הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור וינברג
החתונה של ליאור וינברג
סתיו 2019
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים שלום לכלות האורבניות האהובות! אז הגיע תורי להמליץ ולשתף ביום המאושר בחיי!!!! אריאל בן זוגי ואני התחתנו ביום ראשון 15.9.19 בבית על הים, לאחר שנה כיפית של אירוסין ומלא התרגשות :) אין ספק שהזמן הארוך עד החתונה אפשר לי לחקור, לחפור ולהיעזר כאן כדי להרכיב את הצוות המנצח שיעשה לנו את החתונה !! :)

הזמנות לחתונה ומיתוג

שירן היא בחורה מוכשרת בטירוף, נעימה וקשובה. לא ראיתי עבודות כמו שלה אצל אף מעצב גרפי אחר, ההשקעה וההסתכלות לפרטים הקטנים. חשבתי שמיותר להשקיע במיתוג ועיצוב, לבסוף החלטתי ללכת על הזמנה מושקעת ותפריטים שידברו באותה שפה עיצובית וזה עשה את העבודה. לא הפסקתי לקבל מחמאות על ההזמנות והתפריטים. באמת שהיה תענוג, וגם אם זה עולה טיפה יותר מהמתחרים, זה שווה כל שקל!!!

Dj לחתונה

הדיג׳י שעשה לנו את החתונה!!!!! הדיג׳י המושלם שלנו ידע לקרוא את הקהל שלנו בצורה מושלמת, לקלוע בול לטעם שלנו במלא סטייל הוא אחד מהספקים המומלצים בבית על הים אבל לא מספיק כאן!!!! התחתנו ביום ראשון והמסיבה הסתיימה רק ב3!!!!!! כל כך חששתי שאנשים ילכו מוקדם ואדוארד פשוט לא הפסיק להרים!!!! השם של אדוארד אל קמינו לא עולה בקבוצה מספיק, והוא פשוט הכי תותח ומגיע לו!!! לכל שאלה עליו אני פנויה בפרטי, הספק הכי טוב בחתונה שלי.

מקום לאירוע
בית על הים
+

משפחת בית על הים היקרה! ראשית כל המקום הזה הוא באמת בית וזו הסיבה שאתם פשוט הכי טובים. מאז ומתמיד חלמתי להתחתן אצלכם, המקום הכי מהמם שראיתי בארץ ( גם אח שלי התחתן אצלכם אי שם במאי 2013), במיקום הכי מושלם ביפו( כלללל החברים שלנו באו במוניות), נוף מטורף מגג נדיר בעוצמתו וביופיו, יחד עם האולם המושלם גם בגודל גם בעיצוב ותחושת החום שהוא נותן לכל מי שנכנס אליו. בגדול, התחושה היא שנכנסת למסעדה הכי שווה ואלגנטית שהיית בה אי פעם על הים. עזבו רגע את המקום המהפנט, אתם עשיתם לנו את החתונה. מהרגע הראשון הרגשנו את החיבור אתכם, את האכפתיות שנהיה הכי מרוצים ורמת שירות שלא אנחנו ולא אף אחד מקרובינו הכירו בארץ. ידענו וסמכנו עליכם מהרגע הראשון שבאמת אכפת לכם מכל פיפס שהכל יהיה מושלם. ושנוכל באמת להנות מהחתונה שלנו בלי דאגות וכך היה! אין ספק שהשירות היחס והרמה של המקום היא רמה אחת מכל מקום אחר בארץ, נקודה. היה לנו שקט ובטחון לאורך כל הדרך אתכם. כשהחלטנו להתחתן, ידענו שלא נתפשר על האירוע הכי משמעותי בחיים שלנו, ומצאנו בית שלא מתפשר ויכולנו לחלום בגדול ולהגשים כל דבר שרצינו יחד אתכם. ומה נגיד על מזלית מנהלת האירוע המושלמת ???? איזה חיבור, איזו עוצמה, כל עניין קטן היא טיפלה דאגה ובכזו קוליות!!!!!! בגדול התאהבנו בה והפכנו לחברים בלי קשר.. משפחת בית על הבית כמו שהתחלנו כך גם נסיים אתם באמת בית עבורנו, זו התחושה שאיתה הגענו ואותה חשנו ביום החתונה, וגם בשיחות הטלפון אחרי האירוע שהיה חשוב לכם לדעת שנהננו ושהיינו מרוצים. תודה לצור ואביב, לשחר ממזל טלה ולמאור מצוות הבר, ולכל הצוות המדהים שאתם, לכל אחד ואחד ממי שסייע לחתונה שלנו להיות חלום. (עבר שבוע והאורחים לא מפסיקים לצלצל להחמיא ולהתפלא מכמה חתונה יכולה להיות בסטייל ועם אוכל טעים על אמת). באמת שלא יכולנו לחלום על אירוע מושלם יותר מזה. בגדול אנחנו רק מחפשים תירוץ איך נוכל לחגוג בבית הזה שוב. בנתיים נקפוץ כשנעשה סיבוב ביפו. אוהבים אתכם ליאור ואריאל 15.9.19

קייטרינג ושירותי בר

קטרינג הבית של האולם. המחמאות על האוכל לא הפסיקו לזרום שבועות אחרי החתונה. רמת האוכל היא מסעדת גורמה ולא פחות. גם אנחנו זכינו לאכול ולהנות מהאוכל באירוע (ממליצה לכן לא לפספס את זה), בין שלב ושלב באירוע ירדנו לחדר חתן וכלה להתרעננות ונשנשנו מהאוכל הבאמת מטורף הזה. קטרינג טיל והקהל שלנו עף!

התארגנות וליל כלולות

מלון סטאי הסמוך לאולם. מדובר במלון מפואר ברמה גבוהה בטירוף, אנשי הצוות במלון עשו הכל כדי שיהיה לי נח להתארגן, מכיסא לאיפור, צ׳ק אין מוקדם ומה לא. הוא צמוד לבית על הים וזה כל כך הקל על היום הזה. נחסכו לי מתחיםֿ מיותרים ואפס תנועה בדרכים ביום שגם ככה מתוח מאד. דיס אחד הוא שאין הרבה אור בחדרים ועשוי להקשות על הצילומים, אבל יש במלון הרבה לוקיישנים מהממים ואפשר להסתדר. לכל הכלות שמתחתנות ביפו ובבית על הים בפרט, ממליצה מאד עד כדי חובה

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

יוסי אגבבא האלוף. מודה שסוגיית העיצוב הייתה האחרונה בסדר העדיפויות שלי, מכל הבחינות. מהרגע הראשון הרגשתי שמדובר בספק שהוא כמו חבר, היה כל כך סבלני לכל בקשה ושאלה שהיתה לי, תמיד בחיוך, אדיבות ומלא ניסיון. יוסי התאים את עצמו לתקציב והוציא את המיטב, מדובר בחתיכת כשרון. עיצוב החופה היה וואו אחד גדול.

איפור

טלי פאוור האחת והיחידה! טלי היא הספקית הראשונה שסגרתי אחרי האולם, מדובר במאפרת בחסד עליון. מעבר לניסיון והעבודה שלה עם השמות הכי גדולים בתעשיית הבידור מדובר בבחורה מדהימה ונעימה, היה לי כיף ענק איתה. האיפור לא זז מילימטר, התוצאה לפניכן. מושלמת.

עיצוב שיער

שגיא דהרי האלוף! גם בשיער לא חסכתי והלכתי על הטופ של מעצבי השיער בישראל. בניגוד לספקי שיער אחרים מדובר בספק בוטיק, הוא לא מעמיס 3 כלות ביום, ועובד לבד בלי אסיסטנטים. שגיא הוא אומן בנשמה וראה אלפי כלות בחייו, באנרגיה החיובית שלו העברנו יחד את תחילת היום הזה, הוא לא זז ממני עד שזה היה מושלם (ויותר) מדובר בספק יקר, אבל השיער לא זז לי במילימטר, שווה כל שקל.

שמלות כלה

ליהי עיצבה לי את שמלת חלומותיי, ראיתי אותה בקולקציה וידעתי שזו היא. המפגש עם ליהי היה מדהים והחיבור איתה היה מיידי. מדובר במעצבת מוכשרת בטירוף שפשוט כל שמלה שלה מלאה בשיק ובסטייל. השמלה נתפרה בעיצוב אישי למידותיי (הייתי הראשונה בארץ שעשתה אותה). תהליך המדידות עם התופרות בסטודיו היה כיפי ונעים, הן מקצועיות של ממש וליהי הייתה שם תמיד לטאצ׳ הסופי שלה. מעצבת בחסד. ממליצה בחום!

צילום סטילס
רונן בוידק
+

טוב מדובר ב(ה)בחירה שלנו לחתונה!!!! תיעוד האירוע היה חלק חשוב לנו במיוחד. מדובר בצלם תותח ומהטובים בשוק. בוידק יודע לתפוס רגעים מרגשים ולהנציח אותם בתמונות. מהפגישה הראשונה היה חיבור מטורף, התמונות שלו כל כך לא דומות לשאר הצלמים שראיתי- החדות והיצירתיות שבהן. מדובר בצלם חד פעמי.

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

מסקירה רצינית של צלמי הוידאו הכי התחברנו לסרטים של אדם. מדובר בבחור כשרון על שהשאיר לנו מזכרת מדהימה ומדויקת. הסרט וואו- עריכה מושקעת בטירוף והתאימה בול גם לשירים שבחרנו!

צילום סטילס

מגנטים מטורפים!!!! מאירועים קודמים שהייתי בהם בשנים האחרונות תמיד המגנטים שלו נשמרו הכי טוב ולכן לא הייתה התלבטות בכלל. האיכות שלהם מדהימה הצלם היה אח שלו- התמונות ברמת צלם לכל דבר האורחים עפו!

מעצבי טבעות

יחס טוב ואחלה מחירים!

תכלס- אין ספק שלא הייתי מרוצה ממנו, היה מושלם. :) :) :) הדבר הכי קריטי בבחירת הספקים הוא קודם כל לבנות לעצמך סדר עדיפויות מבחינת תקציב- משם הכל זורם, תבחרי את הכי טוב שאת יכולה לפי מה שלך הכי חשוב. אהובות, היום הזה עובר בטיל, אתן לא מבינות עד כמה. תהנו מכל רגע ואל תתעצבנו מקטנות כי תמיד יהיו ( נהרס לי הג׳ל באצבע של הטבעת על הבוקר, אמרתי לעצמי- אם זה הדבר הכי מבאס שיקרה היום- אני ברת מזל). תודה לכולכן ומזל טוב !!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
צילום: רונן בוידק
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
רונן בוידק+
רונן בוידק
18 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הזמנות לחתונה ומיתוג
Dj לחתונה
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
התארגנות וליל כלולות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
מעצבי טבעות