הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענת וצחי
החתונה של ענת וצחי
אביב 2019
הפוסט של ענת, חברת הקבוצה הסודית:

*קרדיטים רבותיי, קרדיטים*

אז הבטחתי לעצמי שאני לא אחפור בקרדיטים כי כולנו כבר מכירות.ים את רוב הספקים...

אבל כשצריך לפרגן.. אי אפשר שלא... (הספקים שלא היינו מרוצים מהם פשוט לא מופיעים פה ברשימה)

התחתנו ב-1-04-2019 וכמו שמרפי אוהב, זה היה אחד הימים הקפואים בתקופה האחרונה. אז אחרי ריפרוש מתיש של התחזית כל 5 דקות, קיבלתי את הגזירה ותכלס- נהניתי מכל רגע.. למי אכפת שקר?!

מקום לאירוע

מה לא נאמר על הקיו? מקום מהמם ביופיו! אנשים מדהימים ושירותיים... אוכל טעים ברמות היסטריות מ״טעם וצבע״... השף דורון שדאג שנאהב כל אחת מהמנות ועשה לנו טעימות חוזרות רק כדי שאנחנו (ותכלס בעיקר ההורים) נהיה מרוצים. אני צמחונית והחברות שלי טבעוניות והיה לי חשוב שלכל מנה תהיה אופציה טבעונית... מה שיצא זה שבטעימות ההורים שלי אהבו את המנה הטבעונית כל כך שביקשו שהיא תהיה חלק מהמנות הרגילות... אבל הכי חשוב- בכל האספקט של המקום פשוט היינו נטולי דאגות.

בהמשך לכל מיני פוסטים פה על מנהלים חיצוניים- בקיו לא צריך מנהל חיצוני! אבישג הייתה מהממת.. שיגענו אותה עד הרגע האחרון אם לעשות את קבלת הפנים בפנים או בחוץ והיא זרמה עם כל קירצוץ שלנו. היא התעקשה על נציג שלנו שיספור כסאות, הכריחה אותנו לשבת ולאכול (פעמיים) ופשוט ניהלה את הארוע בשקט בלי שאף אחד הרגיש.

Dj לחתונה

מורן קריב. עשה את העבודה. הכל היה טוב, פשוט ציפינו למשהו אחר...

צילום סטילס

איך השם שלהם לא עולה כל שניה בערך לא ברור לי...

בתור מעצבת גרפית אני ביקורתית ברמות של התנשאות בכל מה שקשור לויזואל... בקטע שהבן זוג שלי מגלגל עיניים כשאני מתחילה להגיד מה שאני חושבת...

אבל יודן ואביחי היו מדהימים בקטע אחר... הם עשו לנו את היום הזה. הצחיקו אותנו לאורך כל הצילומים, שתכלס לא ממש רצינו שייגמרו.. תפסו רגעים קטנים ומהממים וניצלו יום קשוח מבחינת מזג אוויר וכדי להוציא תמונות שפשוט בא לי למסגר כל אחת מהן. כשמצרפים אליהם את איציק אלימלך בתור וידאו.. זה פשוט תענוג. רק עם השלושה האלה תמצאו את עצמכם בתוך חורשה צורחים בהנאה את ״כולם רוקדים עכשיו״ של הייפייב (מביך ומוציא אחלה פריימים)

שמלות כלה

בואו נפתח את זה.. אני לא מידה 36 וגם לא 38... החזה שלי הוא לא פשוט בלשון המעטה. למיכל באתי עם מלא חששות משיימינג וכל מה שקיבלתי בחזרה זו אהבה ופירגון.. מדדתי 10 שמלות.. כולן עלו עליי ולא היו סמפלים שהייתי צריכה לדמיין... בסוף בחרתי בשמלה שהכי החמיאה לי בעולם (וכן.. גרפה מלא מחמאות), והשוס הוא- היא תפרה לי את החזייה שלי לשמלה... הכל החזיק והכי חשוב- הצלחתי לנשום והיה לי מאוד קשה להחזיר אותה...

*עיצוב: לא לקחתי את המעצבת של האולם, כי המחירים שלה היו לי מופרכים והאולם עצמו מהמם.. מה שכן, לקחתי מעצבת שעשתה לי מרכזי שולחן עם פרחים, הוספתי חיות מפלסטיק שצבעתי בזהב ועוד כל מיני תמונות/פיירילייטס/שטויות של אלי אקספרס. יש לי דיס על המעצבת, אז מעדיפה פשוט לא לשתף את השם שלה.

איפור

שיער איפור וזר פרחים: רוני אבן- כמה רוגע וצחוקים בבחורה אחת בת 25 (!). לא צריך להוסיף מילים מעבר ל-כל מה שכתוב כאן לא מתקרב לכמה היא מדהימה ופתחה את היום הזה באנרגיות כל כך חיוביות שפשוט נמשכו עד לשעות הקטנות של הלילה.

התארגנות וליל כלולות

באמת שרצינו להתארגן בבית.. אבל כשיש 5 נשים מהמשפחה + 4 מלווים של החתן... רצוי מלון... היה בסדר... היה מספיק מקום- וזה מה שחשוב.

אטרקציות

עשה אחלה עבודה.. נתן לי לשגע אותו עם עיצוב של המסגרות של המגנטים.. ותכלס אחלה מזכרת לאורחים...
 

*היתה גם עמדת שזירה, ומעצבת (שעשתה את העמדת שזירה) אבל אין צורך להרחיב עליה.

עיצוב הזמנה: עיצבתי לבד והושבתי את כל המשפחה של החתן המיועד בסרט נע כדי להדביק פרחים/לחתוך פתקים/ללפף חוטים... אין כמו עינוי בריידזילה לסופש גשום...

 

אז זהו... תהנו מכל רגע.. כיף לכן שזה עוד לא קרה כי זה טס.. ובא לי עוד פעם...

מצרפת טעימה קטנה..

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
התארגנות וליל כלולות
אטרקציות