הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר וניר
החתונה של שיר וניר
קיץ 2019
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

סוף סוף פוסט קרדיטים אני ומתן התחתנו ב21/06/19 בנחלה בצומת בית עובד בחתונת שישי צהריים פשוטה ונעימה. לא היה לנו איזה קונספט מיוחד, לא השקענו בעיצוב מעבר לזה הבסיסי והמהמם של הנחלה, לא השתגענו עם יותר מדי דברים ובכל זאת – יש יותר מספק אחד שפשוט מגיע לו שכולם ישמעו עליו, רוב הספקים שלנו כמעט ולא מוכרים כאן בקבוצה. נתחיל מהחשובים ביותר:

קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג עלי דפנה
+

נהנינו כל כך לעבוד עם עלי דפנה ולקבל מהם שירות בכל אספקט אפשרי - זה מתחיל ביחס האנושי המדהים של כולם, באווירה של ההתנהלות מולם - חלק גדול מהאנשים שם הכרנו בשמות, היה לנו דיבור טוב ומחויך איתם והיו תמיד זמינים לנו בכל עניין, סבלניים לכל בקשה או דגש. האוכל היה מדהים בכמה רמות מכל מה שהכרנו מעולם החתונות, זה היה נכון בטעימות ונשאר נכון גם באירוע עצמו. המחמאות על האוכל נשפכו מהאורחים, מהאוכל בקבלת פנים, דרך העיקריות, הקינוחים המטורפים והמדהימים ועד לסביח האפטר פארטי שהיה הברקה. בתור זוג צמחוני למחצה שהיה לו חשוב שגם צמחונים וטבעונים ייהנו בצורה מקסימלית זכינו לאוזן קשבת והחבר'ה של עלי דפנה עבדו יפה כדי לוודא שכל מגבלת אכילה תקבל מענה. ההגשה של המנות הייתה מהממת. בקיצור, מושלם!

מקום לאירוע
הנחלה
+

המקום יפה בטירוף, כל הצוות היה מתוק, מקסים וקשוב לצרכינו לכל אורך הדרך, מהפגישה הראשונה שלנו איתם בשלב חיפושי האולם ועד לסגירת החשבון מס' ימים לאחר האירוע. היה כיף ותענוג אמיתי להתנהל מולם, המחמאות שקיבלנו אחרי האירוע עדיין ממשיכות להגיע ולא מפסיקים לדבר איתנו על כמה מהמם וקסום המקום. אין ספק שהבחירה בנחלה הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשינו, אם לא הבחירה הטובה ביותר!

Dj לחתונה

גיאחה, כמו שנהוג לקרוא לו, הייתה הבחירה המושלמת והמובנת מאליה עבור זוג כמונו שהמוזיקה היא אחד הדברים הכי חשובים שיש לו בחיים, לא רק בחתונה. בפגישת וידאו אחת איתנו, וקצת תקשורת בהמשך של הקשר בינינו, הוא הצליח לפצח בצורה מטורפת את הטעמים המוזיקליים של שני בני הזוג (שהם בהחלט שונים) ולבנות את המוזיקה לחתונה ככה שתקלע לשניהם, תלהיב את האורחים בקבלת הפנים ותעיף להם את הראש, הישבן והרגליים ברחבת הריקודים. הוא הצליח לשלב המון מוזיקה ישראלית שאנחנו אוהבים עם לועזית, ישן עם חדש, קצת אינדי ואלטרנטיב שאהובים עלינו אל תוך הרבה מיינסטרים כיפי ואיכותי אהובים לא פחות, ימבה נוסטלגיה שתעלה חיוך דבילי על כל מי שגדל בשנות ה-90 וה-2000 ואת הכול הוא עשה בצורה הכי כיפית שיש, עם חיוך ענק וימבה אהבה למקצוע של לשמח אנשים בהשמעת מוזיקה, שניכרה בכל רגע ורגע! תודה גיאחה, אין עליך!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

כולם מדברים ניהול אירוע חיצוני ועל כמה שזה חשוב, אז תנו לי לחזק את זה. מעבר לעובדה שלאורך התקופה שעד החתונה קיבלנו תמיכה בלתי פוסקת מעמית וניר, בשבועיים שלפני שאין ספק שהם השבועיים הכי אינטנסייבים פגשנו את סתיו שהייתה קרן אור של תמיכה ושפיות, היא עזרה לנו עם הכל! עם הסידורי הושבה, עם הלו"ז עם הכל. ביום האירוע סתיו הייתה המלאך השומר שלנו, דאגה שעל כל כוסית צ'ייסר נקבל כוס מים ושנאכל, נשתה וגם קצת ננוח. אין לי מילים לתאר כמה שאני שמחה שסגרנו עם עמית וניר וכמה שאני מודה להם ששלחו לנו את סתיו. שלא לדבר על העובדה שהיא חסכה לנו תשלום של 20 מנות, דבר שהחזיר את ההוצאה בקלות.

צילום סטילס

כנראה הספק הכי מפתיע לטובה. מצאנו את אולג דרך סטודנטים נישאים עם מחיר אטרקטיבי לאללה ולאחר שיחת טלפון קצרה הבנו שהוא יכול לעשות עבודה מדהימה – רק ביום האירוע הבנו עד כמה. אולג והאיש שלו היו נפלאים, יצאו להם תמונות מטריפות שחלקן לא נפלו מהתמונות של הצלם הראשי, היו מאוד קשובים לצרכים שלנו, בלטו בדיוק במידה הנכונה והיו צנועים, חרוצים וחמודים מאוד. ואפילו עזר לנו למצוא את הכיתוב המושלם למגנטים ועשה שימוש באלמנט מההזמנה שלנו

צילום סטילס

גילוי נאות, טל הוא אחד הצלמים המוערכים ביותר בידיעות אחרונות, שם אני עובדת ומשם אני מכירה אותו. יומיים אחרי ההצעה כבר עברתי על האתר של טל ועל הפייסבוק וחיפשתי תמונות שלו מאירועים. אחרי שראיתי כי טוב כבר דיברתי איתו, עוד לפני שהיה תאריך. מראש היה לי ברור שאני רוצה שהצלם יהיה מישהו שמכיר אותי כי ידעתי שזה לא יהיה לנו פשוט. אחרי פגישה נפלאה עם טל הבנו שזה זה וסגרנו איתו. ואני חייבת לומר שהיה פשוט קסום. החיבור שלנו איתו ועם צלם הוידאו היה מיידי ומעולה, והתמונות פשוט מדברות בעד עצמן!

רב לחתונה

אבי שיש - את הרב קיבלנו דרך צהר, מיד ששמעתי את השם חיפשתי אותו כאן בקבוצה והיה לי מאוד חבל לראות שבקושי כותבים עליו, ובאמת שצריך!!! אבי היה נעים מאוד, גם כשנפגש איתנו אצלו בבית וגם בחופה עצמה, נתן לי להעניק טבעת למתן ולנו להגיד כל אחד כמה מילים, היה חמוד לאללה וזורם איתנו ועם הבקשות שלנו ואנחנו ממש שמחים שקיבלנו אותו!!!

איפור

את איילה הכרתי לפני בערך 5 שנים כשהיא איפרה וסירקה חברה בחתונה שלה. מאז אני עוקבת אחריה באינסטגרם והיה לי ברור שאני רוצה שהיא תאפר גם אותי כך שהבחירה הייתה די קלה. לא עשיתי ניסיון ולא כלום, כמה שבועות לפני האירוע שלחתי לה תמונה של הכיוון של מה אני רוצה ושלי ובבוקר האירוע היא הגיעה, כולה שקט ורוגע. ועשתה עבודה מדהימה! האיפור לא זז לי מילימטר והתלתלים שלי מעולם לא נראו כל כך טוב אחרי שמונה שעות של זיעה וקפיצות! # איפור שיער מלוות, אמא ואחיות – הצוות של איילה זה משהו שקצת חששתי ממנו כי גם אמא שלי וגם האחיות שלי די פרפקציוניוסטיות בדברים האלה. הצוות של איילה עשה עבודה נפלאה!!!

שמלות כלה
Alexandra
+

כמות המחמאות שקיבלתי על השמלה בלתי ניתנת לספירה. הרגשתי כמו נסיכה וזה שווה הכל. גם התהליך מול כל הצוות של שלומי היה נפלא, אפילו שהיה לנו רגע קטן של פאשלה בסוף הכל יצא לטובה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אחד הדברים שהכי רציתי שיהיו בחתונה זה עמדת שזירה, והיה הכי נוח וקל לסגור עם ולדה שבכל מקרה גם מעצבת הבית של הנחלה. אנשים התלהבו ברמות מהעמדה שלה והיה קסום לראות את כולם מסתובבים עם פרחים בראש ועל הידיים! חוץ מהעמדת שזירה ולדה הכינה לי גם את הזר לראש, גם את הזר לראש של האחיינית שלי (שהיה כמו שלי!) וגם את הזר כלה. זה היה קסום ונפלא וכל הזרים היה כל כך יפים וגררו כל כך הרבה מחמאות שזה היה תענוג.

אטרקציות

שרון החמודה התלוותה לצלם שלנו במהלך צילומי הזוגיות בבוקר האירוע ותרמה מכישרון הפרחת הבועות המרשים שלה גם לשם וגם לחופה, שם היא גם שידרגה את האווירה עם בועות גדולות ויפות. צילומי הזוגיות עם הבועות שלה היו מגניבים ומיוחדים ואין לי ספק שבועות הסבון הכניסו טוויסט חמוד לעניין. למעוניינים, היא עושה גם הפעלות לילדים עם בועות הסבון במהלך קבלת הפנים.

תכשיטים ואקססוריז

עוד גילוי נאות – ריל ומתן חברים טובים מגיל אפס, אז באופן טבעי כחברה שהיא גם מעצבת תכשיטים רצינו שהיא תעשה לנו את הטבעות. מה שהכי נחמד פה, זה שריל היא לא סתם מעצבת אלא אחת מוכשרת במיוחד עם ראש יצירתי מדהים ובהתאם גם היו הטבעות המיוחדות והיפות שעיצבה. לצערנו לא היה זמן, אבל היא הציעה לנו גם לעשות אחד לשניה את הטבעות בסדנא משותפת, מה שיכול ליצור חוויה מאוד מיוחדת לזוג הנישא. בכל מקרה, היום יש לנו טבעות שכיף להסתובב איתן ולהשוויץ בהן, מהממות וקצת שונות מהנורמה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

כנראה הדבר היחיד שבו החלטנו קצת להשתגע בהשקעה ובמקום ללכת עם עיצוב הזמנות מוכן, דרך תוכנה או משהו שבית הדפוס מציע, החלטנו לבקש מקרן לי לצייר לנו ציור להזמנה לפי בקשה. זה עלה סכום לא קטן אבל גם לא נורא, וכל כך רצינו את זה שהחלטנו במקרה הזה להשקיע. אנחנו מכירים אותה מהדוכן שלה בפסטיבל הקומיקס, כמה ציורים שלה ממוסגרים אצלנו בבית וכבר עברו איתנו כמה דירות, לכן זה היה לנו סגירת מעגל חמודה. ידענו פחות או יותר מה אנחנו רוצים שקרן תצייר לנו ועבדנו מולה לא מעט כדי שהכול יצא בול לטעמנו והתוצאה הייתה שווה הכול.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קייטרינג עלי דפנה+
קייטרינג עלי דפנה
415 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הנחלה+
הנחלה
517 ממליצים
מקום לאירוע
Alexandra+
Alexandra
188 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
קייטרינג ושירותי בר
מקום לאירוע
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום סטילס
צילום סטילס
רב לחתונה
איפור
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
הזמנות לחתונה ומיתוג