הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדס ושי
החתונה של הדס ושי
סתיו 2018
הפוסט של הדס, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים באיחור של החיים אבל אלו הם חייהן של הסטודנטיות.

אני ושי התחחתנו ב1.11.18 בגן ורדים האגדי והיפייפה אחרי 7 שנות זוגיות ושנה וחודשיים (!) של אירוסין - אמרתי סטודנטית עסוקה.

*הערה קטנה: סגרנו את מרבית הספקים דרך איזיווד לפני כל הבלאגן ככה שהמחירים שקיבלנו לא כ"כ רלוונטים*.

מקום לאירוע

כל הקלישאות נכונות... התאהבתי במקום עוד לפני שהתארסתי בכלל ועזרתי לחברה לחפש מקומות לחתונה שלה... עשיתי כאילו אני הולכת לראות מקומות אחרים רק כדי לצאת ידי חובה עם עצמי.. בן הזוג שיחיה התאהב גם כן ובסוף סגרנו שם כאילו על מי נסיתי לעבוד בתכלס. משפט שאני חוזרת עליו לא מעט אבל הוא פשוט נכון - המשפחות שלי ושל בן הזוג מאיזור השרון, בו יש המון גני אירועים מהממים ועברנו ויכוחים רבים כדי להטריח את המשפחות שלנו להרחיק עד לראשל"צ לגן ורדים כי שום מקום אחר לא השתווה לקסם שבקום המהמם הזה... לכל חובבות הגנים הקסומים עם הפיות והגרילנדות - מושלם. בא לי לעבור לגור לשם. המשפחות, אגב, כולם, לחשו לנו באוזן בערב החתונה שהם מבינים למה התעקשנו להביא אותם עד לשם ושזה הגן הכי משגע שהם אי פעם ראו.

(1-0 לנו). ועכשיו לתכלס - התחתנו בגן הפתוח ביום שתודה לאל יצא בו מזג אוויר מושלם לדעתי אחרון לעונה אחרי שהפכנו לדני-רופ לשבוע - מומלץ למי שהעונה מתאימה!! הצוות של הגן פשוט מקסים מקסים מקסים אוכל להעיד על דניאל המתוקה, יקיר מנהל הבר, יוסי הבעלים, והנסיך שבנסיכים - תומר מנהל האירוע - כולם לא רק היו סופר מקצועיים וסבלניים וזמינים ועוזרים, הם היו הכי הכי נחמדים ו-אנחנו פה להגשים את כל החלומות שלכם - בעולם. גם עם שאלות קיטבג ב2 בלילה. האוכל היה מופלא, הצוות מקצועי (מלצרים ברמנים וכל השאר). והעיצוב הבסיסי (החינמי והמהמם) וכל הצ'ופרים כמו נשנושים על הבר ובר פירות מטורף לרחבה זה הרבה מעבר למה שכל אולם\גן אחר נותן. יש המלצה ממש מפורטת ממני בדף של "כלות גן ורדים". חפרתי. הלאה.

צילום סטילס

נועם נועם נועם וגיא הצלם שאיתו, שני נסיכי עולם. היה לנו איתם כל כך כייף ומצחיק מהמפגש הראשון שנערך כמעט שנה קודם לכן (!) ועד ליום החתונה. הוא הפתיע אותנו כבר בבוקר למחרת עם כמה תמונות מהממות שערך והעלה לפייס. נועם נעים ומצחיק וקליל וזורם ויודע לכוון במידה ולא לביים באופן מלאכותי, מצלם טבעי ומהמם ומוכשר בטירוף, מקצועי וישר והראשון שעשיתי איתו צ'ייסר באולם. 3> קיבלנו מליון מחמאות על התמונות וגם עליו באופן אישי.

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

אחלה שירות מקצועי ואדיב, הלכו לקראת במחיר ואפילו פינקו, איכותי ונוח ויש חניה עם שירות ואלה שזה ממש נחמד.

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

אדם שמשי צילום וידאו אדם עשה לנו סרטון מהמם! התאהבנו בו עוד משיחת הטלפון הראשונה! הוא מוכשר ויצירתי בטירוף והיה לנו איתו סופר כייף כל היום. מותק אמיתי ותותח על.

Dj לחתונה

מה לא נאמר על הזיקוק הזו... נתי פלפלית בטירוף, עשתה לנו שמח, העיפה את כולם באוויר מדהימה ומתוקה. נפגשנו איתה פעמיים לפני החתונה, הקשיבה לכל בקשה בסבלנות וייעצה במקצועיות ועשתה לנו שמח בלב ואש בנשמה. הוסיפה דרבוקה בברכות בחופה ואין מה לדבר על איך היא נותנת בראש על התופים ברחבה. מלכה!!! עד עכשיו לא מפסיקים לשאול אותנו עליה ולהחמיא.

איפור

ענבלי הכישרון המהלך הזה... אני לא נוהגת לשים יותר מעיפרון שחור בעיניים וקצת מייקאפ ככה שלראות את עצמי מאופרת (בדרך כלל כמלווה בחתונות של חברות) תמיד גרם לי להרגיש מאוד מוזר ולא בנוח. ענבל היחידה ביקום שלא רק היתה סופר סבלנית לסרטים שאכלתי על עצמי עם איפור והכי מכילה ומצחיקה ומקלילה, היא גם איפרה אותי פשוט בול. עדין, נקי, מחמיא, מושלם. היא סופר מקצועית מתוקה אמיתית והלוואי שלא הייתי צריכה להוריד את האיפור בסוף הערב.

שמלות כלה

כל הקלישאות בפוסט אחד אני מצטערת... תמיד תמיד תמיד היה לי ברור שתהיה לי שמלת בוהו וחתונה בטיפי על החוף עם נזיר בודהיסטי ושני גמלים כעדים. עד ש- דפדוף אקראי בפייסבוק וראיתי את שמלת חלומותיי, הלא-בוהו-שיקית-בכלל והתאהבתי. לא היתה משם דרך חזרה. שמה של ענבל הולך לפניה ולא סתם.

-נעליים: אוקי אני גמד (1.52) ככה שעקבים זה ברגיל אצלי אבל עדיין -קניתי נעלי עקב עם פלטפורמה מ- Steve Maddenden שהיו נוחות בטירוף ויכלתי בקלות להיות איתן כל הערב (דגם Madeline בניוד). עם האוברול החלפתי לזוג אחר יותר מנצנץ גם מסטיב מאדן שהוא כבר למתקדמות... טיפ לגבי נעליים ובכלל - בחרתי נעליים שהתאימו לי לשמלה ולאוברול והיו גם מהממות בעיני וגם נוחות אבל בעיקר, אני יכולה לנעול אותן גם עכשיו אחרי החתונה כי הן לא "נעלי כלה" קלאסיות וזה ממש שווה את זה לדעתי.

עיצוב שיער

אחרי מפגש ראשון מטורלל לגמרי אצל דנה בו התאהבתי בה לחלוטין לא היה לי ספק שהיא האחת שאני רוצה להעביר איתה את בוקר החתונה שלי. קורעת מצחוק, משוגעת כמוני והכי חשוב - השיער היה לא פחות ממושלם (!!!) מאוהבת.

תכשיטים ואקססוריז

מסרקייה:  בגדול שכרתי מאחת הבנות בקבוצה וזה היה שווה כל שקל בא פיקס ועשה את העבודה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

נתנה לי שירות שפשוט ראוי לתשבוחות. נופר חפרה איתי בוואצאפ ימים ושבועות, צילמה לי פרחים וצמחים וזרים עד שהגענו למה שרציתי בסבלנות אין קץ. היתה מתוקה ברמות ועשתה עבודה מדהימה.

אטרקציות

מודים ושירותיים, הגיע אלינו אריאל שהיה מתוק אמיתי ועשה אחלה עבודה. מקצועי, נחמד וצילם תמונות מהממות ובשפע.

רב לחתונה

קצת חששתי מזה אבל נתתי לגורל לעשות את שלו ויצא מושלם. יוסי אדם נעים, מקסים והגון. אפילו לא הסכים לקבל את כספי הנסיעות. עשה לנו חופה אישית, מרגשת וקלילה.

אטרקציות

שירות מעולה, זמינים, אדיבים, הוגנים, הרים את הרחבה ועשה יפה בעיניים. לגמרי תוספת כיפית וגם משהו לאורחים לקחת הביתה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

עיצבתי בעצמי והדפסתי דרכם ברמת גן שהיו מאוד שירותיים הוגנים ונחמדים ועשו אחלה עבודה באחלה מחיר.

-עשה זאת בעצמך (DIY): מי שתרצה פרטים אשמח בפרטי - יצבתי את העמדת ברכות בכניסה, עשיתי דוכן ממתקים מהמם שכולו ורוד ועמדה לחופה עם קונפטי וצהלולים.

-הסעות מתל-אביב: מוטי מסלולים - מחיר נוח, שירות מעולה, נעים ונחמד והכל עבר חלק ובלי בעיות. טלפון בפרטי.

 

-קטנות:

שיר כניסה לחופה: ימים של כוכבים \ רביד כחלני (Remix).

שיר שבירת כוס: בשכונה של איב אנד ליר \ איב אנד ליר

סלואו: For you \ Angus and Julia Stone

טוב אכלתי תראש, לכל שאלה אשמח לפרט עוד. כמובן ששאר קלישאות אבל כולן נכונות: תהנו מכל רגע זה עובר בטיל, תצאו לקבלת פנים!!! לא שווה לשבת שעה וחצי בעונש בחדר סגור במקום להנות מכל האירוע הזה שהשקעתם בו את הנשמה. תגידו לצלמים שלכן מה חשוב לכן שיצטלם מראש ותגידו לחברה גם שתזכיר להם כשאתן תהיו בהיי ותאבדו את זה. תמצאו את האיזון בין ללכת אחרי הלב ולהגשים חלומות לבין הגיון ופשרות, גם מול בן הזוג וגם מול הכיס. יש דברים שהלכתי עליהם בכל הכוח, יש דברים עליהם ויתרתי ויש דברים שעם מספיק מאמץ ועקשנות הצלחתי להשיג במחיר מעולה. תהיו נחמדות, מתוחכמות ויצירתיות ותצליחו כמעט תמיד להשיג את שחפצה נפשכן. ופשוט תהנו, תעשו לכן כוס יין, תתפנקו בהתארגנות, תעשו פוזות בצילומים, תשתדלו לא להתעלף בחופה ותעופו באוויר בריקודים. תקיפו את עצמכן באנשים שעושים לכן טוב, שכייף לכן בחברתם ושיודעים להרים לכן ולקרוא אתכן ולרוץ מהצד השני של האולם כדי לתת לכן כוס מים או לסדר לכן את האודם בטלפתיה. זה כולל גם את הספקים - המקצועיות מעל הכל אבל הכימיה איתם לא פחות חשובה. שמלה שניה - לא בשביל השואו אבל כן בשביל הנוחות בריקודים. מי שיש לה שמלה עשירה בבד - כדאי ביותר. ותגידו לחברים לצלם מלא בסלולרי ולשלוח לכם כי זה הכי כיף בבוקר למחרת להיזכר בכל מה שהאלכוהול הצליח להשכיח עד שהתמונות מהצלם מגיעות.

זהו איזה כייף לכן שאתן לפני. cheers

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
לחתן
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
עיצוב שיער
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
רב לחתונה
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג