה ווייב טוב למלון, רקדה, שרה והכי חשוב התאימה לי את האיפור בדיוק כמו שדמיינתי. ולא לא עשיתי איפור ניסיון כי סמכתי עליה בעיינים עצומות. אני ממליצה לכם בטירוף עליה!!!!!

תכשיטים ואקססוריז

השכרתי ממנה גם עגילים וגם תכשיט לשיער, עשתה לי בדיוק מה שרציתי ובמחיר שפוי לחלוטין. בחורה מקסימה שווה שווה! בנוסף גם אמא שלי ואחותי לקחו ממנה עגילים ותכשיטים לשיער.

רב לחתונה

הרב חיים זמיר - הייתה חופה פשוט קלילה ומצחיקה, כולם מאוד התלהבו הוא ממש שיתף אותם בחופה כולם החמיאו לנו כלכך וכולם גם עמדו וכיבדו היה פשוט וואוווו מטורף

שמלות כלה

לא תיכננתי שיהיו לי שתי שמלות, אבל ההורים שלי החליטו לפנק אותי ולפרגן לי אז השכרתי 2 ואני כלכך מרוצה מזה. רוחמה בחורה כלכך צנועה ולבבית, היה כיף כל פעם להגיע אליה למדידות גם כי היא הייתה שם וגם בגלל היחס המדהים שלה, תמיד הרימה לי על איך שאני נראת, נתנה לי את ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות. ממליצה עליה ממששש!!!!!

אטרקציות

רציתי משהו שונה ממגנטים רגילים והיה חשוב לי שזה יהיו פולוריאד. הם לא זולים, אבל הם לגמריי שווים את הכסף!! לקחתי קיר צילום, הגיע דן, בחור מאוד נחמד שלא הפסיק לצלם מהרגע שהוא נכנס לאולם והוציא המון אבל המון מגנטים!!!!!! אנשים עפו עליו ועפו על זה שסוף סוף הם יצאו מאירוע עם כמות ענקית של מגנטים (זה לא משהו שהם רגילים אליו). המגנטים איכותיים ברמות, גם אנחנו קיבלנו אחר כך ערמה שלמה (שוואלה אני לא יודעת מה לעשות איתה חחח) והתמונות כאילו היה שם עוד צלם.

Dj לחתונה

האחד והיחיד!!!! היה לנו ישר קליק, נפגשתי איתו לבד בלי הבן זוג שלי וכבר במפגש הראשון בכיתי לו והרגשתי עם זה כלכך בנוח. הבן זוג שלי כמובן סמך עליי ובסופו של דבר זה השתלם לו כי כולם פשוט אמרו שהמוזיקה הייתה טובה. הוא ידע להתאים את המוזיקה לקהל שלנו ולזרום איתנו. הרים את האנשים מהכיסאות והרחבה הייתה תמיד מפוצצת!!!!

הזמנות לחתונה ומיתוג

את הספק הזה לקחנו דרך סטונדטים נישאים, אחלה שירות ישר במקום דאגו לי. לא זול אבל שווה.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

ספק שני שסגרנו דרך סטודנטים נישאים, אחלה מבחר, אחלה שירות. ממליצה!

אטרקציות

ספק שלישי שסגרנו דרך סטודנטים נישאים, עומרי כזה מתוק, הגיע בזמן לאולם, דאג שהכל מסודר ומתוקתק. עשה לנו זיקוקים קרים, בלונים מתפוצצים, בועות סבון והיה אמור להיות גם קונפטי אבל האולם לא אישר. המחיר לגמריי משתלם הכי זול שמצאתי. ממש ממש ממליצה עליו!

התארגנות וליל כלולות

סגרתי 2 לילות כאשר בלילה לפני ישנתי עם בני דודים שלי, השירות שם חבל על הזמן! כל מה שביקשתי הגיע תוך כמה דקות לחדר, יום למחרת בגלל שספרנו את הכסף התעכבנו עם השעת יציאה והם היו ממש בסדר איתנו ולא גבו עוד תשלום. אחלה שירות, אחלה מלון פשוט יפה!

הזמנות לחתונה ומיתוג

חברה מאוד טובה שלנו, אני קצת משוחדת אבל עשתה עבודה מדהים. עשתה לנו את ההזמנות גם לחתונה וגם לחינה. אלופה אלופה אלופה וגם לא יקרה אז אני ממש ממליצה לכם!!!!!!!

# ספר ברכות- NotBook Studio איציק האלוף, אפילו לא הייתי צריכה להגיע עד אליו, הכל היה בהתכתבויות במייל, עשה עבודה מדהימה המליץ ונתן את דעתו הכנה ויצא פשוט מושלם. # נעליים- החלק שהיה לי הכי קל, לקחתי נעליים של ריפבליק כי אני אוהבת אותם ויש לי גם כאלה בצבעים נוספים. ולאחר מכן החלפתי לנעליים של קדס של קייט ספיד, הזמנתי דרך אתר shopbop הגיע תוך שבוע בדיוק. בקיצור (בטח בקיצור אחרי שחפרתי) הייתה לנו חתונה מהסרטים וכלכך נהנו. בנות, מותר להיות בקונטרול, אני הייתי כל הזמן בקונטרול ונהנתי הכי שבעולם באמת!!! הייתי בשגעת. מקווה שעזרתי לכן, מוזמנת לפנות בפרטי גם.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
מעצבי טבעות
עיצוב שיער
איפור
תכשיטים ואקססוריז
רב לחתונה
שמלות כלה
אטרקציות
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
לחתן
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות
הזמנות לחתונה ומיתוג