הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יעל זילברשטיין
החתונה של יעל זילברשטיין
סתיו 2018
הפוסט של יעל, חברת הקבוצה הסודית:

תום ואני התחתנו ב29.10.18 ב"אלכסנדר" בעמק חפר. אחרי כמעט 5 שנות זוגיות, כחצי שנה לאחר שהתארסנו. שנינו סטודנטים ובעקרון העדפנו להתחתן לפני תחילת שנת הלימודים וזה לא יצא (כי אני התחלתי ללמוד מאוד מוקדם השנה - 7.10, והיה לי מבחן שבועיים אחרי תחילת הלימודים, כך שהרבה תאריכים לא היו רלוונטים), אבל החלטנו שיום לפני הבחירות המקומיות זה גם אחלה :) את רוב הדברים הגדולים סגרנו ישר, וזה די העיב לי על תקופת מבחנים של סמסטר ב', אז זה משהו שצריך לקחת בחשבון כשמתכננים חתונה.. פרטים יבשים: הגיעו כ390 אורחים, כ420 מוזמנים, 400 מאשרי הגעה (לא לפי הסטטיסטיקות, נאלצנו להעלות התחייבות ולפתוח מלא רזרבות) אני רוצה להתחיל עם כמה טיפים כלליים שלמדתי לאורך הדרך: - הקבוצה הזאת (ואחרות כמותה) מאוד עוזרת, אבל יכולה גם להלחיץ יותר מהנחוץ. צריך ללמוד לסנן - לקרוא דברים שמתאימים לכן ולא להילחץ מדברים שאחרות עושות/לא עושות בחתונה שלהן. בגדול, תעשו מה שחשוב לכן! - עזרה/התערבות מהמשפחות - להורים ולאחים יהיה הרבה מה להגיד לאורך הדרך, גם כאן צריך לדעת להקשיב לחלק מהדברים ולסנן דברים אחרים. למשל, המשפחות הצליחו להוריד לי ממש מההזמנה הראשונית שעיצבתי למרות ששנינו אהבנו אותה, כך שנאלצנו לעצב הכל מחדש. - לחץ - חתונה זה דבר מלחיץ וזה טבעי להילחץ, אבל תיעזרו באנשים אחרים כדי להקל קצת מהעומס, ותמצאו דרכים להירגע בהן למרות הכל :) אני למשל יום לפני החתונה עשיתי יום בספא עם אמא שלי ואחותי וזה היה נהדר! - אורחים - אחרי אישורי ההגעה היו לנו כ380 מאשרים, ואז ביום שישי (3 ימים לפני החתונה), ההורים של תום הוסיפו עוד כ20 אורחים שלטענתם אישרו הגעה (הם גם באמת הגיעו), זה היה מלחיץ, הם עבדו 5 שעות על אישורי ההגעה של הצד שלהם, וזה פשוט היה לחץ מיותר. עצה שלי - ללחוץ על ההורים לשלוח רשימות מוזמנים בזמן (לפני שמעבירים לאישורי הגעה), ולא לאפשר להם להוסיף עוד אורחים לאחר מכן. למה? כי זה כאב ראש, ועם כל הכבוד וכל האהבה, אם לא חשבו על האורחים האלו בהתחלה, כנראה שהם לא כאלה חשובים. - צילומים - הרבה כתבו את זה לפניי אבל ממש חשוב לכתוב את כל התמונות שהייתן רוצות שיהיו בחתונה שלכן. אני למשל לא רציתי שסבא שלי יבוא לצילומי משפחות כי מאוד קשה לו לעמוד ולשבת, אז לא רציתי להקשות עליו. התוצאה היא שאין לי תמונה עם סבא שלי מהחתונה שלי וזה מבאס. בנוסף, למשפחה של תום אין תמונה של כולם ביחד (הורים ואחותו) והם גם מתבאסים על זה, אז צריך לחשוב על הדברים האלה מראש.

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

אולם מושלם, אוכל מדהים - לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל עד היום, ומתבאסים שלא יצא לנו לאכול את האוכל של קבלת הפנים. הצוות של האולם מקצועי בטירוף, ועומר מנהל האירוע מטעם האולם תותח ומדהים! *גילוי נאות* - השף של האולם עבד בעבר אצל אבא שלי ולכן קיבלנו אקסטרה דברים מהאולם. - בר מטעם האולם - לא היה לנו כוח להתעסק בעצמנו עם אלכוהול אז סגרנו עם שירותי הבר של האולם. עידו, מנהל הבר מאוד נחמד ונגיש ולתום היה מאוד נוח להתנהל מולו. הוספנו בר קוקטיילים בתשלום, ושדרגנו את הבר בעוד כמה בקבוקים. המחירים שהם מציעים לשדרוגים במחיר השוק ומשלמים רק על מה שפותחים אז זה היה מאוד נוח. בנוסף, יום לפני החתונה הודיעו לנו שישדרגו לנו את הבר וזה היה ממש מגניב.

הופעות חיות

מיטל, הזמרת, היא ידידה של תום מימי מגמת המוזיקה, וראינו כמה סרטונים שלהם בפייסבוק והחלטנו שבא לנו שהם ינגנו בקבלת פנים שלנו. הם מאוד מוכשרים וזה מאוד הוסיף לאווירה!

Dj לחתונה

כפיר הוא אחד מהDJs שהאולם עובד איתם (כלול במחיר הגברה תאורה). הוא הראשון והיחידי שנפגשנו איתו כי היה חיבור טוב על ההתחלה, וגם היינו בחתונה שהוא ניגן בה חודשיים לפני הפגישה איתו. הוא ממש קרא את האורחים והרחבה הייתה מלאה כל הלילה, היה פשוט כיף!

איפור

סוזי איפרה שתי בנות דודות שלי בחתונות שלהן, וקיבלתי עליה המון המלצות. אחד הדברים שהיו חשובים לי בתור מתולתלת היה לקחת מישהי שיודעת לעבוד עם תלתלים, וממבט מהיר בפרופיל שלה ראיתי שהיא אכן כזאת. סוזי מקסימה, היה ממש כיף לבלות איתה את בוקר החתונה, והשיער והאיפור יצאו מהמם והחזיקו לי כל הערב

שמלות כלה

השמלה הייתה מהממת והרגשתי כמו נסיכה. תהליך המדידות והתיקונים מול יערה היה מאוד נעים, וכמובן שהשוס הגדול הייתה ההינומה הוורודה המהממת שכולם עפו עליה :) השמלה עצמה הייתה ממש נוחה והייתי איתה כל היום וכל הערב. קניתי שמלת גיבוי באסוס למקרה שלא יהיה לי נוח עם השמלה שלי, אבל ממש לא היה לי צורך בה.

רב לחתונה

הרב אלמוג וגנר - ממש נחמד, עשה טקס מרגש, ניסה לגרום לה להיות שיוויונית ככל הניתן - הענקתי טבעת ואמרתי כמה דברים בחופה.

אטרקציות

מור היה ממש נחמד ויצאו תמונות יפות במגנטים.

מעצבי טבעות

יעל ממש מקסימה והכינה לי זר מהמם כמו שרציתי, יום לפני החתונה באתי אליה כדי לקנות פרחים לשיער והיא הוסיפה לי אותם בחינם :)

מעצבי טבעות

הנעליים היו ממש נוחות, החלפתי אותן רק ב00:30, השירות היה מהיר והנעליים היו מוכנות בזמן.

אוכל להרחיב על דברים נוספים בפרטי, אלו הספקים העיקריים שהרגשתי שאני רוצה לכתוב עליהם. ואיזה כיף לכן שזה לפניכן! זה עובר מהר וממש בא לנו להתחתן שוב!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הופעות חיות
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
רב לחתונה
אטרקציות
מעצבי טבעות
מעצבי טבעות