הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יוליה צרקשין
החתונה של יוליה צרקשין
קיץ 2019
הפוסט של יוליה, חברת הקבוצה הסודית:

הקבוצה הזו עזרה לי המון בארגון של החתונה, והגיע הזמן להחזיר בחזרה ולהודות לספקים

מקום לאירוע
Soul by Lago
+

מרכז כנסים ואירועים LAGO בראשון לציון ששמו הולך לפניו! הייתה זמינות לכל שאלה, והתייחסות לכל פרט קטן שביקשתי לשים אליו לב במהלך האירוע וזה בעיני סופר חשוב. המחירים בהחלט לא זולים, אבל בעייני שווה כל שקל. בוריס היה מנהל האירוע והוא אדם נדיר.

צילום סטילס

אהיה גלויה ואציין שהיו לי התלבטויות, אך בסופו של דבר הבחירה שעשינו הייתה סופר מוצלחת! צלם הסטילס שלנו היה איגור והוידאו איתן. שניהם אנשים שהלוואי והיו חלק מחיי באופן כללי, ולא רק כצלמים. הרגיעו, הצחיקו, זרמו ♥ יום החתונה הוא יום קשוח והצלמים מבלים עם הכלה אפילו יותר מהבן זוג ולכן תחשבו טוב טוב במי אתם בוחרים. את התמונות כבר קיבלנו אחרי שבוע, לוידאו עדיין מחכים (וזה בסדר לפי ההתחייבות).

איפור

חיפשתי מישהי שתאפר אותי עדין ועדיין תצליח להדגיש מה שצריך וללא שימרים למינהם כפי שבד"כ עושים. יעל הצליחה לעשות את זה באופן מושלם, האיפור והשיער לא זזו, ההתאמה לשמלה הייתה בול ומעבר לכך היא בן אדם מצחיק וכיף לבלות איתו ביום החתונה.

איפור

את ארבעת המלוות שלי איפרה וסירקה יפעת צור, הייתה איתן מ9 בבוקר עד 4 ושמרה על כוחות לאורך כל הזמן וכולן יצאו מרוצות עד הגג. חייבת לציין שיחסית למאפרות למלוות אחרות שבדקתי (והיו לא מעט), המחירים שלה סופר הוגנים.

Dj לחתונה

היה לנו קהל אמריקאי, טורכי, ישראלי ורוסי ולכן התלבטנו באיזה דיג'י לבחור שידע לעשות התאמה בצורה הטובה ביותר, ומי שהצליח לעשות זאת פשוט באופן מושלם היה יוני רז שהצליח להקים לרקוד גם את בני ה90 (לא צוחקת!) אנחנו מיוזמתנו ביקשנו כבר ב1 לפרוש כי היינו גמורים אבל אם זה היה תלוי בו זה ממש לא היה נגמר כך... הוא דאג לשמור על אנרגיות בכל רגע נתון ♥

רב לחתונה

אנחנו בחרנו בדרך לא שגרתית, להתחתן דרך התנועה הרפורמית ולא רבנות. שנינו יהודים אבל אנחנו לא מאמינים במוסד הלא שוויני הזה. הרב שחיתן אותנו היה מאיר אזרי, הרב הראשי של בית הכנסת בית דניאל בת"א והוא אדם ורב משכמו ומעלה. לא היה אחד שלא החמיא על החופה השוויונית והמרגשת (לא הייתי עם הינומה במהלך הטקס וראו את פניי, קידשתי גם בטבעת, אמרתי ברכה, שתיתי לבד מהכוס ולא השקו אותי).

צילום סטילס

אציין שעד עכשיו ההתרשמות שלי מצלמי מגנטים הייתה שהם באים לכמה שעות, עושים די טובה שמצלמים, מדפיסים והולכים. לא מאוד מורגשים, תמונה אחת לכל מי שמבקש וזהו. אז דור היה הרבה הרבה מעבר לכך - הגיע עם המון אנרגיות (הקהל חשב שהוא צלם סטילס נוסף), צילם כמה תמונות שביקשו עד שיצא מושלם!

# מקום התארגנות - בחרתי להתארגן בדירה ולא מלון, רציתי מקום עם הרבה ספייס ובנוסף ישנתי שם עם המלוות יום לפניי והן דאגו לכך שאשן טוב ואהיה רגועה ומשוחררת ביום שאחריי♥️ קישור לדירה בבת ים: https://www.booking.com/hotel/il/vision-tower.he.html יש בה 4 חדרי שינה, מרפסת ענקית, נוף מווושלם, ג'קוזי שווה ומאובזרת (מראות גדולות, אור שחשוב לצלמים). לבעל הדירה קוראים חי (אתן מספר בפרטי למי שרוצה) והיה נגיש לכל שאלה. בנוסף המחיר היה ממש שווה ביחס לתמורה וביחס למה שמלון היה מבקש ל2 לילות. לסיכום טיפים כללים: V לא לסמוך רק על הקבוצה מבחינת המלצות, יש לא מעט קרובים של הספקים ולשאול חברים שהתחתנו לא מזמן, לחפש עוד ביקורות באינטרנט. V אני אישית מלבד שני צ'ייסרים לא שתיתי כלום ואני סופר שמחה על כך, זוכרת כל פרט והצלחתי להנות מכל רגע באופן טבעי ומלא. V לבלות יום לפניי ובאותו יום עם חברות קרובות או סביבה שעושה לך טוב, מרגיעה, משמחת (מתה על המשפחה שלי אבל ידעתי שהם ישרו עליי לחץ ולכן בחרתי בחברות) V בחופה - לדאוג לכך שאמא\חברה\אבא יהיו אחראים לקחת את הכתובה או כל פריט אחר שיש כי באותו רגע ממש לא חושבים על זה.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
איפור
Dj לחתונה
רב לחתונה
צילום סטילס