הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה נחמני
החתונה של נועה נחמני
סתיו 2018
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות! אני וחגי התחתנו לפני חודש וקצת ואני חייבת לשתף אתכן באנשים ובספקים שפשוט הוסיפו לנו כל-כך הרבה אור ואהבה לחתונה שלנו !! כל אחד שכתוב בפוסט הזה נתן הכל מעצמו ובהחלט מגיע לו קרדיט!! מאחלת לכל אחת מכן לקחת את השירותים שלהם! אולם- ראשית כל אני חייבת להגיד שבחירת המקום לא הייתה פשוטה בלשון המעטה חחחח, אני ובן הזוג שלי משכנו לכיוונים שונים לגמרי אבל בסוף סגרנו ב בית על הים ב-5.11.18.

מקום לאירוע
בית על הים
+

משפחת בית על הים!! הייתה לנו חוויה מעצימה מיוחדת ומדהימה !! השירות היה יוצא מן הכלל! מרמת הניקיון, אבטחה ועד לרמת המלצרים והברמנים. אבל בעיקר מוריה וספיר היו פשוט מושלמות !!!!!!! אנחנו חייבים לציין שדותן ממזל טלה הוא אדם מיוחד במינו, קיבלנו שירות יוצא מן הכלל ממנו וכלכך התפעלנו מהגישה והיחס האישי! בנוסף אנחנו ממליצים בחום על המלון מרקט האוס שנמצא במרחק של 3 דקות הליכה מבית על הים. נקי מאוד אחלה שירות ומלא בסטייל! והמחיר שלו שפוי לגמרי יחסית למלונות האחרים באזור. לא ציפינו בחייייים לשירות רוגע ושלווה ביום הכי חשוב לנו בחיים!! אז באמת תודה עצומה על הכל!! מבטיחים להמליץ בחום נועה וחגי!!!

שמלות כלה
סטודיו מדינה | MËDINA
+

ייתי אבודה, זה היה אחרי מלא הסתובבויות ושמלות מכוערות בעיקר.. ואז נכנסתי אליה ובאמת שתוך חצי שעה בחרתי שמלה! הייחודיות של טל היא שהיא ממש מעצבת אופנה, אין שמלות ובדים רגילים, הכל מיוחד אבל גם פשוט עדין ואלגנטי. אין לי מילים לתאר כמה שלווה היא השרתה עליי מהרגע שנכנסתי לסטודיו שלה ועד היום שיצאתי עם שמלת כלה שלושה ימים לפני החתונה.. כל שאלה, בקשה והתייעצות התקבלו בברכה! אבל הדבר הכי טוב בבחירה בה, היא האהבה והחום שהיא משרה לאורך כל הדרך!! זכיתי ממש!! ממליצה בחום!!

Dj לחתונה

ה-די ג'יי בה' הידיעה! DJ Tal Mor - דיג'יי טל מור , לפני הכל אישיות נדירה!!! איזה יחס, איזו איכות, איזה שירות וכמה כישרון! טל ידע לקרוא את הקהל בכל רגע נתון בחתונה ולנתב את המוסיקה בצורה מ ו ש ל מ ת !

אטרקציות

רציתי משו שונה, כמעט העמדתי עמדה בעצמי של כמה מצלמות ומלא פילים אבל ברגע ששמעתי שיש צלמים מקצועיים שיוכלו לעשות את זה בשבילי מיד וויתרתי על ההתעסקות.. שכרנו עמדת פולארויד מהצלם איתי מחברת Print My Pic איתי הגיע עם עמדה מהממת מעץ בה תלויות התמונות שצולמו. איתי היה מקסים קליל וזורם! ממש מקצוען- יצאו תמונות ה ו ר ס ו ת !!

קייטרינג ושירותי בר

זה החברה שמפעילה את הבר במקום- היה יחס מדהים וכיף גדול! מעבר להכל השירות של צוות המלצרים והברמנים במקום היה מעל ומעבר למצופה, מיום חתימת החוזה ועד יום אחרי החתונה. בעיקר מוריה שניהלה את האירוע שלנו היתה מדהימה ואיתה גם מלצרית המשפחה שלנו ספיר

צילום ועריכת וידאו

חברה קטלנית שקיבלנו מהם יחס חם ואוהב! האווירה ביום החתונה הייתה קלילה מלאה בצחוק זרימה טבעיות ושמחה!! זוויות צילום מושלמות וכיף אחד גדול, ממש הרגיעו אותנו ובעיקר אותי כאחת שלא אוהבת להצטלם בכלל! הצלמים שלנו היו סשה וסוף שהיו צלמי סטילס ומאור שהיה צלם ווידאו..

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

המדהימה עיצבה לנו את המקום במחיר הוגן מאוד וגרמה לי לתחושה הכי נעימה בעולם בנוגע לכך.. היא התאימה את עצמה בדיוק לטעם שלי ולרצון שלי לעיצוב עדין וקלאסי!!

מעצבי טבעות

עשה לנו גם את הטבעת אירוסין וגם את טבעות הנישואין.. באמת ידי זהב!

איפור

אחרי שלושה ניסיונות איפור ושיער שונים. אביגיל הייתה נעימה וקשובה לרצונותיי לאורך כל הדרך, איפור טבעי היה הכי חשוב לי בעולם והיא היחידה שידעה לענות על הצרכים האלה. האיפור ועיצוב השיער נשמרו לי עד סוף החתונה וכולם החמיאו עליהם בטירוף! חייבת לציין שהמחיר ממש הוגן והאיכות גבוהה!

לחתן

סלון חתנים במרכז העיר ירושלים, שירות יחס ואיכות לכל אורך דרך, החל מהמדידה ועד לייעוץ אופנתי ועכשווי שתאם את רצונו של בן זוגי ..

אני מקווה שכולכן תצליחו, תיהנו מהאנשים המדהימים האלה שגרמו ליום המאושר בחיינו להיראות כך. זמינה לשאלות אם תרצו! ומזל טוב לכולן ♥♥♥

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
מעצבי טבעות
איפור
לחתן