הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אורין
החתונה של אורין
קיץ 2019
הפוסט של אורין, חברת הקבוצה הסודית:

*פוסט קרדיטים * עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא סורי על החפירה אנסה לעשות את זה קצר. אני ואיתי התחתנו ב-26.6.2019 חתונת שקיעה. לפני שאתחיל ואפרגן באמת מכל הלב לכל האנשי צוות שבחרנו בפינצטה ועטפו אותנו ביום הזה, חשוב לי לפרגן למקום בו התחתנו

מקום לאירוע
על הים
+

״על-הים״ בשדות ים, עזבו שזאת חלקת אדמה הכי מושלמת ביופייה להתחתן בה ואין יותר מידי מה להוסיף על היופי של המקום.. השירות שם ברמה גבוהה שלא נתקלתי בה הרבה מאוד זמן! המנהלים, המלצריות, הברמנים, אחראית על העיצוב, כולם פשוט היו אדיבים, נחמדים ומדהימים!

שמלות כלה
ליז מרטינז | Liz Martinez Bridal
+

שירות מדהים, מקצועניות ברמה מטורפת, נהנתי מכל רגע שהגעתי לסטודיו ועד היום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה המטורפת!

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

אין צורך להוסיף יותר מידי, אביאל ברנט המלך!!!!!

איפור

כנרת המושלמת! אני לא בחורה שמתאפרת ולא מתעסקת יותר מידי בשיער.. חלמתי על פזור פשוט מרושל ואיפור עדין ברמות! כנרת איפרה אותי ועשתה לי שיער גם לחינה וגם חתונה. ואם לומר את האמת, לא חשבתי שמשהי תקלע למה שאני רוצה. עם המון סבלנות, עם הרבה מקצועיות כנרת התותחית פגעה בול! אנרגיות מדהימות, כיפית, מקצועית!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

תקשיבו מנהלת האירוע שלנו הייתה הילה בודק, אני לא חושבת שיש יותר מידי מה להגיד עליה כי נאמר פה כבר הכל עליה!!!! אז הילה בודק היא הבחירה הכי אבל הכי הכי טובה שכל כלה יכולה לעשות לעצמה. אין אנשים כאלה. אין אלופות כאלה. אין תקתקנית כזאת. אין מקצועיות כזאת. בנאדם פשוט שנעים להיות לידו. כלות לעתיד תזכרו- הילה בודק.

צילום סטילס

אילן מור! השם שלו הולך לפניו. אילן היה שם לכל מענה חודשים לפני החתונה, עזר, כיוון, התייחס הכי מדהים שיש. וביום החתונה אילן הגיע למלון שהיינו בו יחד עם תומר האלוף הצלם וידיאו, באנרגיות מדהימות לא הפסיקו לעשות שמח, רקדו, שרו, התרגשו כאילו היו חלק מהמשפחה! גרמו לנו להרגיש הכי בנוח והכי טבעי לידם. ובחתונה עצמה לא עזבו אותנו!!! עשו הכי שמח בעולםםם ולא הפסיקו לצלם!!! קיבלנו תמונות מדהימות וסרט היסטרי שאנחנו פשוט לא מפסיקים להסתכל עליהם, פשוט אומנים!! מי שתבחר בו אני בטוחה ומבטיחה שלא תצטער. אין אלופים כאלה.

שמלות כלה

שמלה שנייה. לא, היא לא קרובת משפחה שלי או משהו

תהנו מהיום שלכן, זה יום מדהים, תהיו נינוחות וכיפיות, תתעטפו באהבה של המשפחה והחברים שלכם. והכי חשוב שהאנשי צוות שאתן בוחרות יהיו עם אנרגיות טובות וחיבור טוב!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
על הים+
על הים
101 ממליצים
מקום לאירוע
ליז מרטינז |  Liz Martinez Bridal+
ליז מרטינז | Liz Martinez Bridal
52 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום סטילס
שמלות כלה