הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דניאלה נחמיאס
החתונה של דניאלה נחמיאס
סתיו 2019
הפוסט של דניאלה, חברת הקבוצה הסודית:

יאיר ואני התחתנו ב-19.09.19 אחרי שנה של אירוסין. היו לנו הרבה אורחים מחו"ל ורצינו לקבוע את החתונה מספיק זמן מראש כדי שכולם יוכלו להגיע ולהכין את עצמם. הגיע הזמן שלי לפרגן מכל הלב לאנשים המדהימים שמגיע להם ועשו לנו חתונה בלתי נשכחת

מקום לאירוע
קדמא בנווה אילן
+

האולם עם הנוף הכי מדהים שיש, חופה על הרי ירושלים ואווירה קסומה!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האירוע ועל האוכל הטעים שהיה!

הזמנות לחתונה ומיתוג

עיצבה לנו את ההזמנה וגם מגנט תזכורת שהוספנו להזמנות. ההתנהלות מולה הייתה ממש נעימה, היא מקצועית בטירוף והתוצר הסופי היה בדיוק מה שרצינו!

Dj לחתונה

עוד לפני שהתארסנו אמרנו שרק קיקה יתקלט אצלנו בחתונה. הוא מקצוען אמיתי, קשוב, מצחיק בטירוף עם אנרגיות שיא והוא עשה לנו אירוע מטורףף!! הרחבה הייתה מפורקת ולא היה אחד שלא רקד!! הוא הביא לנו להקת מתופפים ברזילאים כיאה לחתן וכלה דרום אמריקאים שעשו לנו את החתונה והיה קרנבל אמיתי!! אין עליו הוא מלך!!

רב לחתונה

היה לנו חשוב שהחופה תהיה קלילה אבל מאוד מכובדת. הרב לוין עשה בדיוק את מה שרצינו, סיפר את הסיפור שלנו בהתחלה, הכניס קצת הומור ועשה טקס מקסים ומרגש!! לא סתם השם שלו חוזר מלא בקבוצה!

צילום סטילס

מהפגישה שלנו איתו הבנו שמדובר באמן. סגרנו איתו גם סטילס וגם וידאו והיינו הכי רגועים בעולם, ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש. היום איתו עבר בצורה כיפית ומדהימה, הוא והצוות שלו גרמו לנו להרגיש הכי בנוח ונהננו מכל רגע!! שמואל אלוף ומקצוען אמיתי והתמונות יצאו מהממות ומדברות בעד עצמן!

שמלות כלה

ואו ואו ואו! אין מילים שיתארו את החוויה המדהימה שהייתה לי אצל עמנואל. השמלה הראשונה שמיכל המעצבת נתנה לי למדוד הייתה זו שסגרתי. עצה כנה- תקשיבו לתחושות הבטן ואל תמשיכו לחפש במקומות אחרים גם אם זו השמלה הראשונה שאתן מודדות. כל דבר אחר שתמדדו לא ישתווה וזה בזבוז זמן. מיכל קראה אותי מהשניה הראשונה, ידעה בדיוק מה יחמיא לי והתאימה לי את השמלה שתמיד חלמתי בתפירה אישית. היא בתחום שנים ורואים את זה- מקצוענית ברמות הכי גבוהות שיש, פדנטית, פרפקציוניסטית וכל כך נחמדה ומרגיעה שזה הכי חשוב בעולם! ידעתי שאני בידיים טובות והיא, פזית והתופרות שלה אלופות והאיכות של העבודה שלהן היא משהו שלא נתקלתי בו בשום מקום אחר! לפני המדידה האחרונה החלטתי שאני רוצה גם שמלה שניה יותר קלילה לריקודים והשמלה השניה הייתה לא פחות מושלמת ומיוחדת כמו שמלת הנסיכות שלי הראשונה. הרגשתי אני ולא הפסקתי לקבל מחמאות על שתיהן!

עיצוב שיער

כתבתי על אורי בקבוצה כמה פעמים אחרי החתונה ואני יכולה להגיד בלב שלם שאורי הוא הבחירה הכי טובה שהייתה לי בחתונה!! הוא עשה לי את היום עם האנרגיות המטורפות שלו והרגשתי שהוא חבר מכל החיים, רק רציתי להיות קרובה אליו והוא היה הרבה מעבר למעצב שיער. התסרוקת הייתה בדיוק מה שרציתי, הרגשתי כמו נסיכה ואורי מקצוען ברמות הכי גבוהות שיש!! לקחתי אותו עם ליווי לאולם וגם התסרוקת השניה הייתה לא פחות ממושלמת!! הוא פשוט אמן ואני מאחלת לכל כלה להיות איתו ביום החתונה שלה, הוא עשה אותי מאושרת!!

איפור

מרים איפרה אותי בדיוק כמו שרציתי- עדין אבל זוהר. האיפור לא זז עד סוף האירוע.

תכשיטים ואקססוריז

אלופה אלופה אלופה!!! הנזר היה בעיצוב אישי ויצא עדין ומושלם!! אספרנס מקסימה, סבלנית וקשובה ואני ממליצה עליה בחום! מי שמעוניינת הנזר למכירה.

התארגנתי בבית במקום הטבעי שלי וזה היה הדבר הכי נכון, מרגיע וכיפי שהיה לי!! תחפשו ספקים שהם קודם כל בני אדם, אנשים שישרו עליכם רוגע ויתנו לכם הרגשה טובה- זה הדבר הכי חשוב בכל התהליך הזה שמוציא המון לחצים. תהנו מכל רגע, תשחררו ותספגו כל דקה ביום המטורף הזה שעובר כמו חלום!! מזל טוב אהובות!! מי שרוצה פרטים נוספים שתפנה אליי בפרטי בכיף

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הזמנות לחתונה ומיתוג
Dj לחתונה
רב לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
עיצוב שיער
איפור
תכשיטים ואקססוריז