הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סתו ורפאל
החתונה של סתו ורפאל
חורף 2019
הפוסט של סתו, חברת הקבוצה הסודית:

פוסטטט קרדיטיים! טוב אז לאחר הרבה מאוד עזרה מהקבוצה הזו אני חייבת לחפור בפוסט קרדיטים כי אני יודעת כמה זה עוזר! הספקים שלנו נבחרו בקפידה וגרמו לנו באמת להרגיש באותו יום כמו מלך ומלכה! אם הייתי חוזרת אחורה לא הייתי משנה דבר לאורך כל הדרך. אז אני ורפאל התחתנו לאחר שלוש שנים של זוגיות 17.1 באולמי אלכסנדר.

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

זה היה האולם הראשון שראינו, אחריו ראינו עוד ארבעה, ועם כל אולם שראינו התחזקה בנו הידיעה שאלכסנדר זה המקום המושלם להתחתן בו. למרות שהתחתנו בחורף, היה לנו חשוב שטקס החופה יערך בחלל יעודי רק לו ולא מאחורי איזו חציצה מאולתרת. בנוסף, גם היה לנו חשוב שהטקס יתקיים בתוך חלל יפה ומרשים ולא בתוך אוהל לבן סגנון חדר אוכל צבאי, לאלכסנדר סגירת חורף מרשימה עם ויטרינות יפות שנותנות תחושת open space ומרחב. צוות של מקצוענים! מני ובני, שני בעלי בית "משוגעים" שהצליחו לקחת את עולם האירועים ל-level הבא תוך כדי שמירה על מחירים שפויים. עמיחי מנהל האירוע, אדם סבלני ומיוחד שמוביל אירוע של 500 אורחים עם היד בכיס, נתן מענה לכל בקשה וגחמה שלנו, ניצח על צוות גדול שעבד כמו מכונה משומנת היטב. שבועיים לפני החתונה ערכנו פגישה שבה ירדנו עד לפרטים הקטנים, ביום האירוע פשוט לא היו הפתעות, קיבלנו את כל מה שביקשנו ואף יותר. הצוות סיפק את הסחורה מעל למצופה! מקום מושלם עם זמינות ואכפתיות. כבר מהפגישה השניה הרגשנו שאנחנו נכנסים לבית כאשר נכנסנו למשרדים! עמיחי היה איתנו לאורך כל הערב והכל תיקתק כמו שעון. התגובות מהאורחים היו מטורפות והן עדיין ממשיכות להגיע.

שמלות כלה
כלה קלה
+

. האמת שידעתי שזו תהיה השמלה שלי עוד לפני, בחירת ורכישת שמלת הכלה היה הדבר הפשוט ביותר שעשיתי בתכנון כל החתונה הזו. 30 דקות לאחר שנכנסתי לחנות יצאתי ממנה עם שמלת כלה.

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

מומי התותח התאים לרפאל חליפת חתן מרשימה בדיוק למידות שלו. ביום החתונה רפאל הגיע עם המלווים שלו להתארגנות, קיבלו אזור משלהם ומומי הלביש את רפאל מהגרביים ועד הפפיון.

מעצבי טבעות
הידרה - טבעות נישואין ייחודיות
+

רצינו טבעות נישואין ייחודיות, ומה יותר ייחודי מאשר טביעות האצבע שלנו? בהידרה יצרו עבורנו טבעות נישואין יחידות במינן, לרפאל טבעת עם טביעת האצבע שלי ולי יש טבעת עם טביעת האצבע שלו, תקראו לי קיצ'ית, אבל אני מתה על זה.

התארגנות וליל כלולות

כל כלות השרון שמתחתנות ולא משנה מתי תאמינו לי שלא תתחרטו. הוילה הזו לא מוזכרת פה בכלל ובאמת שחבל! מדובר בוילה ענקייית ומפוארת שהכילה אותי עם 5 מלוות. המקום כולל ארוחת בוקר מפנקת בטירוף עם פינוקים לאורך כל היום. אני החלטתי להשאר שם לילה לאחר החתונה וזו אחת הבחירות הטובות שעשיתי. ציפי אחראית הוילה נשמה טהורה העירה אותנו יום אחרי עם ארוחת בוקר מפנקת לאחר לילה של אובדן חושים.

איפור

עומר כהן המלך!! אז אני לא מתאפרת ביומיום והיה לי חשוב לזהות את עצמי בחתונה. יותר מזה חשוב להבין שאת היום שלך את בסופו של דבר מבלה עם מי שבחרת לאיפור שיער ומכאן שהאנרגיות שלו חשובות. עומר כהן עשה לי את יום החתונה. וכל מי שתבחר בו רק תזכה!! עזבו את זה שיום אחרי זה קמתי עם האיפור, מושלם. אין לו פייסבוק אז לא תייגתי אותו אבל באינסטגרם הוא נקרא omeriko ומי שתבחר בו רק תזכה!

Dj לחתונה

אנחנו רצינו משהו מעט שונה ולכן בחרנו בהם. מדובר בצוות הכולל מתופפת מטורפת (Efrat Amir) גבר שמנגן על סקסופון והם משתלבים בסנכרון מושלם יחד עם המוזיקה שמנגנת DJ איימי המטורפת!!! הם ידעו לקרוא בדיוק את הקהל ולהתאים את המוזיקה לאורחים כך שהרחבה היית מפוצצת עד שלוש בבוקר והכל בזכותם!!!

צילום סטילס
אוסקר פרו צלמים
+

בזה לא התפשרנו,מדובר בצוות מהצפון שהגיע לצלם אותנו. בחרתי בהם כי הם צילמו את כל החברות שלי מהצפון ובינינו כדאי לכולם לנצל את העובדה שהם מגיעים לפה!. היה פשוט כייף עם הצלמים. אנחנו שני אנשים שטיפה התביישנו מהמעמד והם דאגו לאווירה קלילה וכיפית. כל הצלמים היו נוכחים בכל האירוע ולא היה צריך לחפש אותם, הם נשארו איתנו עד 3 בלילה! כל הזמן הסתובבו בין האורחים ודאגו להנציח כל רגע.

אטרקציות

אחת הבחירות הטובות שעשינו לירן הגיע וישר התחיל לעבוד, היה בכל מקום לכל אורך הערב. היה לי חשוב שאנשים לא "יחפשו"את הצלם מגנטים ושהוא יהיה שם וזה מה שקרה. התמונות היו מטורפות והמעמד מגנטים כל הזמן היה פשוט מלא.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

תותחית על! היה לנו חשוב לא להתפזר בעיצוב עם סידורי פרחים מוגזמים, אך בו זמנית לא לשדר פשטות. מיקי הצליחה להבין בדיוק את הקו שאליו כיוונו ויצרה עבורנו עיצוב אולם עדין וקלאסי תוך כדי שמירה על יוקרה, עיצוב החופה היה כבר אופרה אחרת- זר לבן צחור ארוך ומרשים התנוסס בראש החופה וגרם לה להיראות תענוג לעיניים.

עיצוב שיער

אז רפאל גם רצה להתפנק באותו יום ולכן סגרנו לו את Chen Menashrov במספרת המספרה של ג'ונסון. גילוי נאות, חן הוא בן דוד של רפאל שמנהל את המספרה, למרות זאת כל לקוח של ג'ונסון יודע שזו לא מספרה שגרתית, זה מועדון חברים סופר מגניב, צבעוני, חדשני ויצירתי שהמציא מחדש את עולם תספורות הגברים. מה כבר יכול להשתבש במקום שבזמן ההמתנה אתה מוריד איזה צ'ייסר ג'יימסון לצד בירה נגב אואזיס צוננת, ואם אתם רעבים אז תדעו שאפשר לנגב שם גם חומוס או לחלופין להריץ איזה משחק בסוני, רפאל לא היה יכול לבקש מקום עם אווירה יותר טובה. פשוט נהנה מכל רגע שם ופינקו אותו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

סיגל הייתה אחראית על העיצוב של הזר והאוטו, בסבלנות ומקצועיות הצליחה להבין למה אנחנו מכוונים, ויצרה עבורנו זר מהמם וצבעוני, וקישטה את הרכב בקישוט קלאסי עדין לבקשתנו.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הצוות שם היה כל כך זמין ואכפתי בשבילנו למרות כל השינויים שעשינו

רב לחתונה

אנחנו התחתנו דרך ארגון צוהר אשר חיבר אותנו עם הרב עמוס אליצור. היה חשוב לנו שהחופה תהיה קלילה ומרגשת ושאני יוכל להעניק טבעת לרפאל במעמד החופה, ושכל זה לא יעלה על רבע שעה. הרב אליצור היה מדהים! בדרכו הנעימה והייחודית הקשיב וזרם עם מה שביקשנו ועשה לנו חופה קצרה ומושלמת .

כל הספקים שלנו היו מעולים וממש במחירים נורמליים ולא עפו על עצמם! שמתי כמה תמונות אם מישהי רוצה תמונה של משהו שתשלח לי הודעה ואשלח לה בכייף! טיפ חשוב מאוד לדעתי הוא להיות נוכחים בקבלת הפנים. אני לא יצאתי ובמחשבה שנייה אני מתחרטת על זה, לא יצא לי לראות חצי מהאורחים שהזמנתי ובאמת שחבל. תהנו תהנו תהנו תהנו!! היום עובר בטילללל ונגמר תוך שניות. כל מי שרוצה התייעצות או שאלה באהבה גדולה אני פה!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתו
צילום: אוסקר פרו צלמים
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
הידרה - טבעות נישואין ייחודיות+
הידרה - טבעות נישואין ייחודיות
242 ממליצים
מעצבי טבעות
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
אוסקר פרו צלמים+
אוסקר פרו צלמים
124 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
מעצבי טבעות
התארגנות וליל כלולות
איפור
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
רב לחתונה