הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שרון וכפיר
החתונה של שרון וכפיר
סתיו 2019
הפוסט של שרון, חברת הקבוצה הסודית:

היי יקרות! אז הגיע הזמן לפוסט קרדיטים! אני וכפיר התחתנו ב- 18.9.2019, יום רביעי, 300 מוזמנים, לאחר תקופה של 5 שנות זוגיות ושנת אירוסין. אז נתחיל...

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

עברנו חוויה מדהימה עם גן הפקאן, מיום הסגירה ועד יום החתונה, האנשים שליוו אותנו היו כמו מלאכים, הם עזרו בכל מה שביקשנו ותמיד ענו לשאלות שלנו. כולם היו מקצועיים ביותר וגרמו לנו להרגיש הכי טוב ורגוע שאפשר לקראת החתונה. יום החתונה עבר והביקורות לא מפסיקות לזרום, כמה האולם היה יפה, כמה העובדים אדיבים, כמה האוכל טעים. ואנחנו לא מפסיקים לחייך שבחרנו בכם. אני במיוחד רוצה לשבח את אוהד מנהל אירוע המקסים שלנו, אוהד היה מעבר לכל הצפיות הוא ליווה אותנו צמוד דאג שנהיה רגועים ונדע הכל מהכל, כל בקשה הכי קטנה הוא דאג לממש, לא פגשתי הרבה אנשים כמו אוהד שלמרות גילו הצעיר יש לו ידע מטורף וסבלנות אדירה, זאת פשוט מתנה שקיבלנו אותו בתור מנהל אירוע. בנוסף אני רוצה להגיד תודה לליזה הדיילת משפחה, שהייתה פשוט מתוקה וחמודה וליוותה אותנו ביום האירוע ודאגה שנקבל כל רגע בדיוק את מה שאנחנו צריכים. אנחנו אסירי תודה לגן הפקאן שגרם לנו ולאורחים שלנו אירוע שלא יישכח הרבה זמן. אוהבים את כולכם

איפור

הגעתי לטל דרך תמונות של כלות שאני מכירה שהתארגנו אצלה. מידע התאהבתי בסגנון של התסרוקות שלה וידעתי שאני רוצה שהיא זו שתסרק אותי, העדפתי שהאיפור והשיער יעשו על ידי אותו הספק ולכן אחרי סקר שוק חזרתי אל טל וסגרתי איתה איפור ושיער (ללא תוספות). לפני החתונה עשינו איפו ושיער ניסיון. ביום האירוע טל הגיעה למלון ההתארגנות, הייתה מאוד אנרגטית וחיובית! היה לי פשוט כיף! קיבלתי אין ספור מחמאות על האיפור והשיער!

Dj לחתונה
אבי שמי | DJ AVI SHAMI
+

אחרי 5 דק בפגישה עם אבי, ידענו שזה הDJ לחתונה שלנו. אבי איש מדהים , אכפתי דואג ואחראי. במשך הפגישה הוא כבר גרם לי להרגיש כמו בן משפחה. יש לאבי ניסיון שאין לאף אחד אחר , יש לו תשובה לכל השאלות, אם היה אפשר אבי יכל להיות גם מנהל אירוע גם צלם וגם דיג׳יי (יש מצב שגם שף ;) . במשך שנה אבי ענה לנו לכל השאלות, שלח לנו דברים מצחיקים והקלטות שגרמו לנו לעוף משמחה שהוא זה שילווה אותנו ביום שלנו, תמיד הראה לנו אכפתיות בכל שעה שפנינו אליו. ביום האירוע אבי הגיע ראשון לאירוע, לא האמנתי שהגענו לצילומי משפחות שראיתי שאבי מוכן כבר והמוזיקה מתנגנת הוא היה כבר מאורגן ומסודר והתחיל להתעסק בדברים אחרים שיגרמו לערב להיות הכי טוב שאפשר. החלק החשוב באמת הוא המוזיקה, אבי קלע לכל האנשים שהיו והחזיק לנו את הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה ובמשך כל המסיבה גרם לנו להרגיש ממש במרכז העיניינים! אין אחד שלא בא אלינו ואמר לנו ״איזה DJ תותח הבאתם זאת אחת המסיבות הטובות שהייתי.״ אבי אני מאושר שבחרנו בך, אחרי הכלה אתה הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים :)))

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

חנות עם מבחר מאוד גדול של חליפות ושירותיות גבוהה. כפיר מדד כמה וכמה חליפות ובסוף החלטנו על חליפה תכלת בהירה, הוא קיבל מלא מחמאות! גם אבא שלו ואח שלו קנו את החליפות משם וכולם קיבלו יחס גבוה.

שמלות כלה

אל דורין הגעתי דרך פוסט של מכירה בפייסבוק, ראיתי שם תמונה של שמלה שממש התאהבתי בה וישר ידעתי שזאת שמלת חלומותיי. הגעתי בעקבות כך לדורין (עוד לפני שהיה אולם ותאריך לחתונה). דורין הייתה המעצבת הראשונה שהלכתי לראות וגם האחרונה... לשמחתי הרבה השמלה שכה אהבתי הייתה שם וזאת השמלה השנייה שמדדתי בחיי! לאחר כמה חודשים, לפני החתונה הגעתי למדידות... דורין, פזית ואמא שלהן- מרים היו מקסימות, התאימו לי את השמלה באופן מושלם ויחד גם בחרנו עליונית והינומה שהוסיפו למראה של השמלה והרגשתי פשוט כמו נסיכה!! השמלה הייתה כל כך נוחה ויפה שלא הצלחתי רציתי להחליף בכלל לשמלה שנייה... הייתי עם השמלה מהצהריים עד סוף החתונה ורקדתי איתה לאורך כל האירוע. *נ"ב- השמלה שלי למכירה, מתאימה למידות 38-40, הגובה שלי 1.63 m ונעלתי עקב בגובה 11 ס"מ.

צילום סטילס

אל אביהו הגענו דרך המלצה של חבר של בעלי שהוא בעצמו צלם. מהרגע שנפגשנו עם אביהו ידעתי שהוא יהיה הצלם בחתונה שלנו! הוא אומן! לא ראיתי הרבה עבודות ברמה שלו, רואים כמה שהוא אוהב את המקצוע הזה וכמה הוא משקיע על מנת שכל תמונה תיהיה ברמה הכי גבוהה שיש! אביהו הגיע למקום ההתארגנות יחד עם צלם ווידיאו (היה גם רחפן) ובאירוע עצמו הצטרץ צלם סטילס נוסף. שני הצלמים שהגיעו עם אביהו היו מקסימים וקשובים.

מעצבי טבעות

יש לי רגל קצת בעייתית ולכן כל נעל בחנות רגילה לא התאימה לי. עיצבתי את הנעל בעצמי, ממש אהבתי את הנעליים והייתי איתן עד לשלב הריקודים

רב לחתונה

רועי רחמים אני וכפיר התחתנו דרך "צוהר" עקב כך שהייתי צריכה לעבור בירור יהדות. דרכם הגעתי לארגון "שורשים" ועברתי את בירור היהדות. הרב רועי היה מקסים, העביר את החופה בדיוק איך שרצינו ונתן לי להעניק טבעת. גם אם אתם לא מתחתנים דרך "צוהר" תבדקו עליו הוא מקסים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

יעל פרידלר - עיצוב אירועים וסטיילינג יעל היא מעצבת הבית של גן הפקאן. היינו איתה בפגישה אחת והיא הצליחה לקלוע בול לטעם שלי! האולם היה נראה קסום ובדיוק כמו שדימיינתי אותו! יעל הכינה לי גם את זר הכלה שתאם לעיצוב האולם.

אטרקציות

צ'ארנה, אומנית בלונים מקסימה. מההתחלה ידעתי שאני רוצה בלונים לרחבה. אחרי סקר שוק, ממש התרשמו ממנה והחלטנו לסגור איתה. הבלונים היו מאוד יפים והוסיפו המון לרחבה.

התארגנות וליל כלולות

סגרתי את איילנד לשני לילות, לילה לפני הייתי עם המלוות ואחרי החתונה חזרתי עם בעלי. השירות היה טוב, החדר היה נקי ומסודר (סידרו אותו וניקו אותו אחרי ההתארגנות וכשחזרנו החדר היה כמו חדש).

הזמנות לחתונה ומיתוג

לא רציתי להשקיע בהזמונות יותר מדי.. בחרנו בשני עיצובים שונים שאהבנו והמעצב שילב לנו בין שתיהן. ההזמנה הייתה מאוד יפה והתאימה לעיצוב האולם.

מעצבי טבעות

טבעת האירוסין שלי נקנתה משם וישר ידענו שנחזור לשם לקנות את הטבעות, קיבלנו יחס מעולה ומחיר טוב!

מקווה שהפוסט יעזור לכן, בהצלחה והרבה מזל טוב!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אבי שמי | DJ AVI SHAMI+
אבי שמי | DJ AVI SHAMI
333 ממליצים
Dj לחתונה
גן הפקאן+
גן הפקאן
449 ממליצים
מקום לאירוע
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
Dj לחתונה
לחתן
שמלות כלה
צילום סטילס
מעצבי טבעות
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות
הזמנות לחתונה ומיתוג
מעצבי טבעות